,,Kde..." zarazil jsem se,když jsem je viděl spolu v posteli. ,,Kurva." řekl Bena já se rozesmál. ,,Aspoň víte jaké to je,ale to je teď vedlejší." řekl jsem a oba se na mě tázavě podívali. ,,Sáro kde je Am." zeptal jsem se ji. ,,Nevím." věděl jsem že lže. ,,No tak víš,tak mi to řekni." naléhal jsem. ,,Taylere řekl si, že ji nechceš vidět." konstatovala. ,,Kurva já vím, tak mi do prdele řekni kde je. Celé jsem to posral, tak mi to řekni." ty poslední slova jsem na ni zavrčel. ,,Jela do Francie." řekla. ,,Kde přesně Francie je velká." řekl jsem. ,,Brácho ty tam chceš jet za ní nebo co?" zeptal se se smíchem. ,,Klidně chci vzít zpátky to co jsem řekl. Chci ji říct jak moc jí miluju." vydechl jsem a Ben se přestal smát. ,,Ona se vrátí." řekla Sára a já se na ni podíval. ,,Co?" nechápal jsem. ,,Ona tam jela jen na měsíc,takže ještě tři týdny a bude zpátky tady." řekla a usmála se. ,,Tři týdny jsou dlouhá doba." zakňučel jsem. ,,Co ti vlastně napsala." zeptal se mě Ben a já mu ten dopis podal. Oba dva si to přečetli a Ben se začal usmívat jako retard. Něco chtěl říct,ale začal zvonit mobil. Sára se při něj natáhla a přiložila k uchu. ,,Ahoj Am." vydechla a já se narovnal. ,,Cože jaký Daniel?" řekla a usmála se. Tohle se mi vůbec nelíbilo. ,,Takže sympaťák...jo i Tayler se má dobře...jo...co ten Daniel...říkáš že je pěkný...to jsem si myslela...no ten debil teď stojí přede mnou... chceš ho slyšet?...vážně ne... dobře už se, ale těším až přijedeš...ty mě taky...a-" už jsem to nevydržel a vytrhl ji z ruky mobil. ,,Am,Am prosím odpusť jsem idiot ne-" nedořekl jsem a ona to položila. Sedl jsem si na postel a díval se na mobil. ,,Položila mi to,ona mi to položila." řekl jsem a dál se díval na mobil. ,,To mě mrzí." řekla Sára která mě pohladila po zádech. ,,Ale vrať mi mobil kvůli tobě teď zase nezavolá." řekla a mobil mi vytrhla. Začínaly mi téct slzy, tak jsem schoval hlavu do dlaní aby to neviděli. Celé jsem si to zavinil sám...to že odjela je moje vina... ,,Hele víš jak ji trápilo co si ji řekl? Celý ten večer byla na prášky takže má právo se s tebou teď nebavit." řekla a já se na ni podíval. V jejich očích byla lítost. ,,Ty vole ty brečíš tak tohle je první holka co tě rozbrečela." zasmál se Ben a já měl chuť mu dát do držky. ,,Bene drž hubu." řekla Sára a pak se podívala na mě. ,,Kdo je ten Daniel?" zeptal jsem se. ,,Jeden kluk kterého tam potkala prý si spolu rozumí." řekla a mě se zastavilo asi srdce. ,,Ona a on.." zakoktal jsem. ,,Ne..Am říkala že prý nikoho nechce a ona ho bere jako kamaráda." když to dořekla tak jsem si oddychl. ,,Hele nechci nic říkat,ale víte že máme hodinu." řekl Ben a já se podíval na čas.
Už jsme tam měli tak dvacet minut být. Dneska jsme měli hodinu až kolem 3 odpoledne.
