Louis
-Szia Harry. Mit adhatok nektek?-kérdezte a pincérlány Harrytől, amikor sorra kerültünk.
-Én egy vodka shotot kérek.-mondta Harry majd rám nézett.
-Én pedig egy pohár scotch-ot szeretnék kérni, jéggel.-mondtam, de mivel csak Harry hallotta, a pincér nem, ezért elismételte neki hogy mit kérünk, a lány pedig csak bólintott és már kèszítette is a kért italokat.
Kb 3 perc múlva meg is kaptuk a két poháekát, najd én Harry felé emeltem az enyémet, koccintottunk és míg Harry egy húzásra kiitta, addig én csak beleittam az én poharamba, majd letettem azt az asztalra. Ekkor valaki odajött hozzánk, amiböl kiderült hogy nem más mint Harry barátja, Zayn az.
-Csá haver! Bulizunk, bulizunk?-kérdezte Zayn.
-Néha kell, tesó! Tudod milyen ez!-válaszolt Harry.
-Akkor, nézd csak mit hoztam, hogy mégjobb legyen a buli!-Előhúzott a zsebéből egy kis átlátszó zacskót, amiben egy kevés fehér por volt. Speed, ahogy Harry mondta. Zayn tényleg függő lehet, és ez nem a legjobb dolog. Nyilván, a kíváncsiság nagy úr, mindent ki kell próbálni egyszer, de ha többször egymás után "próbálod ki" akkor egy idő után függővé válsz, abból pedig nehéz kijönni.-Mi van amúgy, egyre jobban kijössz a kis csicskával aki neked ment a folyosón már az első napján?-Nézett vègig rajtam egy kicsit elfintorodva.
-Hagyjad màr Zayn, komolyan. Fogadni mernék hogyha elbeszélgetnél vele, te is jófejnek tartanád.Míg ők elbeszélgettek, én még vagy két italt megittam, majd mivel kezdtem unni magam, ezért úgy döntöttem hogy keresek egy mosdót, hogy egy kicsit rendbe szedjem magam.
Felálltam a bárszékről, amin eddig foglaltam helyet, majd a szememmel kezdtem el keresni, hátha találok egy feliratot, ami a mosdót jelzi. Mikor megtaláltam, elvegyültem a táncoló tömegben, és nehézkesen ugyan, de végül ki is jutottam, az úticélomat elérve.
A mosdóban rendbetettem magam, megmostam az arcomat, majd mikor végeztem és kimentem a mosdóbol, meghallottam a kedvenc számom remixes változatát szólni a hangszóróbol, szóval elvegyültem a tömegben, és felvettem a ritmust. Teljesen elmerültem a saját gondolataimban, csak arra lettem figyelmes, hogy még két szám lement, majd valaki hírtelen megfogta a csípőmet, és a zene ritmusára elkezdtünk táncolni. A titokzatos idegen fogtott végig, majd egy idő után megfordított, és bennem akkor realizálódott, hogy akivel eddig együtt táncoltam, az Harry volt.
-H..Harry-kezdtem volna, de a kezét a számra tette, ezzel elhallgattatva engem.
-Shhhh. Ne beszélj, csak élvezd a zenét és engedd el magad.-mondta, majd megint megfordított, és ezúttal olyan közel húzott magához, hogy fenekem az ágyékához ért. Őt ezt nem zavarta, nekem viszont kezdett egy kis gond lenni alul. Folyamatosan mozogtunk, és a harmadik szám után már kezdtem elég jól érezni magam. Mikor elindult a következő szám, megint maga felé fordított, majd a szemeimbe nézett, aztán pedig a számra és vissza a szemembe. Annyira sok alkohol még nem került a szervezetembe, hogy hagyjam hogy megcsókoljon, holott barátnője van, ezért megráztam a fejemet és inkább visszamentem a bárpulthoz, még egy italért.
-Mit adhatok?-kérdezte pultoslány.
-Egy vodkát és egy pohár viszkit szeretnék kérni.
-Mi történt?-kérdezte, miközben elkezdte csinálni a kért italokat.
-Hosszú. Csak annyit mondok hogy ez nem az én estém.
-Sajnálom.-tette elém a két italt, majd lépett is a következő vendéghez, aki kérte az italokat.
A vodkát gyorsan lehúztam, a Whiskeyt pedig lassan ittam, közben pedig próbáltam lenyugodni, a felgyülemlett energiát kiadni magamból, és felfogni az elöbb történteket. Harry meg akart csókolni, holott barátnője van. Értem én, hogy már nem túl józan, de akkor is, egy heteró srác nem csókol meg egy másik srácot. Az nem lehet.
Mikor megittam a whiskeyt is, kértem egy újabb kört, majd visszamentem táncolni. Harryt azóta nem láttam, szóval egy kicsit megnyugodtam, ám nyugodtságom nem sokáig tartott.
Hirtelen egy kéz kapta el az enyémet, és el kezdett húzni kifelé a tömegen keresztül. Nem kellett látnom, tudtam hogy Harry az. Mikor elértünk a falhoz, ahol kevesebben voltak, nekitolt és odapaszírozott, hogy most esélyem se legyen menekülni.
-Louis, Louis. Azzal rontottál a helyzeten, hogy elmenekültél. Hát kellett ez neked?-kérdezte a fülemhez hajolva, én pedig nem értettem semmit. Minden további nélkül rátapadt ajkaimra és nyelve bejutást kért a számba, amit az alkoholmennyiség hatása miatt meg is adtam neki. Beletúrtam selymes hajába életemben először, de biztos hogy nem utoljára, ő pedig egyik kezével derekamat, másikkal pedig a nyakamat karolta át. Vagy öt percen keresztül élveztem alkoholos csókjait, majd elváltunk egymástól.
-Hmm. Finomabbak az ajkaid, mint hittem, Tomlinson.-suttogta a számba egy utolsó puszit adva, majd minden tovàbbi nélkül ott hagyott, úgy, hogy kérdőre sem tudtam vonni, hogy mégis mi volt ez.Sziasztoook😊😊
Megérkeztem a következő résszel, és remélem hogy tetszeni fog😉❤️😘
A következő megint Harry szemszög lesz, és egy kis csavar is lesz benne😉😉
Nagyon szép hétvégét kívánok nektek, remélem jól telik majd💞
Lots of Love
XxBogixX~És előre is boldog Szeptember 28-at, mivel ez a nap nem csak Harrynek és Louisnak fontos, hanem nekünk, Larry shippereknek is.😘💗💚💙😌~
YOU ARE READING
Make A Wish L.S
FanfictionTörténet egy fiúról, akit az apja megutál, mert más mint a többiek, és a suli legmenőbb pasijáról, akiröl senki-talán még saját maga sem tudja hogy nem a lányokhoz vonzódik. Minden egy hülye szülinapi kívánsággal kezdődik, ami által Louis élete ke...