*3*

12.9K 415 5
                                    

„Počkej Jeffersonová!" zavolal na mě Tayler, ale já ho ignorovala. Někdo mě chytl za zápěstí a otočil si mě. No, kdo jiný než Tayler. Vytrhla jsem mu ruku ze sevření a zamračila jsem se na něj. „Co chceš," vyštěkla jsem. Dobře, to že je pěkný nic neznamená, protože to, co se opovážil udělat mě naštvalo. Jen další povrchní kluk.
„Hele tohle se často nestává, takže, no chtěl jsem se ti omluvit," řekl a mě tím úplně odzbrojil. Jen jsem tam tak stála a dívala se na něj jak na mimozemšťana.
„Přijímáš moji omluvu?" poškrábal se na zátylku a usmál se. Ty vole má pěkný úsměv. Am uklidní se ano, je to další povrchní kluk. „No dobře," povzdechla jsem si. „Tak jo," usmál se. „Já už musím," řekla jsem a utíkala na další přednášku.

„Holka, kde jsi byla. Tak co jací jsou. Jak se jmenuje ten..." ptala se mě Sára, ale já ji zastavila. „Měli jsme menší konflikt, ale vyřešeno. Ten tvůj se jmenuje Ben a je milý," řekla jsem jí a usmála se. „Je strašně moc pěkný," rozplývala se Sára. Na to jsem nic neodpověděla, protože mi to bylo jedno. „A co ten druhý?" mrkla na mě. „Tayler, je pěkný, ale je jako každý jiný kluk tady, tak max do postele," řekla jsem jí klidně a pak jsem si všimla, že jsou na téhle přednášce taky. Žduchla jsem do Sáry a kývla směrem k nim. Sára se narovnala a pozorovala je. Zrovna se něčemu smáli. Byl roztomilý, když se smál. „Ooo podívej však jsou sládcí," zamrkala na mě. „To nepopírám," protočila jsem očima. „Sázka?" zeptala se mě Sára. „Proč ne," zazubila jsem se.
„Máš měsíc na to, aby ses s Taylerem vyspala," řekla a já se uchechtla. „Lehké mám ho do týdne," mykla jsem rameny. „Ale musí se do tebe zamilovat," řekla a já se začala smát. „Děláš si prdel?!" zeptala jsem se ji. Zamilovat však to nedokáže. „Ne a jestli zvládneš, tak ti dám 120 euro," mykla rameny a já si teda s ní podala ruku. Než jsem stačila něco dodat, tak přišla do učebny profesorka Andersonová.
„Dobrý den, jsem ráda že se opět vidíme," řekla a usmála se. Tohle byla jedna z mála profesorek, které jsem měla ráda a bavilo mě chodit na její hodiny a přednášky.

Ty dvě hodiny utekly rychle, a tak jsme se se Sárou rozhodly jít do Starbucks, který byl blízko kampusu. Dneska jsme měly padla a za to jsem byla ráda. „Tak co podnikneme, nějaký klub nebo snad nějaký kluk na noc?" zeptala se mě Sára.
„Bože Sáro, jsme tu den po prázdninách a ty by si se hned opila nebo sis užila," zasmála jsem se a ona se ke mně přidala. Sedly jsme si do boxu a čekaly až přijde obsluha. Nečekaly jsme dlouho a objevil se u nás takový blonďák. „Co to bude slečny," usmál se na Sáru a ona na něj. A já hned věděla, co se bude dít. „Já bych brala čokoládové cappuccino," řekla jsem mu a on si to hned zapsal. Sára mu řekla taky a on po chvilce odešel. „Holka já mám na tebe špatný vliv," uchechtla jsem se a pokroutila hlavou. „Ne," řekla se smíchem. Já vím že jo, protože když jsem ji potkala, tak byla taková nevinná holčička, která byla tichá no, a to vše z ní spadlo a teď je to co je. A je to moje vina.
Povídaly jsme si a pak přišel ten blonďák a dal nám na stůl to co jsme si objednaly. Sára se ho na něco zeptala a on ji dal lísteček a s úsměvem odešel. Nad tím jsem si povzdechla a napila se cappuccina.

Když jsme to dopily a zaplatily, tak jsme se daly k odchodu. „Dneska máš nabitou noc?" zeptala jsem se ji. Jen kývla a pořád se usmívala. „No nemůžu přece zahodit takovou pěknou šanci," mrkla na mě a pak jsme se začaly smát. Nedávala jsem pozor, tak jsem do někoho vrazila. „Promiň, nedívala jsem se," dosmála jsem se a podívala se na dotyčného. „V pohodě," mrkl na mě Tayler a já se jen zarazila. Sára do mě žduchla, tak jsem se na ni podívala. „Nepředstavíš nás?" zašeptala a já si povzdechla. „Sáro tohle je Tayler a Ben stačí?" řekla jsem směrem k ní. Zrovna si podávala ruku s Benem a přihlouple se usmívala. „Nějaká otrávená," zasmál se Tayler. „Ne," řekla jsem a pokusila se o úsměv. Ti dva zmizeli a já jsem zůstala s Tylerem. Bezva.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat