Ostatni wróg pokonany . Ich umierające ciała przyszpililam do drzew.
Niech zdychają
Nie wiedziałam , że podczas powrotu do wioski będę musiała tyle walczyć.
Zobaczyli idącą sobie dziewczynę to co innego tylko się kurwa rzucić!
A teraz zdychają
Jakże mi przykro
Szłam dalej przed siebie i bez żadnych kolejnych przeszkód dotarłam do celu.
Moim oczom ukazała się wielka brama Ukrytej Wioski Liścia .Dom cudowny dom.
***
Weszłam przez bramę , gdy nagle zaczepili mnie strażnicy.
- Hej ty zatrzymaj się! - krzyknął jeden z nich
Odwróciłam się w ich stroną i rozpoznałam w nich znajome twarze sprzed lat .
- Izumo, Kotetsu jak miło was widzieć !! - krzyknęłam uradowana
Przyglądali mi się jeszcze przez chwilę gdy Kotetsu wytrzeszczyliśmy oczy ze zdziwienia .
- (T.I) (T.N) ?! Nie wierzę to ty ! - wyszedł z budki i zawiesił mi się na szyi - Jak mogłem nie rozpoznać tej wrednej dziewczyny o białym oku ?
Tak białym oku . Mój tata był z klanu Hyuga , a mama z klanu (T.C) więc moje prawe oko jest białe a lewe (K.O).
Taka trochę heterochromia.
- Tęskniłam - powiedziałam gdy wreszcie się odlepiłam od Kotetsu.
-Nareszcie koniec misji co? - Powiedział z uśmiechem Izumo
-Tak wreszcie - westchnęłam - ale teraz lecę złożyć raport do Hokage pa! - pomachałam im i odeszłam
Nie mogę się doczekać aż zobaczę tego poczciwego staruszka .
***
Szłam dalej ulicami Konochy gdy usłyszałam znajomy mi głos :
- (T.I) - chan! - krzyczał Naruto
O mój boże. Jak on się zmienił ! Gdy poszłam na misję on miał 9 lat teraz ma 16 .
Jak ten czas szybko leci .
- N-Naruto - kun jejku jak ty wyrosłeś!! Nie wierzę - wtulilam się w blondyna
- (T.I)- chan tak się cieszę , że wróciłaś ! - ściskał mnie chłopak
Kakashi P.O.V
Czytałem swoją książkę stojąc pod ścianą jakiegoś budynku gdy nagle moją uwagę przykuła idącą ulicą dziewczyna . Miała (D.W) (K.W) włosy i (K.O) oczy.
Skąd ja ją znam?
Z rozmyślań wyrwał mnie krzyk Naruto
- (T.I) - chan ! - krzyczał chłopak
Dziewczyna odwróciła się i mogłem zobaczyć jej twarz i ...
Jedno białe oko...
(T.I) (T.N) ?! Moja najlepsza przyjaciółka od dziecka i miłość sprzed lat?!
Ona
Wróciła
- N-Naruto - kun jejku jak ty wyrosłeś!! Nie wierzę - wtulała się w blondyna
CZYTASZ
Nie ma to jak w wiosce - Kakashi x Reader
FanfictionKsiążka idąca zgodnie ze światem anime "Naruto" . Reader uczestniczy często w wydarzeniach dorzucając swoje przysłowiowe trzy grosze . TWÓJ OPIS : Jesteś wychowanką 3 legendarnych Sanninów : Orochimaru , Jirayi oraz Tsunade. Twoi rodzice nie żyją...