Oyeah

892 92 78
                                    


Assalamualaikum untuk yang islam dan selamat sejahtera kepada yang selebihnya.

Berita tv9 memaparkan—

Hahaha tak ehemmm !

Pada 9 Oktober 2017 , akan berlansungnya peperiksaan yang amat besar gedabak dari badan kau , dan seperti yang sudah dimaklumkan malaon malaon yang tercalon ataupun sebenarnya dipaksa ini masih tak sedar diri mengadap fon seminit sekali akan menaip goodluck dan ucapan maaf.

Ya itulah yang saya ingin sampaikan disini.

Saya Neelofa Fazura binti Aaron Aziz ..

*Nurul Syafiqah binti Mohd Nasir

Ingin memohon maaf atas segala kesilapan sama ada sedar ataupun dalam tidak sedar. Kalau ada ayat ayat yang aku tulis ke apa apa buat kau terasa , mintak maaf lah ya niat nak bergurau tak sangka terlebih gurau pulak.

Insya-Allah lepas pt3 which means rabu ni aku akan start re-build balik plot cerita untuk Seven Kittens Series 2 sebab aku dah terabur kan plotnya. Ok okayyy

Tapi tak semestinya rabu ni tepat aku update bagi aku enjoy sat keluar makan kat secret recipe ke pastu bakar hohoho 🌚

And Allah Uftah Alaikum (Goodluck) kepada mangsa keganasan seksual PT3 yang lain jugak. Jangan gopoh gapah jawap tu , bahagikan masa elok elok. Cuba jawap semua soalan jangan tinggal.

Baca bismillah sebelum jawap diakhiri dengan Bismillah hi tawakkal tu'alallah (tawakal kepada Allah) (optional kalau taknak baca pon takpe)

Before masuk dewan periksa tu zikir nabi lah sikit sikit supaya dapat lah pertolongan tu insya-allah. Ingat , ulangkaji ke belajar apa apa ke niat kena betul jangan niat nak dapat semua A atas sebab nak riak nak tunjuk pandai , wallahualam ilmu kau tak berkat A pon entah kemana. Study tu biar ada berkat mak ayah , cikgu , yang paling penting Tuhan.

Kalau tengah menjawap tiba2 lupa , gosok tengkuk sambil berzikir 3 kali.

Ni tips tips zikir ni semua aku ada baca sikitlah and kalau salah minta dibetulkan. Aku pernah lah apply en tips ni masa UPSR alhamdulillah .. Membantu sangat and keputusan pon okay. Tataulah PT3 ni pon okay ke idok ;-;

Anyway goodluck jugak yang SPM.

Bubye ! 💖

Seven Kittens S1[✔] & S2[✔] ◍ BTSWhere stories live. Discover now