Part Thirty

2.3K 140 5
                                    

Harry

Elválva ajkaimtól húzott maga után be a szobámba, majd miután becsuktam magam után az ajtót, és újra neki szenteltem a figyelmemet, ismét nekem esett. A hajamat túrkálta, majd a mellkasomat simogatta ruhán keresztül, mígnem elért a pulcsim aljáig, azt összefogta a pólómmal és levette rólam. Ezután én is mozgósítottam magam, levettem róla a kardigánját és pólóját is, ezek utàn pedig nyakára adott puszikkal kényeztettem. Sóhajtozott, és szívverése is egyre gyorsabbá vált, amit a mellkasára tett kezemmel éreztem. Mikor meguntam nyakának kényeztetését, visszahajoltam az ajkára, közben pedig toltam hátra egészen addig míg a lába bele nem ütközött az ágy szélébe és le nem huppant rá. Feljebb csúszott, én pedig utána másztam és újra megcsókoltam. Nadrágjához nyúltam, amit egy mozdulattal szinte letéptem róla, alsójával együtt. Gyönyörű farkán már ott csordogált az előnedv, az enyém pedig megugrott a gatyámban, míg autómatikusan megnyaltam az éppen kiszáradni készülő számat.
Túl sokáig nem legeltethettem szemem a testén, mert Louis, a kis türelmetlen átkarolva nyakamat húzott vissza egy csókra.
-Elhiszem hogy tetszik a látvány, de van még más dolgunk is, baba.-mondta, mikor elvált tőlem, majd maga alá fordított és már gombolta is ki a gatyámat. Mire kettőt pislogtam, a nadrágom éppen a szoba másik sarkában landolt a földön az alsómmal együtt, és Lou feje vészesen közeledett a farkam felé.
Nem siette el, először csak végignyalt hosszomon, majd végre a szájába vett, én pedig autómatikusan nyultam a feje után, hogy rászorítsam farkamra. A fejét folyamatosan mozgatta, míg én nevét suttogtam folyamatosan. Annyira szeretem, amikor ő diktál, én pedig kiszolgáltatottan élvezem, amit művel velem. Pár bólintás után kezdtem érezni azt, hogy hogyha így folytatjuk, akkor elég hamar vége lesz a ma estének, ezért elhúztam a fejét a farkamról és homlokára adtam puszit.
-Nagyon élvezném még, de attól tartok, ha így folytatod, és elmegyek, akkor vége a bulinak, és azt te sem akarod, ugye baba?-
-Igen, ez elég nagy probléma lenne, főleg úgy, hogy megőrülök érted.-pillantott fel rám, csillogó szemekkel. Megőrülök a szemeitől. Hihetetlen, hogy milyen csodásak, a kék legszebb árnyalatában mutatkoznak, és csak imádom. Az egész srácot.

Fejét felhúztam egy hosszú, szenvedélyes csókra, majd magam alá fordítottam, és kezemmel elkezdtem közeledni legérzékenyebb pontja felé.
Mikor odaértem, marokra fogtam, és lassan elkezdtem mozgatni a kezem egész hosszán. Közben újból, az este folyamán már kitudja hányadjára megcsókoltam, és élveztem, ahogy a számba nyögdécsel, ezzel mutatva hogy élvezi amit művelek vele.
Tovább menni viszont nem tudtam. Bennem volt az az érzés, hogy akármennyire is tapasztalt Louis ezen a téren, fájdalmat fogok neki okozni, mert ez teljesen más mint egy lánynál.
Lou is megérezhette hogy valami nincs rendben, mert elvált ajkamtól.
-Hazz, baj van?-tért rögtön a lényegre.
-Nem, csak...félek, hogy fájdalmat okozok.
-Héé. Semmi gond nincs, nem fogsz fájdalmat okozni, mert mondtam neked, hogy tapasztalt vagyok, emlékszel? Másrészt pedig te is voltál már együtt lánnyal. Majdnem ugyan olyan ez is, hidd el nekem. Sőt, ez sokkal, de sokkal jobb.-simította meg az arcomat, és egy puszit is kaptam.
Sikerült teljesen lenyugtatnia.
-Köszönöm, Lou. -suttogtam, és puszit hintettem a szájára, míg a kezemet az állához vezettem. Csók közben éreztem, hogy megfogja a szabad kezem, és vezetni kezdi. Majd belesuttogta a számba, hogy ne aggódjak, megtanít nekem minden apró-cseprő dolgot, amivel élvezni tudjuk egymás bensőséges társaságát.
Az eddigi idegességem már teljesen eltűnt, majd visszatért csupán minimálisan, amikor kezem, amit Lou vezetett, a fenekéhez ért. Közben édes kis semmiségeket súgott a fülembe, és lassan egy ujjamat hozzáérintett a bejáratához. Egyszerre lélegeztünk. Láttam, hogy hasa úgy emelkedik és süllyed, ahogy az enyém, és ugyanúgy koncentrál, ahogyan én.
-Nyugodj meg, baba. Eddig nagyon jól csinálod. Csak velem együtt, jó?-ilyen és ehhez hasonló dolgokat suttogott folyamatosan. Még nem tartottunk sehol, mégis úgy éreztem, mintha életem legnagyobb gyönyörét élném át.

