PART 3

300 22 6
                                    

Selesai sahaja mereka menghantar Mr Park di air port..akhirnya mereka terdengar rintihan seseorang yang terasa lapar

"JB Hyung, Jae lapar lah jom lah singgah restoran, "pinta Youngjae.

"Tu la hyung, Gyeom dan Bam pun dah lapar sekali".begitu juga YuGyeom dan Bambam yang sama merintih kelaparan.

"Hish tanya lah Hyemin dengan Su hee dulu."arah JB

"Saya tak kisah dengan Hyemin, kami berdua ikut je, lagipun kami bukan tahu sangat Seoul ni".ujar Su hee.

"Tak apa nanti kalau ada masa saya bwa awak pergi jalan jalan tengok kawasan Seoul ok?"Pelawa Mark tiba tiba .

"Oh ye! Ok, saya ikut je.terima kasih Mark.".kata Suhee dengan teruja. Dibahagian hadapan sangat lah bising untuk memilih restoran yang mahu disinggah manakala bahagian belakang iaitu tempat Jinyoung dan Hyemin sunyi sepi.

"Kau boleh tak sana sikit, aku ni dah macam nak kena cium tingkap kau tahu tak".marah Hyemin, tetapi tidak didengari ahli yang lain kecuali Jinyoung.

"Ala, cium tingkap lebih baik daripada kau tercium aku.. Itu lebih menjijikkan, so stay Like that, aku pun sempit juga, kau memang tak reti nak bawa bersabar ?? Nanti sampai lah.. Hushh. ".bidas Jinyoung semula .

"Eeee, kau daripada dulu sampai lah sekarang ada je benda yang menyakitkan hati bila dengan kau, kau memang spesis yang tak pernah berubah ".jeling Hyemin kepada Jinyoung.

"Kau pun sama,spesis yang tak pernah berubah,perangai pun sama, sikap panas baran kau tu, aku tengok masih lagi tak berubah, so kita ni diibaratkan sama je. ".balas Jinyoung lagi.

"Kau kan memang ...."belum sempat Hyemin menghabiskan ayatnya, dia lihat Jinyoung sudah siap sedia memakai earphone tanda dia tidak mahu mendengar apa apa dari mulutnya..dia.hanya menahan sabar..dia tidak tahu bagaimana harus bertahan dengan lelaki ini selama 6 bulan akan datang.

~Di restoran~

Kesemua mereka telah mengambil tempat duduk masing masing. Tinggallah Hyemin yang tidak memilih sebarang kerusi untuk diduduk

"Wei Su hee boleh tak tukar tempat dengan aku, aku tak nak lah duduk dengan Jinyoung."pinta Hyemin.

"Duduklah, bukan mati pun duduk sebelah aku, kalau mati lainlah,mungkin sebab terkejut tengok muka hensem aku yang lagi macho ni.".kata Jinyoung sambil membelek semua menu.Hyemin memandang tajam Jinyoung.


"Terima kasih Jinyoung, kalau aku mati bila duduk sebelah kau ,bukan bermaksud tentang kehenseman kau, tapi tentang kehodohan kau ."Serangan balas dari Hyemin lalu merampas Menu dari tangan Jinyoung. Jinyoung hanya melompong dengan kelakuan Hyera yang tiba tiba merampas menu tersebut..baru saja dia mahu membuka mulut untuk memarahi Hyemin..seorang waiter hadir untuk mengambil pesanan

"Encik dengan cik semua nak pesan apa? ",tanya waiter tersebut.

"Bam dengan Gyeom nak set A, JB hyung dengan Youngjae Set B, Jackson set C. Mark hyung, Su hee, Jinyoung hyung, Hyemin nak set ape? ".Dengan berselera Bambam membuat pesanan.

[C]MY LOVELYWhere stories live. Discover now