KSC | Bab 4

19.3K 496 26
                                    

Semua tetamu telah pulang..Anis masuk kebiliknya yang telah dihias olehh mak long dan sepupu-sepupunya.. Taburan mawar pada katil menambahkan lagi kewangian dalam biliknya..

Anis membuka tudungnya dan mencapai zip di belakang badanyaa tetapi tidak dapat membuka zip itu. Dia semakin berusaha.

Anis leka membuka zip itu tanpa menyedari seseorang telahh masuk kedalam biliknya..Anis merasakan ada tangan yang mencapai zip yang ingin dia buka..

"Susahnya nak buka baju ni!!" Getus anis geram.

"Lain kali, jangan pakai baju mahal-mahal klau buka pun tak pandai.." Lelaki itu pelahan-lahan membuka zip dibelakang badan Anis ..

Meremang bulu roma Anis mendengar bisikan itu..lantas, Anis memandang lelaki itu lalu berkata

"Terima kasih tolong bukakan baju saya." Ujar anis pelahan sambil menahan pipinya yanv sudah berona merah.

Anis berlari anak ke dalam tandasnya.. Adam hanya memandang kosong dengan kelakuan gadis kampung yang langsung tidak memancing syahwatnya.

"Kau fikir aku akan tergoda dengan kau? Setakat buka baju, Semua pelacur kat club aku dha pernah bukakan baju. " kata adam sinis.

Anis keluar dari tandas kelibat suaminya tidak kelihatan. Anis menuju ke meja solek yang berhias indah. Rekaan meja solek yang agak mahal.

" Mana pulak dia pergi nii!?"Anis duduk dimeja solek dan bersolek nipis lalu mencalik gincu warna pink dibibirnya..

"Misi dah nak bermula!! "Katanya dengan senyuman diwajah. Senyuman yang penuh makna.

TOK! TOK! TOK!

Anis segera duduk dikatil dalam keadaan menggoda. Suami Anis terkejut dengan keadaan Anis. Adam tidak percaya Anis begitu berbeza malam ini. Pakaian yang menggetarkan jiwa dan imannya.

 Pakaian yang menggetarkan jiwa dan imannya

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(( Macam nilahh kedudukan Anis ))

Adam menutup pintu dan melihat Anis memandangnya dengan keadaan menggoda.. Adam menahan nafsunya agar tidak tergoda dengan Anis. Dia takkan kalah dengan permainan gadis kampung ini.

"Abang.. " panggilnya lembut.

Anis mendekati adam dan mengambil peluang untuk menolak tubuh Adam jatuh ke katil lalu menindih badan adam. Senyuman sinis dihadiahkan oleh adam kepada anis.

"kau fikir aku tergoda dengan kau tindih badan aku ni dah banyak perempuan yang buat kat aku macam ni. kau kena ingat kau tu bukan yang pertama tapi berpuluh-puluh. " kata Adam sinis..

Kejamnya sebuah cinta [Complete ♡] Kde žijí příběhy. Začni objevovat