Tayler:
Dneska musím jet domů pro sako a ještě k tomu s Am. Vždy když jsem měl holku tak to dopadlo tak že když uviděli bráchu, vysrala se na mě. Brácha dokázal být neodolatelný jak cyp. Za to jsem ho nesnášel. Včera se mě snažila přesvědčit Am že ona není jako jiné holky.
Celou hodinu jsem nedával pozor protože jsem byl strašně nervózní. Am vedle mě seděla usmívala se a odpovídala na otázky i za mě. Protože jsem byl totálně mimo. Dneska jsme ve škole končili kolem čtyř odpoledne a cesta k nám trvala zhruba hodinu a půl.
,,Tak pojedeme ne?" zeptala se Am a já se zašklebil. ,,Dobře." řekl jsem a pak jsme vyšli. Auto mám,takže jsme jeli autem. Otevřel jsem dveře Am a ona nastoupila. Já obešel auto,nastoupil a nastartoval. Ruce se mi docela klepaly tak jsem stiskl volant a pak se rozjel.
Am mě sledovala a vždy se usmívala.Část cesty jsme jeli potichu ale pak to přerušila. ,,Nebuď nervózní." řekla a položila mi ruku na stehno. ,,Nejsem." zalhal jsem. ,,Jsi vidím to." uchechtla se.
,,Jsem v pohodě,jen uvidím lidí které nechci vidět." řekl jsem a na chvíli se podíval na ni. ,,Jen na chvíli." řekla a usmála se. Zhluboka jsem se nadechl a zpátky se podíval na cestu.Po chvíli jsme přijeli k domu a já zaparkoval,ale zůstal sedět. ,,Podívej se na mě." řekla a já ji poslechl. Jemně mě políbila a pak se odtáhla. ,,Smoking a jedeme." usmála se a vystoupila.Kurva ta holka je úžasná,Jack to na ní zkusí.
Vystoupil jsem a šel jsem ke dveřím s Am.Chystal jsem se zaklepat a ona mě chytla za ruku,propletla naše prsty a usmála se.Úsměv jsem ji opětoval a pak zaklepal.Jestli se ptáte proč jsem neodemkl tak to bude tím že jsem jednou ve zlosti hodil klíče do kanálu a naši mi nové nechtěli nechat udělat.
Po chvíli se dveře otevřely a v nic stál kdo jiný než Jack. ,,No ne kdo se tu objevil,můj milovaný bratříček." řekl s úšklebkem a pak se podíval na Am a zvedl obočí. ,,Jacku potřebuji si něco vzít a pak půjdeme pryč." řekl jsem ale on si pořád prohlížel Am. ,,Přestaň je to neslušné někoho tak očumovat." řekla Am a Jack se zarazil a podíval se na mě. ,,No dobře ty můžeš jít ale ona zůstane." řekl a já jsem ztuhl. ,,Ne radši bych šla s Taylerem." řekla a ho tím překvapila. ,,Hmm má sebevědomí a je drsná." uchechtl se Jack a pustil nás. ,,Smoking a jdeme." zašeptala mi u ucha a já kývl.Šli jsme po schodech nahoru do mého pokoje a já zavřel dveře.
,,Nechápu." řekla a já se podíval na ni. ,,Co?" zeptal jsem se a přešel ke skříni a hledal. ,,Co na něm vidí." řekla a já se uchechtl. ,,Nevím třeba že umí být někdy..." nemohl jsem najít ty správná slova. ,,Neodolatelný a pohledný?" řekla a já se na ni otočil. ,,Ano přesně to." řekl jsem potichu. ,,Ale to ty taky." usmála se a přišla ke mě. ,,Děkuji." usmál jsem se a začal jsem zase hledat. Am mi pomáhala. ,,A máš to vůbec tady?" zeptala se mě po chvíli. ,,Měl bych to tu mít leda že by mi to rodiče schovali to by jim bylo podobné." mykl jsem rameny.
V pokoji jsme to nemohli najít tak jsme šli dolů do obýváku.,,Ahoj." řekl jsem a rodiče se na mě podívali. ,,Taylere ahoj." vydechla máma a přišla ke mě aby mě objala. Ale já ji zastavil. ,,Kde si mi dala smoking." zeptal jsem se narovinu. ,,Kdo je ta pěkná dívka za tebou." zeptala se mě a moji otázku úplně zazdila. ,,Jsem Amanda těší mě." řekla a podala si s mámou ruku. ,,Mě taky, jsem Lora a tam je můj manžel Joe a starší vychovanější syn Jack." řekla a já jsem držel kamennou tvář když řekla že je vychovanější. Kdyby si věděla jaký je to zmrd. Jack se usmál nad oslovením. To je takový.....
