CHAPTER 29

4.4K 392 117
                                    

[GIANA LEWIS]

"Hai Giana. My Dolly. Miss me?"

Oh fxck!!

Ni kali saya mati lah ni.

"M--Miller."

"Why do U look suprise? Ko nda expect jumpa sa lagi? 😏"

Kenapa saya rasa ni malam saya akan mati aa? Maigad. Saya betul2 takut ni. Macam2 soalan bermain dalam fikiran saya, and I just can't think straight now.

Saya nda tau diurang bawa saya pi mana. Cermin jendela van semua kana tinted yang paling gelap punya, langsung nda bulih nampak pun di luar.

"So...it was U!! The black van outside the house--"

"Nope. It wasn't me. It was one of my men. Haha."

"What do U want, Miller?"

"U'll know soon 😏"

1 jam kemudian kami, van berhenti. The two guys yang duduk kiri kanan saya tadi bawa saya keluar dari van. Gelap sudah bah di luar, sunyi lagi tu. Saya nda tau saya di mana sekarang tapi yang pasti tu tempat sangat terpencil.

Kami masuk dalam satu gudang lama. Diurang paksa saya duduk di satu kerusi. Miller arah tu urang suruhan dia pi ikat saya. Tangan saya kana tarik pi belakang kerusi, terus kana ikat.

🎼🎼🎼🎼

Saya dengar ringtone phone saya dari handbag. Punya cepat si Miller pi ambil tu phone. Dia senyum2 sinis ja tingu saya.

"Should I get rid of all ur stuff? U won't be needing them after this 'cause tonight might be ur last night. Haha."

Last night? Gad. Dia mo bunuh saya kah ni? Terus saya menangis. Saya betul2 takut sudah, nda mungkin ada urang bulih kasih selamat saya. Saya harap Sairah call police tapi mana lah dia tau saya kena culik. Shit.

Saya nampak handbag sama phone saya kena buang jauh dari saya. Dengan keadaan saya lagi yang kana ikat sekarang ni, macam mana saya mo lari? Kalau saya dapat lari pun, saya nda tau saya di mana sekarang.

Time2 sekarang saya teringat mami sama dadi. Banyak sudah dosa saya buat selama ni, kalau saya mati ni malam, saya harap saya dapat jumpa mami dadi supaya saya bulih minta ampun sama diurang.

Saya sembayang2 lagi dalam hati saya supaya ada lah urang kasih selamat saya walau pun saya rasa tu peluang amat tipis. Saya kasian lagi sama ni baby. Doi. Punya lah saya takut, sampai begagar2 bah saya.

"Now...let's have a talk, Giana."

Miller ambil satu kerusi dan dia duduk di depan saya. Urang2 dia ada tiga urang semua, termasuk driver van. Dua urang berdiri di belakang saya, yang saturang lagi berdiri di belakang Miller.

"I believe U have stole something from me."

Saya? Curi something? Dari dia?

"I-I don't understand. I-I never take anything from U, Miller."

PAKKK!!!!

Punya saya terkejut bila dia tampar pipi saya. Kuat. Dan saya bulih rasa ada cecair panas mengalir keluar dari bibir saya. Darah!

"Ini baru permulaan, Giana. Banyak lagi sa bulih buat sama ko kalau ko nda cakap terus terang."

"M-Miller. Sumpah. Sa nda tau---"

"Boys!!!"

Saya nampak Miller bagi signal sama urang suruhan dia yang di belakang saya.

"Aaarghh...Millerrr!!!!" Tiba2 saya kana tuang satu baldi air yang sangatt sejuk. Ada ketulan ais jatuh dia atas kepala dan paha saya.

Unforgettable Sins #Book1 [COMPLETED]Where stories live. Discover now