Princess Berucap

6.7K 79 0
                                    

SEJARAH 🌸

Tajuk yang dahulunya adalah 'Aku Nak Goda Kau'. Pernah diterbitkan dan di unpublish kerana cerita kurang menarik.

UCAPAN 🌸

Jutaan terima kasih kepada readers yang selalu menyokong saya. Saya sangat bersyukur kepada yang banyak vote! dan kepada silent readers jugak yang menambah jumlah pembaca heheh! dan kepada yang komen tentang novel ni! Readers memang terbaik lah! Dengan yang PM author yang suruh update.
Maigad! Author terharu! Yang add dekat reading list jugak!! yang follow author pun terima kasih banyak-banyak dear! yang recommended dekat kawan dia ke? pasal novel author ni!! tengkiu giler! korang memang terbaik. Maafkan salah silap author sepanjang author menulis terkasar bahasa ke?

yang marah sebab author update lambat ke? yang marah sebab typo ke? yang marah sebab citer ni kejam ke? yang marah sebab sad ending ke? Author buat sad ending sebab nak kelainan. Tak semua kisah cinta berakhir dengan bahagia salah satunya kisah novel Author. TERIMA KASIH SEMUANYA!!

NEW STORY 🌸

Tengah dalam perancangan. Author sekarang tengah buat Kisah Cinta . Author On the way publish! okey? terima kasih! 💕

Sekali lagi saya mengundurkan diri! Saya
Princess👑💯

Penulis tidak sehebat Penulis yang lain mengucapkan sekali lagi jutaan terima kasih yang terlibat dalam membaca, bagi idea, mem-vote dan banyak lagi.

Saya juga bersyukur Kerana Masih ada yang membaca cerita ini! 💕 Semoga kita berjumpa lagi! Bahagiakan diri anda dengan perkara yang berfaedah! 😊








































SEKIAN TERIMA KASIH 💯👌

Kejamnya sebuah cinta [Complete ♡] Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon