Part Fourty Seven

1.1K 80 3
                                    

Harry

Hétfőn délután, a fiúk invitáltak, hogy menjünk velük focizni. Bár a táborban minden nap lehetőségünk volt focizni, most is szívesen mentünk, mivel mindannyian imádtuk ezt a sportot űzni. Kb egy órán keresztül rúgtuk a bőrt, majd Louisval mi elköszöntünk és hazamentünk. Otthon végre nem zavart meg minket senki, így újra egymásnak estünk, és egy hatalmasat szeretkeztünk. Igaz, hogy még van 3 teljes hét a suliból, míg Louis elmegy, de szerettem volna minden egyes pillanatot kihasználni vele, mintha az lenne az utolsó. Hogy bánom-e hogy elmegy? Dehogy. Viszont hiányozni fog, bennem is akkora a félelem mint amekkora benne, hogy nem lehetünk együtt, nem nyaralhatunk, nem tölthetjük az időt egymással. Viszont ezer százalék, hogy gyűjteni fogok rá, hogy elmenjek hozzá, akár csak pár napra. Augusztusig dolgozom majd, és meglepem egy pár nap erejéig. Már előre látom a boldog arcát, hogy a reptéren egymásnak esünk, mint akik 30 évet töltöttünk volna külön, és nem 3 hónapot.
A ferfeteges, egetrengető szeretkezésünk után, nagy lihegések közepette váltunk el egymástól, és feküdtünk mindketten az ágyra.

-Harry?-szólt Lou, egy-két perc néma fekvés után.
-Igen?
-Tényleg szeretnéd hogy...elmenjek Ausztráliába?
Elgondolkodtam rajta, hogy hogy fogalmazzam meg a véleményemet úgy, hogy ne gondolja meg magát miattam. Nem, nem szeretném hogy elmenjen. Ilyen hosszú időre semmiképp sem. De szeretném hogy világot lásson, hogy érezze jól magát és hogy akárhol is van, boldog legyen. Ha nem lehetek ott vele, az sem érdekel, három hónapot kibírok nélküle, ha tudom hogy hozzám jön vissza. Én várni fogok, csak rá, akár az idők végezetéig.
-Lou, most mondanám azt, hogy nem örülök neki, mivel majdnem 3 hónapra mész, amit nélküled nem tudom hogy bírom majd ki. De szeretném hogy világot láss, hogy megnézd az operaházat, hogy találkozz kengurukkal, hogy lebarnulj a napsütésben, és mikor visszajössz, élményekkel tele gyere vissza, ne gondolj arra hogy itt mi történik, érezd jól magad, láss világot és fedezd fel Ausztráliát.-mondtam neki teljesen őszintén.
-Imádlak Harry.-mondta, és egy puszit nyomott a számra. A csípőjénél fogva húztam közelebb magamhoz, és rendesen megcsókoltam.
-Mikor visszajössz, a napbarnított testedet fogom így csókolni. Tudod mennyire imádnám?-nyaltam bele a szájába.
-Igen, de most ennek kell örülnöd.
-Mindenhogy kívánlak, ezt sose felejtsd el.
-Akkor ne csak beszélj, hanem cselekedj. Magamban akarlak érezni, újra.
-Ohh, igenis.-mormogtam, és felé kerekedve újra a szájára tapadtam.

Kedden és szerdán elmaradt az utolsó két óránk, így elöbb mehettünk haza. Míg kedden a fiúkat hívtuk át videójátékozni, addig szerdán azon agyaltunk, hogy mit vegyünk ajándékba Taylornak a szülinapjára. Mivel én és Zayn elég jól ismerjük őt, ezért tudtuk, hogy a kedvenc itala a Bailey's, szóval egy üveggel abból biztos hogy kap. Viszont ki kellett találnunk neki még valamit, ami nem túl személyes, inkább baráti. Míg Niall, Liam és Zayn egy-egy üveg jobbnál jobb alkoholt vett a lánynak, addig Louis vett neki úgyszintén egy üveg italt és egy csomag bonbont a drágábbik fajtából. Én viszont bizonytalan voltam...Mit vehet egy srác az exének a 18. szülinapjára? Fogalmam sem volt, és anya sem sokat segített.
-Ugyan minek mész el? Annyi rosszat okozott neked az a lány. Ezek után még elmennél a szülinapjára?
-De anya megbeszéltük már a dolgokat és barátok maradtunk. Vagy valami olyasmi...
-Nem tudom, Harry....Nekem ez nagyon nem tetszik. De te tudod, dönts ahogy szerinted a legjobb. Én a helyedben nem mennék el a bulijába, még akkor sem, ha békésen váltatok volna el.

Végül csütörtök reggel eszembe jutott valami, amikor a folyosón elment mellettem. Mivel már 3 éve ismerem, nyilván megismertem a szokásait, így hát tudom, hogy imádja a parfümöket. A kedvence a Gucci új illata, a Memoire, azt egyszerüen imádja. És mivel Haileytöl megtudtam, hogy éppen kifogyóban van az imádott illat, így gondoltam, hogy ezzel lepem meg.

Pénteken suli után mindenki hazament, még Lou sem jött át hozzám. Éppen félmeztelenül álltam a szekrényem elött, és azon gondolkodtam, hogy mit kéne felvennem, amikor csengettek. Persze egyedül voltam otthon, anyának viszont van kulcsa a házhoz, így csakis Louis jöhetett át.
Kinyitottam az ajtót.
-Úristen Lou. Nagyon szexi vagy.-kerekedett ki a szemem, amikor megláttam a feszülő nadrágot és a fehér inget rajta.
-Te is csini vagy, Hazz, bár jobban tetszene hogyha lenne is rajtad valami. Igaz hogy imádom a felsőtestedet....-simított végig a hasamon.-De azt mostmár ne nagyon mutogasd másnak.-motyogta a nyakamba, majd azt hittem, meg is csókol, de nem így tett.
-Siess, el ne késsünk.
-Kösz szépen, Louis. Nézd meg most mit tettél a kis akcióddal...-mutattam a merevedésemre szemrehányóan.
-Szívesen eltüntetném, de sietnünk kell...
-Nem érdekel, tudnak várni.-mondtam.
-A-aaa. Nem várathatjuk meg Taylort. Szóval nyomás öltözni!-mondta ellenkezést nem tűrő hangon.
-Igenis, uram.-szóltam, és beharaptam az ajkamat, majd mentem öltözni.

Helló, helló kedveskék.
Itt vagyok az új résszel, próbáltam sietni vele, de sajnos így is 3 nap csúszással sikerült hoznom nektek.
Na de itt van, és mivel ez késett, így valószínüleg a következő is egy kicsit csúszni fog.
Remélem tetszik azért, kérlek titeket hogy kommenteljetek ha tetszett, nagyon örülnék neki hogyha elmondanátok a véleményeteket róla☺️☺️🙈
Hamarosan érkezik a kövi, addig is legyetek türelemmel💓
Lots of Love
XxBogixX

Make A Wish L.SWhere stories live. Discover now