Bab 2

54.6K 156 0
                                    

8:00 malam aku menonton siaran berita seperti biasa yang aku lakukan setiap hari, cuma kali ini aku tidak berseorangan seperti selalu. Aku ditemani oleh seorang gadis cantik yang bernama Mia.

"Mia! Abang naik atas dulu eh. Nanti jangan lupa tutup tv tu. Kalau ada apa-apa panggil je abang ok?" Gadis itu masih tekun melihat kaca tv, cuma membalas dengan anggukannya sahaja.

Tanpa berlengah Zaril bergegas naik menunju ke biliknya. 'Yes sekarang boleh sambung aktiviti petang tadi. Sebaik sahaja komputer dihidupkan Zaril terus melucutkan seluar pendek yg dipakainya.... sementara itu di ruang tamu...

'Eh esok Zaril pergi kerja, aku pulak macamana? Baik aku jumpa dia kejap buatnya dah tidur susah pulak nanti.'

Mia bingkas bangun naik ke atas menuju ke bilik Zaril. Pintu bilik Zaril terbuka sedikit dan kelihatan sedikit cahaya dari dalamnya. Matanya meliar mencari kelibat Zaril dan dia menjumpai apa yang dicari. Tetapi ada sesuatu yang lebih menarik perhatian Mia, yang membuatkan mulutnya melopong. Inilah kali pertama dalam hidupnya melihat sesuatu yang selama ini bermain di dalam khayalannya sahaja...

"Ahh... Mia, sedapnya sayang, lagi sayang oohhh." Terkedu apabila mendengar namanya diseru oleh Zaril. Wajah gadis itu bermain-main menggodanya dengan tubuhnya yang mengiurkan nafsunya. Gambar gadis pujaan di skrin komputernya sudah terbang melayang entah kemana.

Mia menelan air liurnya menyaksikan adegan Zaril melurut-lurut batangnya yang besar itu. 'Cantiknya besar pulak tu, bestnya kalau dapat hisap batang tu.' Sudah tidak tertahan lagi nafsu telah mula menguasai dirinya. Mia meramas tetek kanannya dengan tangan kiri. 'Emmm... sedapnya... tangan kanannya mula merayap turun ke bahagian bawah pusat, dengan perlahan jari-jemarinya mengusap lurah pepeknya yang sudah mulai basah.

Nafasnya sudah tidak teratur, Mia mendesah menahan agar suaranya tidak kedengaran. Dimasukkan dua batang jari kedalam lubang nikmat yang sudah mulai lencun itu. Matanya kuyu dan giginya mengetap bibir bawah kesedapan. Dua batang jarinya dijolok keluar masuk sedalam-dalamnya sambil ibu jarinya memainkan peranan menggentil biji kelentitnya. Terasa nikmatnya sungguh lazat... ini menyebabkan Mia mengerang agak kuat.

"Uumm... aahhh!" Ooops alamak! Terkejut dengan bunyi yang didengarinya dari pinti bilik membuatkan Zaril menoleh ke arah datangnya suara itu.

"Mia!' Terpacul nama itu dari mulut Zaril. Mia terus melarikan diri menuruni tangga menuju ke ruang tamu. 'Aduh camne ni? Malunya aku, selalunya orang lelaki yang suka mengintai orang perempuan... tapi ni dah terbalik anak gadis sepertinya pulak yang mengintai lelaki.' Mia neonolog sendirian dalam hati.

"Malunya aku... mesti Mia nampak apa aku buat tadi." Zaril menepuk dahi sambil menggeleng beberapa kali. Aku tak tutup pintu ke tadi? Agaknya dah terbiasa tak ingat pulak harini aku ada tetamu. Lebih baik aku turun ke bawah tengok Mia camne sambil bergegas menuruni anak tangga satu-persatu.

Jantung Mia berdegup kencang pabila mendengar derapan tapak kaki menuruni tangga DUB, DAB, DUB, DAB. Begitu juga dengan Zaril perasaan malu bercampur penyesalan terbuku dihatinya bertambah kuat tatkala langkahnya semakin menghampiri gadis itu. Dengan perlahan Zaril melabuhkan punggungnya bersebelahan Mia, masing-masing diam seribu bahasa hanya suara dari tv sahaja yang memecah kesunyian malam.

TUKARWhere stories live. Discover now