Bab 5

21.9K 64 0
                                    

Terasa sungguh jauh hendak sampai ke rumahnya, padahal sebelum ini perjalanan yang sejauh 15km itu tidak menjadi satu masalah bila balik kerja untuk pulang ke rumah. Ialah itu dulu lainlah takde apa yang nak dikejarkan, sekarang lain... tak sama macam dulu hehe... sekarang ada seseorang yang berharga dirumah.

Terbayang dibenak fikirannya tubuh ngiur dan peha gebu milik Mia sudah cukup membuatkan hatinya bertambah bergelora. Sudah dipulas habis throttle tetapi motor terasa amat lembab dan berat. Pada masa itu mulalah terbayang alangkah bagusnya kalau motor yang ditunggangnya itu ada satu butang, tekan sahaja butang tersebut motor itu akan terus membawanya terbang agar cepat sampai ke rumah. Bila dah sampai rumah siaplah kau Mia hehehehe... Aku nak terus terkam dan kerjakan Mia sepuas-puasnya Zaril bermonolog didalam hatinya kemudian tersengih sendirian. Dalam kotak fikirannya sudah ada banyak plan yang akan dilakukan bila bersama Mia.

' Awak curang!' Tiba-tiba muncul wajah gadis idamannya yang selalu dijadikan Stock oleh Zaril untuk melampiaskan nafsunya, yang hanya dikenalinya didalam media sosial bernama Wawa. Kini muncul pula wajah Mia dengan muka yang masam mencuka silih berganti... Wawa, Mia, Wawa, Mia...

'Aduh kedua-duanya cun bezanya cuma Wawa bertudung dan tak pernah berjumpa hanya gambarnya sahaja yang selalu menjadi modal melampiaskan nafsunya selama ini. sedangkan Mia freehair, jangan kata tak pernah berjumpa tubuhnya juga pun sudah aku nikmati.'

Akibat terlalu leka Zaril hampir melanggar lampu merah, namun sempat menekan brek. Zaril memandang kenderaan disebelahnya. Ada sepasang mata memandangnya dengan jijik, dan pemiliknya adalah seorang gadis yang amat cantik. Disebelahnya pemandu mungkin kawannya atau kakaknya.

'Eleh Minah ni, tau la aku naik motor bukan taste kau, tak payah nak berlagak sangat la... Kau tu pun menumpang jugak naik kereta tu. Agaknya kalau dah rasa aku punya hari-hari mau.' Getus hatinya melepaskan amarah. Dalam masa yang sama lampu telah pun hijau. Zaril berpaling memandang kearah gadis tadi yang masih memandangnya dengan tajam dan kemudian Zaril memberikan satu aksi kiss kepadanya, serta-merta gadis itu menarik muka masam. Tanpa berlengah Zaril memulas throttle dan memecut laju sambil tersengih.

Maafkan aku Wawa, kau hanyalah imaginasiku sahaja. Sedangkan Mia aku dah pun memiliknya. Abang dah nak sampai ni sayang, tunggu abang...!

TUKARWhere stories live. Discover now