Bab 6

24.1K 87 4
                                    

Mia baru sahaja selesai mencuci pinggan mangkuk didapur. Terdengar di telinganya seperti bunyi motor. Takkanlah abang Zaril? Tergesa-gesa Mia mengelap tangannya seraya menapak keluar dari ruang dapur menuju ke ruang tamu. Di dalam hatinya amat berharap abang Zaril pulang, di benak fikirannya terbayang berbagai aksi-aksi nakal mengenai malam tadi.

Kedengaran bunyi kunci dan mangga dibuka. Setiap kali bunyi kunci berlaga, setiap kali itulah jantungnya berdebar kuat bagaikan direntap-rentap. Kemudian daun pintu terkuak muncul susuk tubuh yang amat dinantikan olehnya... Zaril.

"Aa.. aabang! Awalnya balik?!" Tergagap-gagap Mia menuturkan kata-kata.

"Yelah abang tak ada mood lah nak kerja, asyik teringat kat Mia je." Balas Zaril disertai dengan senyuman penuh makna. Entah kenapa bila mendengar ayat yang dituturkan oleh Zaril "asyik teringat kat Mia je" telah membuatkan kelentitnya berdenyut-denyut. Cipapnya terus basah dan dapat dirasakan seperti ada keluar sedikit air nikmat. Di mindanya sudah berputar mengenai kejadian malam tadi antara dirinya dan Zaril.

Dilihatnya Mia seperti tak keruan tersengih-sengih serba tak kena Zaril meneruskan langkah mendekati gadis itu. Dadanya semakin bergelora bagaikan ribut taufan tatkala Zaril sudah berada dihadapannya. Tangan kasar Zaril mengelus lembut pipi Mia dengan perasaan kasih... Mia merasa selesa bila tangan Zaril beralih membelai dibahagian tengkuk untuk beberapa saat kemudian mengusap-usap rambut Mia sambil matanya ditenung dalam oleh jejaka itu.

"Mia buat apa tadi? Dah makan ke?"

"Baru je lepas makan... roti je, kenapa abang lapar ye? Nanti Mia masakkan abang lauk ea!"

"Ye abang lapar jugak ni!" Sambung Zaril sambil menanggalkan jaketnya dan di campakkannya ke atas sofa.

"Okay kalau macam tu abang rehat lah dulu Mia masakkan abang makan jap!." Sebaik sahaja Mia memusingkan badannya untuk ke dapur tiba-tiba tangannya ditarik.

"Tapi abang bukan lapar makanan, abang lapar nak makan Mia ni...!"

"Eh!"

Terkesima dengan kelakuan Zaril itu membuatkan Mia bungkam terus. Melihatkan tiada sebarang reaksi daripada Mia, terpaksalah Zaril memulakan langkah. Ditariknya Mia sekali lagi dan terus dirangkul tubuh gadis itu dengan rakus. Kedua belah punggunya diramas-ramas dan Mia amat menyukainya. Di dongakkan kepalanya, matanya tertancap pada wajah Zaril dan tanpa diduga 'chup' hidungnya jadi sasaran ciuman Zaril. Wajahnya merona kemerahan tersipu malu. Tanpa berlengah tubuhnya dibaringkan di atas sofa dan ditindih. Rambutnya di usap lembut.

"Sayang tak jawap soalan abang pun... boleh tak abang nak makan Mia sekarang ni?" Terkedu dengan soalan Zaril antara dengar dengan tidak Mia membalas....

"Emm... boleh bang."

Sebaik sahaja mendapat jawapan diciumnya bibir mungil gadis itu. Mia membalas ciuman tersebut dan ini membuatkan Zaril merasa tercabar. Puas dengan bibir kini leher Mia pula menjadi sasaran, dijilat semahunya. Ciuman Zaril merebak pula ke bahagian tengkuk, dapat dirasakan yang Mia sudah terangsang bila dengusan nafasnya semakin tak tentu arah.

Tangan kirinya menyelinap masuk ke dalam baju Mia menggapai gunung yang mana puncaknya sudah mencanak naik minta dibelai.

"Tak pakai bra!"

Terhambur beberapa potong ayat dari mulut Zaril, tetapi tidak diendah kan oleh Mia kerana dirinya sedang menikmati sentuhan tangan Zaril. Tubuhnya meliuk lentik bila putingnya di gentel dan buah dadanya diramas dengan rakus.

'Aduh cantiknya Mia beruntunganya aku dapat kongkek dia' getus Zaril di dalam hati tatkala merenung ke dalam mata gadis itu yang sudah kuyu mengerang kesedapan. Zaril menanggalkan baju yang membaluti tubuh Mia dan sebaik sahaja bajunya tersingkap tersembul dua gunung indah cukup bulat mekar dan ranum. Zaril menatap sepuasnya aset yang dimiliki oleh Mia. Puting yang kemerahan, besar, lembut dan kulitnya yang bersih putih melepak.

TUKARWhere stories live. Discover now