*61*

5.6K 192 13
                                    

Alex má 10 měsíců, takže už je to 'veliký' kluk. Jediné zlo u nás jsou nové zoubky.

,,Lásko kde si mi dala tu bílou košili?" zeptal se, když prohledával skříň. ,,Tatínek zase neví." usmála jsem se na Alexe a vedla ho za ručičku do ložnice. ,,Vedle postele, nemáš tam mít takový nepořádek." zasmála jsem se. ,,Aha no jo vlastně, ale to není nepořádek já v tom mám systém." řekl a vzal si ji. ,,Tak systém jo? Tak proč nevíš kde to máš." uchechtla jsem se a vzala si Alexe. Tay se na mě otočil a šel za mnou. ,,To je jedno." usmál se a políbil mě. ,,Potřebuji se připravit, tak ho na chvíli pohlídej a obleč ho." řekla jsem a oplatila mu polibek. ,,Tak jo. Pojď k tatínkovi." uchechtl se a vzal si ho. Alexek se usmál a něco si nesrozumitelného řekl. Nebyly to slova, ale jen takové 'pokusy' o něco.

Oblékla jsem si tyrkysové šaty, které byly na svatbu. Sára se vdává a já šla za družičku. Rychle jsme se namalovala vlasy nechala volné a po půl hodině vyšla z koupelny a zamířila do obýváku. Kluci na sedačce a dívali se na nějakou pohádku. ,,Tak můžeme jít." řekla jsem a Tay se otočil s jiskřičkama v očích. ,,Vypadáš překrásně." zářivě se usmál. Zvedl se i s Alexem a šli ke mě.
Oběma dvěma to moc slušelo Alex v tom vypadal roztomile. Trochu jsem se zamračila, protože Tay měl motýlka nakřivo, tak jsem mu jej upravila a pak oba pohladila po tváři. ,,Moji kluci, moc vám to sluší." usmála jsem se. ,,Ale maminka je nejkrásnější že jo Alexi." řekl Tay a podíval se na malého. Ten jen zakrýval s úsměvem hlavou. Roztomilý. ,,Dej mamince pusinku." řekla jsem, našpulila rty a Alex mi dal pusinku a pak se zasmál. ,,Já chci taky." řekl Tay a já se na něj podívala. Přitáhl si mě blíž, políbil mě a já mu to oplatila. ,,Tak je to lepší." zamumlal, ještě jednou mě políbil a já se pak zasmála.

Vyrazili jsme a do hodiny jsme tam byli.
Já jsem kluky opustila a šla za nevěstou.
,,Sáro vypadáš úžasně." vydechla jsem když jsme ji viděla stát v těch překrásných šatech. ,,Děkuji." řekla s úsměvem, ale všimla jsem si že byla nervózní. ,,To bude dobrý." šla jsem za ní a objala ji. ,,Doufám." vydechla.

Ještě jsem ji povzbudila, řekla pár slov a šla se přichystat. Cestou jsem se střetla s mámou, která řekla že vypadám krásně, tak jsem ji poděkovala. Také řekla že klukům to taky sluší a hlavně tomu malému, že vypadá k sežrání. Tomu jsem se musela zasmát a pak šla dál. Potkala jsem Kate, sestřenku od Sáry. Kate je 30let, ale pořád vypadá úžasně. ,,Ahoj Kate." usmála jsem se. ,,No ahoj Am, dlouho jsem tě neviděla." objala mě a usmála se. ,,No jo, ale to už je vážně dlouho." uchechtla jsem se. ,,Tak co nového u tebe?" zeptala se mě a šli jsme na zahradu. Sára se nevdávala v kostele, ale máma s tátou ji dovolili u nás na zahradě.
,,Všimla jsem si že tu si s nějakými dvěmi fešáky." zasmála se a ukázala na moje kluky. ,,Ano, to je Tayler můj přítel a náš 10 měsíční syn Alex." všimli si mě tak jsem jim zamávala a oni mě taky. ,,Přítel?" zeptala se. ,,No svoji nejsme." zazubila jsem se. ,,Takže máte syna, ale nejste svoji, jestli dobře chápu." podívala se na mě a já kývla. ,,Zvláštní." usmála se. ,,A co ty už máš někoho?" zeptala jsem se. Ona ukázala za mě a já se otočila. Stál tam vysoký docela pohledný a svalnatý muž. Černovlasý a tmavýma očima. ,,Mark je můj přítel, potom tě s ním seznámím, ale teď chci seznámit s tvojima klukama." zasmála se a já taky. Šly jsme teda za nimi. Tay mu dal pusu a usmál se. ,,Tayi tohle je Kate, Kate tohle je Tayler." seznámila jsem je. ,,Těší mě." řekli stejně a podali si ruce. Ucítila jsem jak mě někdo tahá za šaty tak jsem se podívala. ,,A pojď ke mě." vzala jsem si Alexka do ruky a on mi dal pusinku. ,,A tohle je Alex." pohladila jsem ho po vláscích. ,,On je roztomilý, půjdeš na chvíli ke mě?" zeptal se ho a pohladila. Alex se podíval na mě a pak na Taylera. Potom zpátky na Kate, natáhl k ní ručičky a Kate si ho vzala. ,,Na chvíli vám ho unesu a ukážu Markovi." usmála se a odešla.

