PART 5

268 19 3
                                    

~JYP ENTERTAINMENT ~

Kesemua ahli got7 sedang berlatih tarian yang baru untuk comeback mereka yang akan datang dalam masa 7 bulan sahaja lagi.Kesemua mereka bermandikan peluh  kerana latihan yang tidak berhenti.

"Jaebum hyung,jom lah berhenti sekejap, Jae dah penat tahap gaban dah ni. "Rintih Youngjae yang sudah kepenatan

"Baiklah semua boleh rehat".kata JB sambil menepuk nepuk bahu  Youngjae untuk memberikan kekuatan kepada Youngjae itu

"Rasa macam nak mati ".terkekeh JB melihat telatah Youngjae yang kepenatan itu lalu baring ditengah dance room itu..kesemua mereka duduk dilantai

"Mark hyung agak agak anak anak Jinyoung hyung buat sekarang dekat rumah? ".soal Bambam dalam kerisauan kerana meninggalkan mereka berdua di rumah.

"Entah.. Biar Mark hyung telefon Su hee."

~on call~

Mark🐰:Hai Su hee buat apa tu?

Su hee❤:oh Mark , Su hee tengah masak untuk makan malam 

Mark🐰 :Hyemin??

Su hee ❤:Hyemin dari tadi dia duduk dalam bilik dia. kenapa Mark ? Ada sesuatu terjadi ke??

Mark🐰:Eh tak ade  apa apa pun terjadi, cuma kitaorang risaukan korang berdua.

Su hee. ❤:Baik betul korang , urmm Mark  jangan makan dekat tempat lain tau.. Su hee dah masak makan malam untuk kita semua.

Mark🐰:Su hee masak.. Ee tak sabar nak rasa. OK lah Mark hang up dulu.nanti kalau ada apa call Mark tau.

Su hee. ❤:ok Mark , take care.

Mark🐰:U too take care baby..

Su hee .❤:ee apa ni... Hahaha bye.

~Off call~

"Hamboi Mark hyung dah pandai berbaby baby bagai.".sakat Yugyeom dan BamBam dibelakang yang menjadi pendengar setia perbicaraan Mark dan Su hee.

"Tu tandanya Su hee tu milik  Hyung, jangan nak ambil, nanti ada yang kena tendang sampai hujung dunia nanti".warning Mark kepada mereka semua.

"Geli aku dengar "kata Jackson.Mark hanya menjeling saja

"Ala Mark hyung main cakap ja.Entah entah Su hee tu tak suka dekat Mark Hyung pun". tokok  Jackson..Mark hanya menjeling Jackson

"Tapi kan yang seorang tu apa nama dia Hyemin kan?? Dia tu nampak garang tapi cute. ".sambung Bambam lagi.

"Betul jugak Bam, Gyeom pun rasa dia cute, tapi dia garang lah.... "sambung Gyeom lagi .Jinyoung yang dari tadi membuat kerjanya tanpa bersuara tidak menghiraukan perbualan diantara mereka yang bertopikkan gadis yang dia tidak berapa gemar ...apatah lagi membuatkan dia moody sejak dia perlu membawa Hyemin yang tertidur ke dalam rumah.

"Ni semua Jb punya pasal.Dia yang suruh aku angkat perempuan tu sampai sakit pinggang aku.."marah Jinyoung  sendirian yang dalam kesakitan tambah lagi dengan latihan tarian yang tidak berhenti.Jinyoung melihat kearah mereka sebentar lalu menyambung balik kerjanya ,dia begitu malas mahu masuk campur dengan perbualan mereka.

"Dah tahu garang jangan cari pasal dengan Hyemin macam orang tu".kata JB sambil memuncungkan mulutnya kearah Jinyoung. Jinyoung yang tadi perasan semua mata memandangnya terus sahaja dia bersuara.

[C]MY LOVELYWhere stories live. Discover now