Oni už byli přichystáni a já tam pořád seděl. ,,Tayi jdeš?"zeptal se mě. ,,Přijdu za chvíli." řekl jsem a utřel si slzy. ,,Tak tu máš klíč,pak zamkni." řekla Sára a pak zmizeli. Tři týdny budu muset vydržet. Peníze na letenku nemám,takže to padá. Šel jsem do koupelny si opláchnout obličej a poté jsme zamkl pokoj a šel na přednášku.Am:
Zavolala jsem Sáře,která mi to okamžitě zvedla. Vše bylo v pořádku a já se docela usmívala teda do doby než dívčí hlas vystřídal klučičí. Byl to Tay a já se lekla a okamžitě to vypla. Vedle mě byl Daniel a když uviděl můj výraz,tak se starostlivě zeptal. ,,Kdo to byl?"
,,Nejdřív Sára,ale pak Tayler." řekla jsem a on mě objal. Daniel o něm věděl,svěřila jsem se mu a byla jsem vděčná když to chápal. Byla jsem ráda že jsem měla tady někoho komu jsem se mohla svěřit a zaplakat si. Celý týden jsem chodila s rodiči na večeře,ale jinak jsme dopoledne měla volno tak jsem toho využila po procházce po Paříži. Daniel mě vzal na Eiffelovu věž a já byla strašně ráda. Měla jsem ještě tři týdny. ,,Hele dneska musím do práce,ale jestli chceš můžeš se mnou,možná si něco vyděláš." usmál se. Daniel 'pracoval' v restauraci jako číšník. Spíš to měl něco jako brigádu. ,,Jasně proč ne." řekla jsem a úsměv opětovala. ,,A nemohla bych ty zbylé tři týdny tam pracovat s tebou?" zeptala jsem se,protože jsem neměla nic na práci a vše potřebné už jsem viděla. ,,Zkusím to zařídit." mrkl na mě.Daniel se domluvil a šéf to povolil a říkal že pracanty uvítá. A ještě mi to zaplatí. Takže jsem dneska obsluhovala lidí v restauraci. Čemu jsem se chtěla smát byli moji rodiče,kteří tam přišli na oběd. ,,Co to bude?" zeptala jsem se jich. ,,Am co to děláš?" zeptala se mě máma. ,,Pracuju." mrkla jsem na ně a táta se zasmál. ,,Okamžitě přestaň." řekla rázně. ,,Ne mami potřebuju něco čím se zábavním a Daniel mi tu dohodl brigádu na zbylé tři týdny. A ještě dostanu zaplaceno." řekla jsem,ale ji se to nelíbilo. ,,Nech ji ať si zvyká že musí vydělávat." řekl táta a pohladil mámu po tváři. ,,Dobře." vydechla. ,,Tak co to bude." usmála jsme se a oni si objednali.
*****
,,Dane já už jdu,tak ahoj." křikla jsem na něj,protože už mi skončila směna. ,,Jasně ahoj." řekl a usmál se. Šla jsem ihned na hotel abych si mohla dát sprchu. Když jsem tam vešla,tak už tam byli rodiče. ,,Amando to chceš zbytek dovolené pracovat?" zeptala se mě okamžitě mamka. ,,Ano potřebuju přijít na jiné myšlenky." řekla jsem a podívala se na tátu,který pochopil. ,,No dobře." řekla a odešla do pokoje. ,,Pořád kvůli tomu chlapci?" zeptal se mě táta a sedl si na sedačku. ,,Jo dnes jsem volala Sáře no a pak ji vzal mobil a začal se omlouvat a já to položila." řekla jsem a táta ukázal ať si sednu vedle něj. ,,Zlatíčko proč si to udělala." zeptal se mě a já si hlavu opřela o jeho rameno. ,,Já nevím." vydechla jsem a táta mě objal. Vzal mi mobil a podíval se na moji tapetu. ,,Vypadáte šťastně." řekl po chvíli. ,,Kdybych to neposrala,mohlo to tak být." povzdychla jsem si a zvedla se z gauče. ,,Jdu se okoupat a pak si lehnout." řekla jsem a šla. Okoupala jsme se a lehla si do postele. Během chvilky jsem usla.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...