,,Lásko právě nám ho odnesla a ty nijak nezmatkuješ." zasmál se a objal mě. ,,Je to Kate nemáme se čeho bát a Mark je její přítel." usmála jsem se a dala mu pusu. ,,Ale i tak." oplatil mi pusu. ,,Zlato ty se o něj bojíš." povytáhla jsem pobaveně obočí. ,,Co? Já...jasně že jo." vydechl. ,,To já taky, ale podívej je tam s Kate." podívala jsem se na ně a pak se zpátky otočila na Taylera. Usmála se a očima sklouzl na moje rty. Políbil mě a přitáhl si mě blíž. Spolupracovala jsem a jemně se do polibku usmála. ,,Tak už vám ho vracím, je úžasný." přišla Kate a vedla Alexe za ručičku. Odtáhli jsme se od sebe a Tay si ho vzal.

Po chvíli už to začalo, tak jsem se šli nachystat a už jen čekali až přijde nevěsta.

*****

,,Ptám se vás pane Bene Gatesi, berete si dobrovolně zde přítomnou slečnu Sáru Harrperovou za manželku?" ,,Ano." odpověděl s úsměvem Ben. ,,A vy slečno Sáro Harrperová berete si dobrovolně zde přítomného Bena Gatese za právoplatného manžela?" ,,Ano." vydechla spokojeně Sára. ,,Vyměňte si prstýnky." řekl oddávající a oni to udělali. ,,Považuji vás za manžele. Teď můžete políbit nevěstu." pokynul Benovi. Ben si přitáhl Sáru a vášnivě ji políbil. Všichni jsme začali tleskat a pár lidí i pískalo. Pak ještě podepsali papíry, aby to bylo oficiální.

Poté už byla jen zábava. První tancovali novomanželé a pak se přidali i ostatní.
,,Běžte si taky zatancovat." povidla nás máma. ,,No a co Alex." zeptala jsem se ji a ona si ho vzala. ,,Vy běžte a já si zase zatančím s malý." dala mu pusu na tvář a šla. Oba dva jsem se usmáli. Tay se zvedl a natáhl ke mě ruku. ,,Smím prosit." usmál se a já s pouhým ano, ho chytla za ruku a nechala se vést na parket.

Jen jsme se pohupovali do rytmu hudby. Takže jsem mu obtočila ruce kolem krku a položila hlavu na hruď. Dal mi pusu do vlasů a poté si hlavu opřel o moji. Rukama mi sjel na zadek a já se uchechtla. ,,Zlato všichni nás vidí." zasmála jsem se potichu. ,,To mi je jedno. Vypadáš kurva sexy." skousl mi ušní lalůček a pak mi dal pusu na líčko. ,,Děkuji, taky jsi k sežrání." políbila jsem ho.

Alexe si půjčil táta, tak jsme měli ještě nějaký čas. Takže jsme šli za Sárou a Benem. Na chvíli jsme se všichni čtyři vypařili a šli se trochu projít.

,,Tak co jak se cítíte?" zeptal se pobaveně Tay a držel mě za ruku. ,,Jak asi úžasně." vydechla Sára a přitulila se k Benovi. ,,A kde pojedete na líbánky." zeptala jsem se s úsměvem. ,,Do Benátek." řekl Ben. Povídali jsme si tak o všem co nás napadlo, taky o vzpomínkách, které jsme spolu zažili.

,,Už bychom se měli vrátit." řekla Sára a já přitakala, protože už jsem chtěla vidět svého chlapečka. Rychle jsme se vrátili a právě v čas.
,,Mami kde je Alex." přišla jsem za ní. ,,Táta ho má, ale už spinká." usmála se máma. ,,Takže pojedeme domu." řekl Tay a šli jsme za tátou.

Se všemi jsme se rozloučili a jeli domů. Doma jsme malého okoupali a pak dali spát. Poté jsme šli i my.

Sázka nebo láska?Kde žijí příběhy. Začni objevovat