Bab 4

24.6K 81 2
                                    

Jam menunjukkan pukul 10.30 pagi suasana tempat kerja macam biasa agak sibuk, masih banyak lagi besi-besi yang perlu di welding. Namun hari itu Zaril tidak ada mood, fikirannya asyik teringat kisah malam tadi antara dia dengan Mia.

"Hoi! Ni apahal asyik termenung je? Kerja bila nak siap?" Terkejut disergah begitu hampir melompat dibuatnya.

"Ish! Kau ni Razif, kalau aku terajang kang... Jangan salahkan aku pulak" Begitulah Razif perangainya yang macam budak-budak dan sikapnya yang sambil lewa memang Zaril tidak berkenan sangat. Walaupun begitu Razif tidak pernah lokek untuk menghulurkan bantuan tatkala dirinya ditimpa kesusahan.

"Hehe, rilek la kau ni apahal nak marah je? Nasib baik aku... kalau boss tadi camne?" Razif gelak mengekek. Bengang betul Zaril dengan gurauan Razif yang dirasakan agak melampau.

"Alaa! Come on la brader baru gurau sikit dah monyok, macam perempuan." Zaril tidak membalas kata-kata Razif, sebaliknya menyalakan sebatang rokok dan terus duduk bertinggung membelakanginya. Berkepul-kepul asap yang dihembus keluar dari mulutnya. Moodnya untuk bekerja tidak ada, ikutkan hatinya mahu sahaja dia balik dan melampiaskan nafsunya kepada Mia yang ditinggalkannya dirumah dalam keadaan bogel diatas katil pagi tadi semasa hendak keluar bekerja.

"Kau ni apa hal? Macam ada masalah je?" Soal Razif turut sama bertinggung disebelahnya.

"Aku... aku nak kerja separuh harilah." Disedutnya rokok itu dalam-dalam kemudian dihembusnya jauh, sejauh hatinya yang ketika itu berada dirumah bersama Mia.

"Kau nak balik? Kenapa tak sihat ke?"

"Aku tak ada mood lah nak kerja." Zaril bingkas bangun dan berlalu pergi meninggalkan Razif terkebil-kebil sendirian. 'Aii? Pelik pulak aku tengok dia ni... takpe balik nanti aku singgah rumah dia kejap macam ada masalah je.' Getus Razif didalam hatinya sambil matanya mengekori langkah Zaril hingga hilang dari pandangan.

Setelah mendapat kebenaran dari office untuk bekerja setengah hari Zaril bergegas mendapatkan motorsikalnya yang diletakkan di kawasan khas. Razif bergegas mengejar Zaril membontoti langkahnya menuju ke tempat letak motorsikal, sebaik sahaja Zaril berpusing satu tangan hinggap di celah kelangkangnnya.

"Ooi! Cover la sikit kot ye pun kang orang lain nampak camne?" Zaril Bersuara tegas mengingatkan Razif.

"Isk mana ada orang kan tersorok ni!" Razif bersuara sambil tersengih. Ya tempat parking motor itu agak terselindung di bahagian belakang kilang pada waktu kerja begini memang tidak ada satu makhluk pun disitu kecuali mereka berdua.

"Dah puas ke raba aku punya?" Soal Zaril lagi inginkan kepastian.

"Tak puas kalau boleh kat sini pun jadi! Hehe..."

"Kau nak mampos!? Buatnya tengah kesedapan orang nampak naya je, dah la aku gerak dulu apa-apa roger!"

Sebenarnya ianya perkara biasa selalu juga melakukannya sesama mereka sendiri, tetapi tidak lebih dari itu hanya ringan-ringan sahaja dan bahagian belakang tidak langsung disentuh. Entahlah boleh atau tidak mereka berdua ini layak digelar gay atau bukan.

Hatinya girang tak terkata. Sebaik sahaja enjin motorsikalnya dihidupkan Zaril memecut laju meninggalkan kawasan kilang tempatnya bekerja. Tunggu Mia ku sayang abang balik ni.

Sementara itu dirumah Zaril... Mia yang baru sahaja selesai mandi hanya mengenakan seluar shorts dan memakai t-shirt lengan pendek berwarna biru, sedang terpusing-pusing menggayakan baju yang dipakainya dihadapan cermin besar.

Cantik juga aku... getus Mia didalam hati sambil tangannya mengelus lembut peha yang bulat gebu dan putih itu. Tangannya meramas-ramas buah dadanya dan perlakuan itu menaikkan nafsunya. Tangan kirinya dimasukkan ke dalam seluar dan mengusap pepeknya dengan perlahan. Jari hantu dan jari manisnya meneroka belahan cipapnya dan ibu jarinya bermain-main biji kelentit yang sudah mula berdenyut-denyut. Disaat jari hantu dan jari manisnya masuk menjolok lubang pepeknya nafas Mia sudah mula tidak teratur.

Sudah tidak tertahan lagi seluar yang dipakainya ditanggalkan dan Mia terus berbaring diatas katil. Dua jarinya terus menusuk lubang pepeknya yang sudah mulai basah. Membayangkan Zaril menindih tubuhnya dan konek lelaki itu laju keluar dan masuk memenuhi ruang cipapnya. Ahh abang Zaril... sedapnya mmmmm.

Matanya tertutup mulutnya terbuka separuh Mia terdongak kesedapan punggungnya terangkat kakinya terkangkang luas. Mia membayangkan keadaan malam tadi dimana Zaril menghenjut tubuhnya dengan rakus.

"Aahhh.... abang!" Tubuhnya bergetar Mia sudah orgasme, matanya buntang kedua kakinya terkangkang mengejang, belahan pepek, peha dan tangannya basah lencun. Nikmatnya tidak terkata. Terasa agak letih Mia berehat seketika membiarkan kakinya terkangkang, mia menghisap dan menjilat jari-jarinya yg dibasahi air pepeknya sambil matanya kuyu terpejam.

Dalam masa yang sama perutnya berkeroncong terasa lapar. Bingkas duduk dan Mia terpandang pepeknya yang basah dan berair didalam cermin besar dihadapannya. Tersenyum sendirian cepat-cepat dipakainya semula seluar dan turun kebawah dan bergegas menuju ke bahagian dapur mencari sesuatu untuk mengalas perutnya yang minta di isi.

TUKARWhere stories live. Discover now