Bab 3

60.1K 210 10
                                    

Mata Zaril menjamah setiap inci tubuh Mia, ada sedikit kegusaran yang terbit dari riak wajahnya. Cantik jugak budak ni... fuh buah dada dia bulat seolah-olah minta dibelai. Zaril meneguk air liurnya menahan geram. Kemudian matanya melirik turun kebahagian bawah dan berhenti dikawasan celah peha gadis itu yang hanya dibaluti oleh skirt pendek.

Mia merasa malu diperlakukan sebegitu oleh Zaril. Tahu tubuh batangnya di perkosa dengan rakus oleh mata lelaki itu membuatkan dirinya tersipu-sipu.

"Kenapa abang tenung Mia macam tu?"
"Eh, sebab cantiklah abang tenung lama-lama, tak puas." Tersengih-sengih Zaril melihatkan wajah Mia yang merona kemerahan. Ikutkan nafsu hendak sahaja diterkam gadis tersebut, tetapi risau juga kalau-kalau gadis itu menjerit.

"Tadi Mia nampak ke apa yang abang buat kat dalam bilik tu?" Gadis itu membalas pertanyaan Zaril dengan tertawa kecil tersengih sambil menutup mulutnya dengan tangan kanan. Ish budak ni ketawakan aku ke? Nak kena dia ni. Zaril.menggapai tangan Mia perlahan, dan merenung ke dalam mata gadis itu.

"Maaflah kalau Mia ternampak apa yang abang buat tadi, tapi bukan salah abang kan?" Ada segaris senyuman dibibir lelaki itu. Serta merta mia menoleh membalas renungan mata Zaril.

"Habis tu salah Mia ke? Kan abang yang tak tutup pintu?" Soal mia semula.

"Orait salah abang!" Zaril mengangkat tangan tanda mengalah. Mia tersenyum mengulum.

"Tapi!" Zaril tidak meneruskan kata-katanya. Membuat kan Mia tidak keruan.
"Tapi apa bang?"

"Tapi Mia sukakan?" Dalam masa yang sama Zaril menggenggam tangan mia dan meletakkannya ke bahagian alat sulitnya. Terkejut dengan tindakan yang dilakukan oleh Zaril hampir membuatkan Mia terjerit, cepat-cepat ditarik tangannya.

"Kenapa, Mia tak biasa ke?" Gadis itu diam membungkam hanya anggukan kepalanya sahaja yang membalas pertanyaan Zaril. Eleh tak biasa tapi nak... kalau tak dari tadi dah lari masuk biliklah kan? Soal Zaril dalam hati.

"Jangan risau kita berdua je kat sini." Tak sempat Mia membalas kata-kata Zaril satu kucupan singgah di pipinya. Tergamam, takut, risau semuanya bercampur baur. Ish diam je budak ni, aku nak test lagi. Kali ini Zaril memberanikan diri menyentuh gadis itu, sasarannya ialah peha Mia yang gebu dan putih melepak itu. Jari-jemari Zaril menguis-nguis peha gebu Mia dengan lembut.

"Abang janganlah, Mia gelilah!" Lelaki itu tidak mengendahkan rayuannya. Sebaliknya terus membenamkan wajahnya ke pangkal leher Mia. Geli pun ada tetapi sedap tatkala lidah Zaril menjilat-jilat bahagian lehernya. Kemudian tangan Zaril merayap dan meramas buah dadanya. Pada mulanya Mia menolak bahagian itu disentuh tetapi mengalah bila Zaril terus-menerus menyerang bahagian tersebut.

Walaupun tubuhnya berlapik dengan baju dan bra, sentuhan tangan Zaril dibahagian buah dadanya terasa sungguh nikmat. Kemudian Zaril menyingkap bajunya keatas dan terus menanggalkannya, Mia tidak membantah sebaliknya hanya mendiamkan diri dan menurut sahaja apa yang dilakukan oleh lelaki itu kepadanya. Zaril merebahkan tubuh Mia diatas sofa ruang tamu itu bersaksikan tv yang masih lagi menyiarkan berita sukan.

Tangan lelaki itu pantas melepaskan cangkuk bra yang menutup dua bukit indah milik Mia dan membuangnya ke tepi.

"Wah! Cantiknya, abang nak makan boleh?" Buntang mata Zaril melihat tetek Mia yang ranum dengan putingnya yang menjojol kemerah-merahan itu. Mia tidak berkata apa-apa, sebaliknya menekup mukanya dengan kedua belah tangan disertai senyuman tersimpul malu.

"Eleh malulah pulak, abang makan eh?" Maunya tak malu inilah kali pertama dia separuh bogel dihadapan lelaki, apatah lagi lelaki itu adalah orang yang dicintainya dalam diam. Zaril menggomol buah dada Mia dengan lahap sekali lidahnya menjilat sekitar buah dada gadis itu sahaja, ini membuatkan Mia bertambah stim. Nafasnya semakin kasar dan tidak teratur mendesah inginkan lebih dari itu lagi.

"Emmm... abang sedapnya." Suara erangan Mia membuatkan Zaril lebih terangsang. Kali ini puting yang sudah menegang itu jadi sasaran mulut Zaril. Puting itu dinyonyot dengan lembut dan hujung lidahnya dimainkan mengikut pusingan disekitar puting tetek gadis itu. Dan tetek yang sebelah lagi menjadi sasaran lelaki itu diramas-ramas dan putingnya digentel dengan ibu jari dan jari telunjuk.

"Aahhh... emmm... sedapnya bang." Saat ini tubuhnya menggeletar kesedapan melentik-lentik dikerjakan oleh Zaril dibahagian buah dadanya. Mia sempat melihat bagaimana mulut Zaril seperti melekat mengikuti pergerakan badannya ke kiri dan ke kanan. Kemudian Zaril beralih kepada buah dadanya yang sebelah lagi. Disedutnya puting Mia sampai menggeletik kegelian, Zaril seperti orang lapar mengerjakan bahagian dadanya semahu-mahunya. Mulut lelaki itu masih lagi melekat menyonyot buah dadanya. Kemudian Zaril bangun dan melepaskan seluar pendek yang dipakainya, saat itu mata Mia pula yang buntang melihat batang lelaki itu terjuntai-juntai.

"Mia nak pegang?" Gila tak nak... ini kali pertama Mia melihat konek seorang lelaki secara live.

"Nak, nak!" Balas Mia bingkas duduk menghadap lelaki itu. Zaril hanya tersenyum bila gadis didepannya itu seperti tidak sabar ingin menerkam koneknya yang sudah mengeras. Ini kali pertama buat Mia melihat alat sulit lelaki dihadapannya, besar pula tu. Apa yang bermain didalam fantasi Mia selama ini sudah berada didepan matanya.

"Eemmm!" Zaril mendesah tatkala tangan lembut Mia mengusap zakarnya dilurutkan keatas dan kebawah, sekali-sekala tangan lembut itu meramas dan mengusap buah pelir nya. Hampir 5 minit jari-jemari gadis itu meneroka setiap inci koneknya. Kini nafsu Zaril membuak-buak tidak dapat ditahan lagi. Zaril merebahkan semula tubuh Mia diatas sofa dan sasarannya kini adalah celah kangkang Mia.

Mia merasakan skirtnya disingkap sehingga ke atas pusat. Dan seluar dalamnya ditanggalkan, Mia membantu dengan mengangkat sedikit punggungnya bagi memudahkan lelaki itu meneruskan aksi yang seterusnya.

"Waah, dah basah, Tembamnya!" Mata Zaril tertancap pada cipap gadis itu yang berisi dan lecak dengan air nikmat membasahi keseluruhan aset indah milik Mia itu.

Wajah Mia merona kemerahan bila melihat wajah Zaril yang kegeraman di celah kangkangnya. Dadanya berdebar menantikan aksi yang bakal berlaku sebentar nanti.

Bau yang terbit dari cipap gadis itu disedut sedalam-dalamnya membuatkan Zaril tidak keruan. Terus dibenamkan wajahnya menjilat rakus alur pepek Mia keatas dan kebawah. Zaril menghisap biji kelentit yang kemerahan itu dengan begitu lahap sehingga terangkat-angkat tubuh gadis itu menggeletik kegelian.

"Aahhhh.... ABANG! Lagi bang Mia tak tahan" Nikmatnya tak terkata lebih nikmat dari sentuhan tangan sendiri. Tangannya meramas-ramas rambut Zaril yang sedang sibuk meratah pepeknya hingga terkangkang-kangkang.

Beberapa ketika kemudian tubuh gadis tersebut bergegar kaku dan kakinya terkangkang mengejang matanya tertutup rapat kepalanya terdongak dengan mulut terbuka luas menunjukkan yang gadis itu sudah mencapai klimaksnya. Zaril bingkas bamgun mengambil posisi menindih tubuh gadis itu dan menolak masuk batangnya kedalam lubang pepek yang memberahikan iu.

"HAAARRKK!" terbelalak mata Mia menerima konek Zaril yang padat dan besar sepanjang 6 inci setengah itu menerobos masuk menjolok hingga ke dalam pepek menahan senak.

Zaril.membiarkan seketika batangnya berada didalam pepek Mia dan terus menolak sedalam-dalamnya sehingga terasa kepala koneknya mengembang, kemudian ditarik keluar dan ditolak semula kedalam dengan kuat dan semakin lama semakin laju henjutannya pap, pap, pap... terbuai-buai buah dada Mia mengikut hentakkan tubuh Zaril. Kedua-duanya begitu asyik menikmati satu sama lain.

Terasa pepeknya penuh dengan batang Zaril keluar masuk dengan laju. Setiap tujahannya menusuk hingga kedalam menyentuh pangkal rahim. Tidak berapa lama kemudian Mia klimaks buat kali kedua. Pehanya kejang memancut-mancut air nikmatnya meleleh keluar membasahi batang Zaril yang masih lagi menusuk cipapnya. Kali ini rasanya lebih lazat berkali ganda lagi dari sebelumnya.

Kini giliran Zaril mencapai puncak, koneknya ditarik keluar dan terus memuntahkan air mani berdas-das keatas perut gadis itu yang terbaring longlai kepenatan.

TUKARWhere stories live. Discover now