,,Těší mě." řekla Am ještě jednou.
,,Bezva řekneš mi kde to mám?" zeptal jsem se ještě jednou. ,,Taylere já se ještě bavila." řekla a podívala se na Am. Takhle se ke mě chovali celou dobu. ,,Amando ty chodíš s Taylerem na školu? A co jaký je." zeptala se ji jako bych tam nebyl. ,,Ano chodím. Co říct je úžasný." řekla Am a přišla ke mě. ,,Aha." tohle slovo vypadlo z úst mé mámy vždy když nějaká řekla něco pěkného o mě. ,,Mami." upozornil jsem na sebe. ,,Taylere běž se bavit třeba s Jackem." To si ze mě dělá srandu. ,,Chci jen smoking tak mi řekni kde si mi ho schovala." řekl jsme už naštvaně. ,,Bratříčku nebuď hned naštvaný." řekl arogantně Jack.
,,Ty buď ticho ano." vyjel jsme po něm. ,,Nebuď hnusný na Jacka." pokárala mě máma.Takže já nesmím a on jo?!Už jsem chtěl říct další poznámku ale Am mě zadržela. ,,V klidu." zašeptala mi u ucha a dala mi pusu na líčko.Viděl jsem Jackův výraz a jak zpozorněl. ,,Amando nechtěla by si mi pomoct hledat to Taylerův smoking?" přišel k nám a já se na něj zamračil. ,,Ne to je dobrý." řekla a přitiskla se ke mě.Jack se zarazil protože tohle mu žádná neřekla. ,,Chtěl jsem pomoct." řekl s tím svým úsměvem že kterého mě natahovalo. ,,Tak si hleď svého." odbyl jsme ho. ,,Taylere to už přeháníš." řekla máma.Já že přehráním kurva poslouchá ho vůbec?!
,,Hele já tu přišel jen pro smoking a pak vám zase zmizím ze života." řekl jsem nabroušeně. ,,Dobře." řekla máma a odešla.Am se prudce nadechla a pak se na mě podívala. ,,Tohle je normální." řekl jsem ji a slabě se usmál. ,,Potřebuji na záchod." řekla po chvíli ticha. ,,Je pod schody." řekl Jack. ,,Dík." odpověděla a odešla.,,Bratříčku překonal ses." řekl Jack.
,,Taková tu ještě nebyla." dodal a ušklíbl se. ,,Ani na ni nesáhneš." řekl jsem mu varovně. ,,Je drzá,pěkná a ten zadek." provokoval dál. Taylere hlavně v klidu...
,,Přestaň jestli na ni sáhneš tak.." řekl jsem naštvaně. ,,Tak co bratříčku budeš se dívat jak ti ji přebírám jako vždy?" uchechtl se a poplácal mě po tváři.
,,Ne tentokrát tě zbiju." řekl jsem odhodlaně a on se jen zasmál. ,,Ty,prosím tě nebuď vtipálek."
,,Ale určitě je dobrá v posteli. Už si to zkoušel?" zeptal se mě a já zatl ruce v pěst. ,,Takže jo, pěkně a jaké to bylo." zeptal se pobaveně. ,,Přestaň drž hubu." řekl jsem už vytočeně. ,,A držet ten její zadeček musí být úžasné." zašeptal a já se snažil být v klidu ale moc to nešlo.
,,Ty si nějak zrudl copak se stalo." zeptal se a ušklíbl se. ,,Ty zmrde nesnáším tě." rekl jsem skrz zaťaté zuby. ,,Ta holka bude moje jak to bylo vždy." řekl mi u ucha a já jsem to nevydržel a chtěl jsem ho praštit,ale přišla Am. ,,Taylere." řekla a já se uklidnil a ruku pustil podél těla. Jack se jen usmál na Am a pak odešel.
ČTEŠ
Sázka nebo láska?
Teen FictionAmanda(20) se po více zkušenostech, že ji kluk ublížil rozhodla, že se k nim taky tak bude chovat. Nějakou dobu se ji to dařilo dokud se nevsadila se svojí kamarádkou o jednoho hodně pěkného kluka. Ze začátku to vážně byla sázka, ale pak se zamilov...