Bab 7

6.4K 39 0
                                    

Benda pertama yang Zaril nampak... tetek Mia. Tangannya terletak diatas perut gadis itu dan kepalanya berada di bahunya. Dikerling jam di dinding '5:40... aku terlelap rupanya.' Nyenyak betul dia tidur getus Zaril menatap wajah polos Mia yang lena dalam dakapannya.

Terpisat-pisat Zaril bangkit tetapi masih lagi duduk di sofa... melirik kearah Mia yang terkangkang dibuai mimpi. 'Fuuhh mantap' getus Zaril. Kemudian di ciumnya leher gadis itu melarat hingga ke puting dihisapnya dan dijilat-jilat... dan turun ke cipap Mia. Ikutkan nak lagi di henjutnya tapi harus bersabar simpan kejap lagi. Ditepuk-tepuknya peha gadis itu.

"Sayang, bangun-bangun dah pergi mandi cepat!"

Mia membuka matanya melihat sekeliling.

"Dah pagi ke ni?"

"Pagi..? Zaril menjegilkan matanya kemudian tersenyum geli hati.

"Pagi apanya, tengok jam tu nak dekat pukul 6:00 petang dah."

Zaril menjegilkan matanya memandang Mia. Digapainya tangan gadis itu dan bingkas bangun menariknya agar segera menuruti langkahnya. Mia mengikut sahaja kemana Zaril tuju, bilik air...

"Meh kita mandi sama, kejap, tunggu sini jangan kemana-mana tau abang ambilkan tuala!" Tersengih Mia dengan gelagat Zaril. Dalam hatinya bergelora bagaikan taufan di tengah lautan.

Sementara itu Razif terkocoh-kocoh menapak menuju ke tempat parking kereta dimana kenderaannya diletakkan. Sebaik sahaja punggungnya dilabuhkan di seat pemandu dia termenung sejenak memikirkan apa masalah yang sedang dihadapi oleh Zaril? Lain macam kelakuan dia tadi.

Kereta yang dipandu Razif bergerak keluar dari kilang hatinya berbelah bagi. 'Patut ke aku pergi rumah Zaril? Tak pernah dia macam tu... Selalu aku ajak ringan-ringan dia on je, tapi harini pelik pulak.'

Terbayang di kepalanya bagaimana dia mengerjakan Batang Zaril yang cantik dan sedap dihisap, sampai memancut maninya memenuhi mulut Razif. Setelah habis barulah diludahnya mani tersebut ke sinki atau bilik air dan begitu jugalah Zaril akan mengerjakannya pula. (Perkara ini ada berlaku samada lelaki mahupun perempuan) Tidak jauh lagi beberapa meter ada persimpangan lampu isyarat, ke kanan balik rumah, ke kiri menuju ke rumah Zaril. Terus sahaja dia belok ke kiri menuju ke rumah Zaril.

Dirumah Zaril pula sedang berlaku adegan yang mengasyikkan... Di dalam bilik air tubuh Mia sedang disabunkan oleh Zaril. Sambil disental sabun tersebut ke tubuh Mia sambil itu juga tangannya curi-curi meramas buah dada dan bahagian sensitif Mia sampaikan nafas gadis itu tak keruan mendesah dan merengus dengan agak kuat. Tak tahan dipeluknya tubuh Zaril. Terasa ada benda tumpul menujah pangkal peha dan bahagian cipapnya, apalagi kalau bukan batang Zaril dah mencanak naik. Berpandangan dan kemudian bibir bertemu bibir bercium semahu-mahunya.

Mia merampas sabun dari tangan Zaril dan kini gilirannya pula menonyoh sabun ke seluruh tubuh lelaki itu. Sampai dibahagian bawah pusat di genggamnya batang Zaril dan di gerakkan ke atas dan kebawah. Kali ini gilirannya pula tak tentu arah diperlakukan sebegitu oleh Mia.

Tak tertahan dikerjakan oleh tangan Mia cepat-cepat Zaril menahannya.

"Cukup Mia dah, dah! Abang tak tahan ni." Pelik juga kenapa pulak ni? Terasa sedikit hampa dihatinya... Terus dilepaskan genggaman tangannya pada batang Zaril dan menunduk. Zaril mengerti dari raut wajah Mia yang kelihatan sedikit kecewa. Diusapnya kedua bahu Mia kemudian mencuit dagu gadis itu agar memandang tepat ke arahnya.

"Sayang sabarlah abang tau Mia nak kan? Simpan malam nantilah, sekarang ni kita makan dulu buat apa yang patut ok?" Terasa lapar pulak... ialah sejak balik tadi tak ada sesuap makanan pun yang masuk ke mulutnya, yang dimakannya adalah tubuh Mia gadis yang berada diahadapannya sekarang ini.

Hatinya kembali berbunga tatkala mendengar kata-kata yang keluar dari mulut Zaril.

"Ok dah tu sekarang ni kita nak buat apa bang? Tubuhnya dilap dengan tuala oleh Zaril dengan tenang.

"Abang dari tadi belum makan lagi tau, abang cuma sempat makan Mia je." Seraya gelak mengekeh.

"Eh abang ni nakal." Sambil menepuk bahu lelaki itu kemudian ikut sama tergelak.

"Dah jom kita pakai baju dulu sambil keluar dari bilik air diikuti oleh Mia, kedua-duanya tanpa seurat benang ditubuh. Beberapa langkah dari bilik air Mia menerkam dan memeluk lengan Zaril sambil tersenyum bahagia.

Tetapi langkah lelaki itu terhenti menyebabkan Mia kebingungan. Sepasang mata memerhatikan gelagat mereka berdua dengan mata yang terbeliak dan mulut yang melopong.

TUKARWhere stories live. Discover now