PART 6

260 18 33
                                    

"JB hyung kenapa lama sangat dalam bilik Hyemin tu".kata Youngjae kerana dari tadi JB berada dalam bilik Hyemin tidak keluar -keluar.

"Nanti turun la tu.. ".balas Jinyoung sambil mengunyah sisa makanan yang ada dimulutnya.

"Ha tu dia ".kata Jackson sambil jarinya menunjuk kearah JB yang sedang memapah Hyemin sambil jalan menuruni tangga.

"Wei Hyemin kau kenapa?? tak bermaya je aku tengok. ".soal Su hee apabila melihat keadaan Hyemin yang sedang disokong oleh Jaebum dari belakang untuk berjalan.

"Hyemin dia cuma pening kepala, tadi pun dia nak jalan sampai nak terjatuh, tu yang aku  tolong dia."balas Jaebum..lalu membantu  Hyemin untuk duduk, tetapi badannya agak lemah sehingga hampir terjatuh sewaktu hendak duduk.Selamat tubuh kecil milik Hyemin itu dapat dipegang oleh JB sebelum dia jatuh

"Hyemin ahh..Kalau  tak larat tak ape duduk je dalam bilik.. Nanti Gyeom hantar makanan ke bilik Hyemin. "Nasihat Yugyeom.. Semua member memandang pelik kearah Yugyeom.. . Tak pernah Yugyeom berbuat baik kepada mereka. Selalunya sewaktu mereka  sakit.. Tiada  makna dia akan hantar makanan

"Eh Tak ape tak ape, aku okey je. Tak payah risau nanti elok je.. ".tersenyum lemah Hyemin untuk Yugyeom. Dia tak nak mereka terlampau risau kan dia.

"Jom lah makan.. jangan la tengok Hyemin je.  Tengok la aku  juga..aku yang hot lagikan macho nih."kata Jackson sambil mengflipkan rambut miliknya.

"Banyak la Hyung punya macho.Bam lagi handsome lebih tinggi daripada Jackson Hyung".balas Bambam yang tidak tahan melihat Jackson yang perasan lebih.

"Diam aar kau kaki chopstick".Jackson menyerang Bambam.

"Ek eleh jealous la tu Bambam ada kaki panjang".mulalah peperangan pertingkahan diantara Jackson dan Bambam. Sewaktu mereka bergelak ketawa melihat telatah Jackson dan Bambam. Jinyoung mengambil kesempatan untuk mencuri curi lihat kearah Hyemin yang sedang sayu tapi cuba untuk gelak. Jinyoung kenal sangat perangai Hyemin. Dia tak nak orang terlampau risaukan dirinya  sebab tu dia cuba untuk gelak supaya dia kelihatan sihat dimata mereka tapi tidak dimata Jinyoung.

S
K
I
P

~Di dapur~

Su hee sedang sibuk mengemas dapur dan dibantu oleh Mark yang sibuk mencuci pinggan mangkuk yang berada didalam singki.

" Hyemin tu dah makan ubat ke belum"?tanya Mark kepada Su hee .

"Rasanya belum sebab dari tengah hari dia tak keluar bilik  sampailah JB panggil dia keluar untuk makan. ".balas Su hee

"Mana ubat biar Mark .. bagi dia makan ubat".ujar Mark sedang mencari ubat.

"Ada dekat atas almari tu rasanya ".kata Su hee. Daripada masa yang sama Jinyoung masuk kedapur untuk melihat mereka berdua.

"Mark hyung cari apa tu? "Soal Jinyoung.

"Cari ubat untuk Hyemin, nak suruh dia makan, lagipun keadaan dia makin teruk lah".ujar Mark.

"Eh tak ape tak ape biar Jinyoung yang bagi dia makan ubat"pinta  Jinyoung sambil tersenyum.

"Betulke ni Jinyoung, nanti bukannya dia nak makan nnti dia terus bergaduh dengan kau. "kata Mark dengan 50 50 percaya terhadap Jinyoung..

[C]MY LOVELYWhere stories live. Discover now