Louis
Nagyot nyeltem, és lesütöttem a szemem.
-Mo..Most undorodsz tőlem, amiért más vagyok?-kérdeztem szinte suttogva.
Felkapta a fejét és rám nézett.
-Nem, nem tőled hanem magamtól.-mondta a szemembe nézve. Egy kicsit rosszul esett, amit rögtön észre is vett.-Hé, nem úgy értettem, hanem amiket tettem veled, a sok bántás... Ne haragudj rám ezek miatt.-mondta, és a kezemért nyúlt.
-Se..semmi gond.-mondtam dadogva.
-Mitöl van az, Louis, hogy rólam szemmel láthatóan lereped a gatya, neked meg meg sem látszik hogy merevedésed van?-kérdezte Harry teljesen komolyan, mire felkacagtam.
-Rajtad gondolom csak egy sima alsó van, míg rajtam egy fecske is van az alsóm alatt. Muszáj felvennem, mert nem bírnám ki merevedés nélkül a közeledben.-mondtam neki őszintén. A legnagyobb titkomat is elárultam neki, innentől kezdve nincs értelme hogy titkolózzak elötte, főleg hogy szemmel látható hogy valami nincs rendben alul, hiába a dupla gatya.
Csupán csak egy morgást hallok Harry felől, mire ránézek.
A szemével a számat nézi folyamatosan, majd visszanéz a szemembe. A következő pillanatban pedig már mozdul is, ráhajol a számra, én pedig nem tudtam mást tenni, azonnal engedem hogy nyelvével bejusson ajkaim közé, és táncba hívja az én nyelvemet. Áthúzott az ölébe, és folyamatosan csókolt.
Aztán a csók hírtelen abba maradt, nem is értettem mi volt ez az egész hirtelen felindulás, Harry viszont-látva az értetlenségemet-elmagyarázta. Látszólag nem zavarta hogy még mindig az ölében ülök.
-A hamburgerezőben, mikor rád szóltam hogy hagyd abba a szád nyalogatását, akkor lett instant merevedésem, és hát...beindult a fantáziám eléggé.
-Hmm... Jól hangzik. És miket képzeltél?-kérdeztem az ajkaimat beharapva.
-Hogy...khm...legszívesebben én nyaltam volna le azt a kis szószt a szádról, így-suttogta az ajkaimra, majd megcsinálta amiröl fantáziált, belenyalt a számba mire felnyögtem.-Majd arról fantáziáltam hogy áttérek a nyakadra, és puszikkal hintem be.-minden szót, amit kiejtett az ajkán, a tetteivel pecsételt le.-Majd végül visszatérek az ajkaidra, és végeláthatatlanul csókollak.-jött vissza ajkamhoz, és megcsókolt. Beletúrtam hosszú hajába, és nyelvemmel áthatoltam a szájába, amit morogva fogadott. Kezeit derekamra tette, míg én folyamatosan túrtam a haját és egy idő után elkezdtem mozogni az ölében.
-Louuuh....Te szeretsz kínozni engem?-suttogta ajkaimra kissé lihegve. Felkuncogtam.
-Őszintén? Igen.-mondtam, majd rögtön kerestem is újra az ajkait. Pár percig csak faltuk és öleltük egymást, majd Harry felállt, úgy hogy a lábaimat megtartotta, majd áthelyezett az àgyra. Elvált ajkaimtól és rámmosolygott, majd a nyakamat kezdte el kényeztetni, közben pedig egyik kezével a hasamat simogatta.
Amikor kezével a pólóm alá nyúlt volna be, akkor döntöttem úgy hogy elég. Elszakadtam ajkától és a kezét is elhúztam a hasamtól.
-Ne...-mondtam Harrynek.
-Mit ne?-kérdezett vissza, szemében értetlenséget láttam.
-Ne haladjunk ennyire előre, még csak most vallottam be hogy meleg vagyok, és azt még nem is mondtad hogy viszonyulsz az egészhez...
-Ezt hogy érted? Ha arra gondolsz, hogy hogy viszonyulok hozzád, hát egyet tudok biztosan, az pedig az hogy ennyire mèg nem vonzódtam senkihez mint hozzád.-mondta, majd megpuszilta az orromat. Felállt rólam és felhúzott engem is. Vissza ültünk az asztalhoz és Harry elkezdte magyarázni a fizikát, de én nem tudtam másra gondolni, csak az elöbbi beszélgetésünkre, és abból is Harry egyik mondatàra: "Ennyire még senkihez nem vonzódtam mint hozzád". -És már ettöl az egy mondattól is összerándult a gyomrom.Mikor úgy látta Harry hogy elég volt a fizika érdekességeinek vagy szerintem inkább unalmainak és kínzásainak elsajátításából, lementünk az étkezőbe és ettünk egy kicsit a Harry anyukája által készített mennyei palacsintából.
-Úristen ez isteni, Harry. Anyukád egy tündér.-dicsértem a palacsintát, ami tényleg nagyon finom lett. Imádom a palacsintát, főleg az áfonyás-túrósat.
Miután megettük, egy darabig még beszélgettünk, semleges dolgokról.
Későre járt, mikor hazaindultam. Mikor az ajtónál a cipőmet vettem fel, Harry a falnak dőlve figyelt, majd mikor a kabátomat felvettem, odalépett hozzám.
-Holnap látjuk egymást. Nem tudom hogy Zayn jön e, de nagyon szeretném ha mellém ülnél. Lehet róla szó?-kérdezte, mire bólintottam.
-Persze, ülök melléd ha nem lesz Zayn.-mosolyogtam rá. Ezután már indultam volna az ajtóhoz, de Harry megfogta a karomat és visszahúzott, vészesen közel magához.
-Elfelejtettél valamit.
-És mi lenne az?-kérdeztem.
-Ez...-mondta és arcomat megfogva csókolt meg, én pedig beleszédültem csókjába, aznap már sokadjára.Sziasztoook😊😊
Sokatok kérésére itt is a következő rész, ami nagyon remélem hogy tetszeni fog mindenkinek😍
Igen, végre dúl a love, vagy valami ahhoz hasonló, szóval örülhettek😂💚💙❤️😘
Remélem sikerült kipihenni magatokat ebben az egy hétben, még a mai napot használjátok ki, holnap pedig újult erővel kezdhetünk bele mindannyian a másfél hónap suliba, amiután megint egy kis pihi következik😍😍🌲🎄 Én személy szerint már komolyan számolom vissza hogy mennyi van még vissza karácsonyig és már most várom hogy újabb szünet legyen😂😂
Legyetek jók nagyon és tényleg remélem hogy tetszett a rész😄
Szép napot nekteeek❤️
Lots of Love
XxBogixX
YOU ARE READING
Make A Wish L.S
FanfictionTörténet egy fiúról, akit az apja megutál, mert más mint a többiek, és a suli legmenőbb pasijáról, akiröl senki-talán még saját maga sem tudja hogy nem a lányokhoz vonzódik. Minden egy hülye szülinapi kívánsággal kezdődik, ami által Louis élete ke...