PART 14

206 14 17
                                    

"Pe..peluk....?? ".

"Ye lah... "Pinta Hyemin sambil memberikan dakapan hangat pada JB.JB yang berasa berat hati untuk memeluk Hyemin terus sahaja dia memandang Jinyoung.Jinyoung hanya menunjukan muka green light  tanda dia memberikan kebenaran. Selepas dia mendapat green light  dari Jinyoung terus saja JB  membalas dakapan Hyemin itu .

"Hehehe Good night "ucap Hyemin.lalu dia ke katilnya  semula untuk bersiap sedia untuk tidur.

"Hyemin.. pelukan..ni untuk apa?"tanya JB.

"Entah..aku rasa macam kau antara orang yang dekat dengan aku..walaupun kita baru kenal hari ni"balas Hyemin.JB hanya senyum tipis

"Ok lah Jinyoung.. aku balik  dulu.. .. Jaga Hyemin elok elok untuk aku .".pesan JB  lalu berlalu pergi

"Jaga Hyemin elok elok untuk dia."hairan Jinyoung .. Lalu dia pergi ke kerusi yang terletak di sebelah katil Hyemin. Jinyoung melihat Hyemin yang sudah  menutup mata miliknya lantas dia menyelimutkan tubuh badan Hyemin.Jinyoung meletakkan kepalanya di ruang katil Hyemin.posisi tidurnya memang tak cukup selesa.posisi tidurnya yang sambil duduk.. Memang cukup untuk  merasakan sakit pinggang dipagi hari .kalau diikutkan mahu saja dia tidur disofa luar wad. Tapi dia  takut Hyemin akan mengamuk jikalau dirinya tiada di sisi.Jadi   dia mengambil keputusan  korbankan dirinya untuk tidur dengan situasi sedemikian  demi Hyemin

"Good night Hyemin"

S
K
I
P

Hyemin membuka matanya dengan perlahan lahan.dia yang  masih dalam keadaan yang  mamai  melihat disebelah kanannya terlihat tangan kanannya dipegang erat oleh lelaki yang dia cukup kenali.. Iaitu Park Jinyoung.Tangannya begitu selesa dipegang oleh Jinyoung.
Beberapa minit Dia hanya menatap wajah Jinyoung dengan pandangan yg penuh kasih sayang. Tangannya yang disebelah kiri menyentuh muka milik Jinyoung dengan lembut. Setiap helaian rambut Jinyoung digosok lembut oleh jari jemarinya.Dia melihat posisi  tidur Jinyoung yang tidak begitu selesa pantas Hyemin memanggil Jinyoung.

"Jinyoung  bangun.. ".panggil Hyemin

"Eh kau dah bangun..kau  ada nak apa apa?? ".terus saja Jinyoung bangun tatkala terdengar panggilan Hyemin.

"Tak ade..".balas Hyemin lalu bangun dari katilnya.

"Kau  nak pergi mana?? ".Jinyoung masih lagi  dengan mamai terus  dia mengurut pinggangnya yang sakit kerana dia tiba tiba tegakkan posisinya ..

"Kau bangun.. Sambung tidur dekat atas katil aku ni..kesian aku tengok kau."Arah Hyemin lalu menolak Jinyoung ke atas katilnya. Jinyoung masih lagi mamai terus saja  dia naik ke katil Hyemin tanpa bantahan . Tanpa melengan terus saja menyambung tidurnya. Hyemin hanya tersenyum melihat gelagat Jinyoung lalu dia keluar dari wadnya.
S
K
I
P

"HYUNG!!!! BANGUN HYUNG!!!!"kedengaran suara Youngjae  memenuhi wad tersebut.. Tapi masih tidak didengari oleh Jinyoung yang masih diawangan mimpi .

"Jae jerit dekat telinga Jinyoung hyung baru padan muka".cadang Yugyeom.

"JINYOUNG HYUNG!!!! BANGUN!!!!!!! ".jerit Youngjae ditelinga Jinyoung seperti yang dicadangkan .Tiba tiba mukanya  dibaling bantal oleh Jinyoung yang tidak tahan dengan Youngjae yang memekak dari tadi..

"Eeee nak apa?? Hyung nak tidur lah.. ".kata Jinyoung yang mamai.

"Sekarang ni siapa yang sakit Jinyoung hyung ke Hyemin?? ".soal Youngjae

[C]MY LOVELYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin