Vzbudila jsem se až další den,což jsem se divila,protože jsme měli jít na večeři.
Asi mě nechali tak. Oblékla jsem si rifle, bílou košili a šla se namalovat. Ještě jsem si vzala mobil a potichu jsem opustila pokoj. Šla do haly dolů kde už měl čekat Dan. Seděl v křesle a čekal. ,,Dobré ráno." řekla jsem a usmála se. ,,Dobré." usmál se a zvedl se.
Objali jsme se a šli. Za chvíli jsme byli v restauraci a začala mi směna.*****
Dneska jsem tam zůstala dokud neskončil Dan a pak jsem se šli ještě projít. Na hotel jsme se dostali až kolem sedmé večer. Všemu jsme se smáli. Bylo to super. Nastoupili jsme do výtahu a já zmáčkla 14 a on 16. Ještě chvíli jsme se smáli ale pak jsme se podívali do očí.
Trochu se přiblížil a jemně mě políbil. ,,Promiň,Am promiň." řekl a odtáhl se. Chytl se za hlavu a ještě se chvíli omlouval. Já byla v šoku nedokázala jsem nic říct. ,,Am já se omlouvám." řekl provinile, ale já nechtěla aby si to nějak vyčítal. ,,To..to je v pořádku." vydala jsem ze sebe. ,,Ne nechci aby se mezi námi něco změnilo." řekl a sklopil hlavu.
,,Tak na to zapomeneme,jsi skvělý kamarád a chci aby to tak zůstalo." řekla jsem a trochu se usmála. ,,Já taky." řekl. Přišla jsem k němu a objala ho, objetí mi oplatil a pak se výtah zastavil.
,,Ještě jednou promiň." řekl a usmál se.
,,Dobrý,kamarádi?" zeptala jsem se s úsměvem. ,,Kamarádi." kývl a já vystoupila.Rychle jsem šla do apartmá a tam už čekali rodiče. ,,Jdem na večeři chceš taky?" zeptali se mě a já kývla na souhlas. Rychle jsem se šla převléct a pak jsme vyrazili.
,,Am řekli jsme si s tátou,že bychom o víkendu mohli na nějaký výlet." řekla s úsměvem máma. ,,Dobře kde chcete?" zeptala jsem se a usmála se. Máma s tátou nikde moc nebyli,protože tady měli i práci. ,,No byla jsi na Eiffelovce?" zeptala se mě. ,,Jo ale klidně půjdu znovu,je to tam úžasné. A můžu vzít i Daniela?" zeptala jsem se a podívala se na ně. ,,Klidně jestli bude chtít jít tak můžeme ho vzít s sebou." řekl táta a máma s ním souhlasila. Zbytek večeře jsem se bavili tak o všem co nás napadlo bylo to bezva,když jsme byli spolu.
--------
Dny ubíhaly a já si uvědomila že za týden se mám vrátit zpátky do kampusu. Ty tři týdny strávené v Paříži byly úžasné. Viděla jsem celou Paříž a potkala jsem Daniela. Od té pusy ve výtahu se mezi námi nic nezměnilo,pořád jsme se spolu bavili a chodili pracovat. Máma s tátou si tady našli nějaké lidi do firmy a tak většinu času trávili s nimi, ale mě to nevadilo.
Taky jsem volala hodně se Sárou a ona mě o všem informovala. Například že už si profesor Lee nezasedl jen na mě, ale i na Taylerovi. Říká že se k němu chová jako ke mě. Takže pořád provokuje. Sára se taky dala zpátky dohromady s Benem a já jim to přála. Taky mi pořád říkala že Tayler si vše vyčítá a takové ty věci kolem... On mi taky volal, ale já to schválně nebrala chtěl mít ode mě pokoj, tak jsem mu ho dopřála. Táta se pořád divil že mu to nevezmu,ale já chtěla,chtěla jsem vědět jak mu je a co mi chce říct, ale to bych si potom tu Paříž neužila tak jak jsem si přála. Já vím možná jsem byla blbá některé holky by to vzaly hned, ale já ne já se musela držet. Přecejen mi řekl že jsem děvka a možná jsem mu měla poslat provokativní fotku s Danielem,ale taková zase nejsem. Nechtěl mě vidět,týden nejevil zájem a pak najednou prostě začal volat a vlastně i psal, ale já to ani nezobrazila.
,,Am nechtěla by si po práci zajít do místního klubu?" zeptal se mě Daniel, když jsme si na chvíli sedli. ,,To nemusí být špatné klidně ráda, ale nejsem na to oblečená." řekla jsem a podívala se na moje oblečení. ,,Však to je pěkné v tom můžeš jít." mrkl na mě. ,,Tak jo." řekla jsem a usmála se. ,,Hej vy dva padejte pracovat a nepovídejte si tu." zasmál se šéf Thomas a už nás vyháněl. ,,Jasně." řekli jsme stejně a šli.
*****
,,Tak mužem?" zeptal se Dan. ,,Jasně že jo." řekla jsem a běžela za ním.
Po chvíli chůze jsme tam byli. Vevnitř bylo snad milion lidí kteří byli buď opilí nebo tancovali a nebo se líbali. ,,Tak tady ty trávíš čas?" uchechtla jsem se. ,,Hele tohle je nejlepší podnik, který jsem našel." zazubil se a pak jsme šli k baru. On si objednal pivo a já jen džus. ,,Jako vážně s džusem to nerozjedeš." zasmál se. ,,Však nechci naposledy to skončilo špatně, ale to víš říkala jsem ti to." zamračila jsem se na něj. ,,No jo, ale já bych tě hlídal no tak dej si aspoň whisky." řekl a zvedl obočí. ,,Dane ne." odmítla jsem.Po chvíli hádání vyhrál. ,,Zabiju tě Woody." řekla jsme před tím než jsem do sebe kopla whisky. Bylo to hnusný. ,,Teď ty." řekla jsem a objednala dvě. ,,Ne kdo tě pak potáhne na hotel?" usmál se. ,,Tak moc pít nebudu." mrkla jsem na něj a podala mu sklenku. Oba dva jsme to naráz vypili a on se zašklebil. ,,Fuj." řekl, ale i tak objednal další.
Po pěti sklenkách jsem už měla dobrou náladu a chtělo se mi tančit,tak jsem vzala Dana na parket. ,,Ale no tak Am." zakňučel jak malý. ,,Dělej vzal si mě sem a já chci tančit." řekla jsem se smíchem a on si povzdechl.
,,Už nemůžu." zasmál se Daniel. ,,Jdeme se napít." řekla jsem pobaveně a zase ho táhla z parketu. Objednali jsme si ještě každý dvě sklenky a já pak už měla dost. ,,Já už dnes nepiju." zasmála jsem se. ,,No..já taky ne nebo zítra tu práci nedám." zasmál se taky. No jo už jsme byli vážně opilí. ,,Tak už jdeme ne,jinak zítra nevstanu a kolik je vlastně hodin?" zeptala jsem se s úsměvem. ,,Je..počkej...čtvrt na jedenáct. Jo radši půjdeme." zasmál se. Protlačili jsme se k východu a pak jsem ucítila čerstvý vzduch a nasála jsem ho do plic.
Trochu se mi motaly nohy, ale nespadla jsem. ,,Vezmu tě na záda nebo sebou někde švihneš." řekl pobaveně Dan když mě sledoval. ,,Taaaak jo..jo to beru." řekla jsem a zastavila se. Byla mi zima a začala jsme se trochu třást. ,,Tobě je zima." uchechtl se Dan a sundal si mikinu a dal jí mě. ,,To ne teď bude tobě zima." řekla jsem pobaveně. ,,Ne nebude." řekl a přetáhl mi ji přes hlavu.Dan mě opravdu vzal na záda a šel se mnou až do hotelu. ,,Už mě můžeš postavit." řekla jsem, ale on mě nechtěl dát na zem. ,,Ještě ne." odpověděl a vešel do výtahu. ,,Hej už vážně můžeš." zasmála jsem se a on taky. ,,Ne,nemůžu riskovat že se tu natáhneš." uchechtl se.
Dveře výtahu se otevřely a já jsem chtěla slézt, ale on mě nepustil. Šel se mnou až k našemu apartmá chtěla jsem otevřít, ale on zaklepal. Dveře se otevřely a v nich stál táta. ,,Dobrý večer,pane Jeffersone." řekl. ,,Ahoj Danieli." zasmál se a podíval se na mě. ,,Zdar tati." zasmála jsem se a škytla. ,,Kolik jste toho měli." zeptal se zvědavě. ,,Mááálo,neboj." mrkla jsem na něj a Dan se mnou šel až do pokoje a až tam mě postavil. ,,Děkuji za odvoz." zasmála jsem se. ,,Není zač." řekl a uklonil se. ,,Když chvíli počkáš tak to vrátím mikinu." zašeptala jsem směrem k němu. ,,Tak jo." zašeptal nazpátek a pak jsme se začali smát.On si sedl do křesla a já jsme šla do koupelny. Za chvíli jsem byla okoupaná, tak jsem vyšla v pyžamu, které obsahovalo kraťasy a tričko. Všimla jsme si že Dan usl a mě bylo líto ho budit, tak jsem ho přikryla dekou. Vypadal tak roztomile, tak jsem mu dala pusu na líčko. ,,Děkuji co všechno si pro mě udělal." zašeptala jsem a šla si lehnout.
Po chvilce jsem usla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...