Bab 1

74.6K 211 4
                                    

Zaril tersenyum sendirian menatap gambar gadis idamannya di skrin komputer. Nafsunya meronta-ronta minta dilepaskan setiap kali dia menatap wajah gadis ayu itu yang bertudung litup sopan dengan tubuhnya yang dibaluti baju kurung sendat, membuatkannya mengetap bibir kegeraman.

Dalam masa yang sama Zaril memasukkan tangannya ke dalam seluarnya dan menggapai batangnya sendiri. Matanya masih tertancap pada skrin komputer, dalam masa yang sama tangannya mula mengusap-usap koneknya yang separa keras itu keatas dan kebawah.

Sudah tidak tertahan lagi Zaril bangun dan terus melurutkan seluar yang dipakainya, terjuntailah koneknya yang sepanjang 6 inci setengah itu kiri dan kanan minta dibelai. Tangannya pantas menggenggam batangnya dan melurut-lurut dari pangkal hingga kehujung dengan perlahan.

Terasa sungguh nikmat. Kali ini matanya tidak lagi fokus kepada skrin komputer, sebaliknya membayangkan gadis impiannya itu sedang mengolom batang koneknya dengan rakus. Walaupun cuma imaginasinya sahaja ianya sudah cukup membuatkan nafsunya naik menggila.

Nafasnya semakin kencang... hanya beberapa detik sahaja lagi untuk mencapai puncak klimaks. Matanya terkatup rapat pergerakan tangannya semakin laju dan tiba-tiba...

'DING DONG." Matanya terbuka luas tangannya terhenti. Buat sekian kalinya Zaril berhenti sebentar untuk memastikan yang dia tidak silap dengar.

"Eh siapa pulak tu? Aduh potong stim betul lah." Dengan perasaan yang berat Zaril memakai semula seluarnya, kemudian turun kebawah dan meninjau keluar rumah. 'Eh itukan Mia budak sebelah, apahal tekan loceng rumah aku?'

"DING DONG!" Belum pun sempat Zaril membuka pintu loceng berbunyi lagi.

"Iya, ya sabar... ada apa Mia?" Melihatkan susuk tubuh Zaril keluar dari balik daun pintu dengan berseluar pendek membuatkan Mia tergamam seketika.

"Hah! Kenapa ni Mia?" Soal Zaril kebingungan.

"Er, abang sorry! Mia tak tahu nak kemana lagi... sampai je, rumah semua berkunci." Zaril merasa kurang selesa kerana sudah berapa kali mata Mia asyik melirik ke bahagian bawah pusatnya yang berseluar pendek. 'Kenapalah Zaril ni tak pakai seluat dalam? Emm... kalaulah aku dapat...' Mia bermonolog sendirian kegeraman.

"Mia takde kunci spare ke?" Tiba-tiba suara Zaril menyedarkan Mia dari lamunan.

"Takde, kalau ada takkan lah Mia nak datang sini!"

"Eh! Betul jugak, habis sekarang Mia nak apa panggil abang?"

"Macam ni... Mia nak minta tolong abang." Kata-katanya terhenti disitu. Aku semakin pelik, pertolongan yang macamana Mia maksudkan.

"Hah apa dia? Cakaplah cepat!" Aku sudah tidak sabar untuk menamatkan perbualan secepat mungkin kerana ingin menyambung semula aktiviti yang terganggu sebentar tadi.

"Mia nak tumpang kat rumah abang sehari dua je boleh?" Sambil tersengih-sengih.

"Apa? Kau dah gila ke? Nanti apa orang kata tengok kita duk berdua serumah?" Eleh saje je cakap macam tu tapi hati ni bagai nak melompat keluar bila mendengarkan permintaan dari gadis cun bernama Mia ni.

"Alaa, boleh lah lagipun Mia takde saudara kat sini... jiran pun kebanyakkannya cina dorang tak ambik port sangat!" Mia memujuk sambil terlompat-lompat dengan muka seposen. Alahai Mia janganlah goda aku macam tu terasa seperti jantung aku ni nak terlompat keluar melihatkan buah dadanya yang bergegar-gegar mengikut gerakan tubuhnya.

"Hmm... ok, ok masuklah!" 'Aduh! Nampaknya aku tak boleh bebas sangatlah sesuka hati sebab ada perempuan dalam rumah.' Getusnya sendirian sedikit terkilan.

"Terima kasih bang!" Hati Mia melonjak girang tatkala Zaril membuka gate dan membenarkannya masuk. Dan Zaril pula sedikit teruja bila mengenangkan apa yang bakal berlaku seterusnya.

TUKARWhere stories live. Discover now