PART 23

260 15 11
                                    

Jinyoung pov

"Maafkan aku Hyemin..... Aku tak berniat nak buat kau sakit.. Aku nak kau lupakan aku... Mungkin aku memang tak akan hidup selepas ni..berkenaan gambr tu.. ..aku tahu perkara sebenar... Selepas 3 hari Jin hyun berikan gambar tu.. Aku sendiri tanya Mingyu.. Mingyu sendiri cakap dengan Aku yang.. Jin hyun rancang hantar gambar tu.. Dia nak aku ingat yang kau curang dengan aku... Tapi aku tahu yang kau setia dengan cinta kita.. Tapi sekali lagi aku minta maaf.. Sebab panggil kau perempuan murahan.. Kau bukan perempuan macam tu.. Jb maafkan aku.. Aku terpaksa mempergunakan engkau untuk Hyemin lupa kan aku... Aku tuduh kau tikam belakang aku... Aku nak ucapkan terima kasih sebab kau cederakan aku.. Baru aku tahu rasa sakit setanding rasa sakit Hyemin .. ".bisik Hati Jinyoung tatkala melihat Hyemin dengan Su hee keluar dari rumah tersebut.

"PUAS HATI KAU!!!! SEKARANG SEMUANYA DAH TAK AMAN".Jb meneking pada ku.. Aku tahu aku salah.. Tapi tidak lama.. Aku tahu kau boleh bahagiakan dia untuk aku..aku melihat Youngjae dihadapan pintu.. Air mata dia jatuh.. Aku mungkin teka yang.... Dia betul betul terkejut tentang apa yang berlaku.. Aku memandang kebawah melihat mangkuk bubur yang pecah... Entah kenapa aku rasa itu makanan yang terakhir aku akan makan sebelum aku dibedah... Saat aku memandang ke bawah... Entah kenapa pandangan ku sekejap jelas sekejap kabur.. Dan itu telah membuatkan ku pening....aku cuma agak yang aku cuma stress.. Jadi aku menutup mataku.. Dengan air mata masih lagi mengalir.. Dan pada masa yang sama Aku tidak perasan yang JB sudah memegang baju ku.. Dan aku tidak dapat mendengar apa yang JB memarahi ku.. Yang aku pasti JB melepaskan ku.. Kerana Youngjae... Aku cuba bawa bertenang dengan keadaan ku.. Tapi entah kenapa... Perut aku juga turut terasa sakit... Sakit yang amat... Lalu aku memegang perut ku dengan tangan kanan ku.. Aku syak perut aku sakit mungkin kerana JB menumbuk perut ku sebanyak dua kali... Dan itu membuat perut ku sakit.. Saat aku memegang perut aku dapat rasakan penafasan aku tersekat.. Seolah olah tiada oksigen.. Dan itu telah membuatku panik.. Aku tidak dapat untuk bernafas.. Dan itu telah membuatku batuk lebih teruk sehingga terkeluar darah yang banyak.. Baju putih yang aku pakai dipenuhi darah ku sendiri.. Kedua dua belah tanganku memegang badanku.. Disebelah kanan diperut ku.. Disebelah kiri mencengkam dadaku yang berombak untuk bernafas.. Dada ku terasa dihimpit.. Aku tidak mampu bertahan lagi..

"JAE SAKITTTT!!!!! SAKIT.... !!!URGHHHH".pada waktu itu aku cuma memanggil Jae.. Mungkin membawa maksud Jaebeom atau Youngjae kedua dua berada disisi ku pada waktu yang sama....Aku lihat Youngjae memangku kepala ku... Aku cuba untuk bernafas.. Dada ku betul betul sakit.. Terasa seperti 10 pisau mencucuk dadaku.. Segala.. Pandangan aku menjadi kabur. Mulut ku masih lagi setia memuntahkan darah..

"HYUNG!!! JANGAN TINGGALKAN JAE"!!!!rintihan Youngjae.. Hanya dapat ku dengar samar samar.. Aku tahu aku sudah semakin teruk... Badanku juga rasa sakit yang amat.. Perlihatan ku semakin lama semakin kabur dan gelap.. Otak aku hanya berfikir satu perkataan iaitu"rehat".rehat daripada dunia realiti yang kejam.. Jadi aku mengambil keputusan lalu aku memejamkn mataku lalu berehat.. Segala tangisan disisiku tidak didengari.. Hanya sunyi.. Akhirnya aku dapat juga "rehat"

~End Jinyoung Pov~

S
K
I
P

"Wahhhhh!!! Rindunya Busan.... "Kata Hyemin tersenyum seperti tiada apa terjadi.

"Hyemin... Aku gembira tengok kau tersenyum "ujar Su hee melihat kawannya tersenyum.

"Su hee.. Aku nak minta maaf... Sebab kan aku kau terpaksa berpisah dengan buah hati kau si Mark tu... Sorry ehh" ucap Hyemin rasa bersalah..

"Eh.. Apa kau merepek ni.. Mungkin tak ade rezeki aku kahwin dengan bias aku sendiri.. Ala jodoh boleh cari.. Kawan yang setia limited edition dalam dunia ni tau sebab tu aku pilih kau"balas Su hee

[C]MY LOVELYWhere stories live. Discover now