Puszit nyomott a homlokomra, majd felült és elmozdult tőlem. Már kezdtem megijedni, hogy valami baj van, de mikor meglàttam Louis kezében a síkosítót, megnyugodtam. Mindent ott folytattunk, ahol pár pillanattal ezelött abbahagytunk. Kezemet újra a járatához vezette, azzal a különbséggel hogy volt rajta egy kicsi a kenőcsből is.
A kezemet folyamatosan mozgatta, járatát dörzsölte vele, majd egyszercsak elvette a kezét én pedig folytattam a mozdulatot. Lassan, körkörös mozdulatokkal illettem, ő pedig hanyattdőlve, a lepedőt markolta a kezével, közben sóhajtozott.
Egy kis bátorságot vettem, majd a lehető legóvatosabban beljebb nyomtam ujjamat, míg át nem haladtam a kritikus ponton. Nem mozdultam, csak Louisra néztem, engedélyt kérve. Bólintással jelezte hogy mehet, én pedig elkezdtem mozgatni az ujjam benne. Egy idő után, amikor Louis nyögései felerősödtek, gyorsítottam az ujjam mozgásán.
-Ahh...Nagyon jól csinálod, Baba. Jöhet még egy ujj.-nyögte, én pedig teljesítettem kérését, egy ujjamat hozzátettem a másikhoz, és még intenzívebben mozogtam. Mikor Lou szólt, hogy mostmár engem szeretne magàban érezni, kihúztam ujjaimat a fenekéből, és felkeltem egy gumiért. Mikor magamra húztam az óvszert, visszahajoltam Lou fölé és megcsókoltam. Ezek után pedig odaillesztettem farkam Louis járatához és még egy utolsó bíztató pillantást kértem Louistól. Mikor azt suttogta hogy mehet, megmozdítottam a csípőmet, és egyszerre nyögtünk fel a jóleső érzésre. Nem mertem megmozdulni, az idegesség, és a félelem hogy Louisnak fájdalmat okozok, még mindig bennem volt.
-Harryyy...Mozogj, kérlek.
-Nem merek, Lou. Még egy picit várj.-suttogtam, mert úgy éreztem hogy menten eldurranok, még attol is, ha a suttogásnál egy kicsit hangosabban beszélek.
-Nem fogom sokáig bírni, kérlek mozdulj meg.-könyörgött, én pedig teljesítettem kérését. Lassan mozdítottam meg a csípőmet, Louist viszont még ezzel is őrület közeli állapotba kerítettem. Mikor úgy véltem, hogy megszokta méretemet, és a fájdalommal teli nyögések helyett élvezettel teljes hörgéseket hallottam, gyorsítottam tempómon.
-Hihetetlen jó benned, Louhh... istenaaahmm.-nyögtem a végét, mert izmai hírtelen rámszorítottak, ezzel vészesen közel kerítve a gyönyör kapujáig.
Már mindketten hihetetlenül közel voltunk. Nyögéseink egybeforrtak, és a Louis által kapott karmolások a hátamon is csak terjedtek, miközben sodródtunk az árral.
Még az utolsó erőmmel kisimítottam egy tincset Lou hajából, majd egy puszit adtam homlokára. Lenéztem kettőnk közé és láttam Louis élvezettől fénylő farkát. Mikor rámarkoltam a síkos darabra és visszanéztem az alattam fekvő csodára, még jobban elámultam mint eddig. Becsukott szemekkel, és elnyíló ajkakkal vonaglott folyamatosan, miközben én hátulról is és elölről is sodortam őt az arany kilincses kapu felé. Egyszerre ért el minket a gyönyör. Ekkor szemeit újra kinyitotta, és egymás szemébe nézve, minden gondolatunkat némán-mégis a másik nevét kiáltva- megosztva egymással értük el a paradicsomot, amely tényleg olyan mennyei, mint ahogyan az le van írva.
Mikor bennem, és benne is csitultak az élvezetek, a lehető legóvatosabban húztam ki magam belőle, majd a használt óvszert lehúzva és kidobva feküdtem vissza mellé az àgyba. Betakartam magunkat, majd még egy utolsó puszit hintve ajkaira suttogtam neki hogy köszönöm, majd lecsukódott a szemem, és elaludtam, immár boldogan és végletekig szerelmesen.



Helló helló☺️☺️
Nagyon sajnálom hogy ennyit kellett várnotok a részre. Most magyarázkodnék, hogy ez azért van mert félévzárás, stb stb, de ez nem egészen így van. Az ok, az az, hogy nem voltam teljesen megelégedve azzal amit kigondoltam és leírtam, és még most sem vagyok teljesen elégedett.
Ennek ellenére, remélem hogy mindenkinek tetszett a rész, a következőt még a jóisten se tudja hogy mikor hozom, de sietek vele.
Addig is legyetek jók ha tudtok😘😘
Lots of Love
XxBogixX

Make A Wish L.SWhere stories live. Discover now