Harryho druhá zkušenost homosexuálního rázu

19.2K 490 246
                                    

(Vtipné, ale 15+ :D)

Harry měl v sobě cosi, co přesně vědělo, co dělat v situaci, v jaké se právě ocitl. Což bylo skvělé, protože Harry sám byl docela bezradný. Na jeho rtech se nacházely druhé rty a cizí jazyk byl v jeho puse, ruce na jeho pokožce a tvrdé tělo se tisklo k tomu jeho.

Harry by zpanikařil, ale ta věc uvnitř něj převzala kontrolu. Možná to byl jeho penis. Mohl mít penis vlastní svědomí? Ve skutečnosti na tom nezáleželo, dokud ta věc Harrymu napovídala, co má dělat. A to také dělala.

Harry si přitáhl Draca blíž, vnutil mu svůj jazyk do pusy v touze ochutnat každičký jeho kousek. Poškrábal prsty Dracovi záda, a když se Dracova rostoucí erekce přitiskla k jeho vlastní, začal přirážet boky.

„Ksakru ano," zasténal Draco Harrymu do úst. Prsty stočil kolem Harryho ramen, pusou mu putoval po lících, krku, hrudníku, až našel bradavku. Harry vyklenul záda, zapletl jednu ruku Dracovi do vlasů, aby ty geniální rty přitiskl blíž, zatímco ta druhá si našla cestu dolů a sevřela Dracův úd.

„Ošukej mě, Harry." Draco hleděl na Harryho očima lesknoucíma se touhou a Harry jen znovu a znovu přikyvoval.

„Tady?"

„Ano. Na stole." Draco se na vteřinku odtáhl, otočil a nabídl Harrymu své pozadí. Harry se přisunul blíž, přejel rukama po té dokonalé bledé kůži a otřel si svůj tvrdý penis o Dracův zadek.

Možná teď byla vhodná chvíle Dracovi říct, že není gay, ale nezdálo se to podstatné, když jediné, po čem Harry toužil, bylo vrazit své mužství do Draca a pořádně ho ošukat na Brouskově stole. Draco se přitiskl dozadu a Harry cítil, jak se špička jeho údu tiskne k Dracovu vstupu.

Chvíli se bál, že se tady a teď udělá.

„Počkej," zavrčel Draco a začal osahávat položky na stole. „Potřebujeme lubrikaci."

Harry přestal přirážet a jen se otíral penisem nahoru a dolů mezi Dracovými půlkami. Přepadl kalamář s inkoustem a modrá se rozlila všude po koberci, ze stolu slétl pergamen a brky, a pak Draco nacpal Harrymu do ruky malou lahvičku.

„Co to je?" zeptal se Harry, lahvičku neotevřel, jen si prohlížel její průhledný obsah.

„Záleží na tom? Je to viskózní. Mělo by se to dát použít."

Harry, jelikož nebyl schopný najít na této teorii chybu, si vyprázdnil obsah na ruce. Několikrát si přejel po penisu, pěkně na něj rozetřel kluzkou kapalinu, pak jí potřel i Dracův vstup a jemně vtlačil jeden prst dovnitř.

„Už to udělej," pobídl ho Draco netrpělivě. „Nic z toho není potřeba."

Opět Harrymu zněl Dracův návrh rozumně, takže si nastavil do pozice svůj penis a začal tlačit. Zažil krátký záblesk, kdy jeho mozek dostal zkrat a všechny smysly na něj začaly v panice řvát, že se chystá ošukat Draca zatraceného Malfoye a co si to k čertu myslí, ale ten moment se během okamžiku ztratil, když vklouzl mužstvím do Draca a jediné, co dokázal cítit, byla těsnost, horkost a och tak zasraná dokonalost.

„Bože, ano, to je přesně ono." Draco zatlačil proti němu, rukama se zapřel o okraje stolu. „Teď se mě dotkni."

Harry zastavil své boky, chvíli žasnul nad pocitem, jaké to je být zabořený v cizím těle, pak se natáhl kolem Draca a obtočil prsty kolem jeho pulzující erekce.

„Teď se pohni, Harry."

A Harry přesně to udělal.

Teda, pokusil se přesně to udělat. Ale když se odtáhl nazpět, penis zůstal přesně na tom místě, kde byl - hluboko uvězněn v Dracově zadku.

Drarry - Jeden večer na MinisterstvuKde žijí příběhy. Začni objevovat