Part Fourty Six

1.1K 81 1
                                    

Harry

A hétvégét a megszokottal ellentétben nem Louiséknál töltöttem. Mivel nem láttam anyát egy hete, így vele voltam, beszélgettünk, filmet néztünk, segítettem neki takarítani. Meséltem neki a táborról, hogy Louisval bevallottuk az évfolyamnak az érzéseinket egymás iránt, és hogy Nick milyen undorítóan viselkedett az egész tábor alatt, mégis ő volt az aki a végén egyedül maradt.
Szóval a hétvégét Louis nélkül töltöttem, hétfőn viszont együtt mentünk suliba, és mostmár az összekulcsolt kezeinket addig tartottuk, míg az osztályterembe nem értünk. Az alsóbb és felsőbb évfolyamosok kikerekedett szemekkel néztek, viszont a 11. évfolyam tudta hogy mi a helyzet.
-Sziasztok fiúk.-köszönt Liam és Niall, akik már a teremben ültek egymás mellett.
-Helló. Milyen volt a hétvégétek?-kérdeztem tőlük mosolyogva.
-Az enyém jó volt. Szombaton egész nap bújtam a netflixet, vasárnap pedig áthívtam Liamet és Zaynt játszani egy kicsit. Mielött megkérdeznéd, titeket azért nem, mert gondoltam úgy is kell egy kis idő nektek Louisval kettesben.
-Nem voltunk együtt a hétvégén, hanem én otthon voltam és anyunak segítettem egy csomó dologban.
-És te, mit csináltál a hétvégén, Louis?
Az eddig szótlan fiú, most visszatért a bambulásból és végre ránk figyelt.
-Mi? Bocsi, elbambultam.
-Csak annyit kérdeztem hogy mi jót csináltál a hétvégén.
-Jaaa, semmi különöset. Pénteken anya elmondta hogy beszélt a nagynénimmel, aki mondta hogy vett nekem egy repülőjegyet Ausztráliába.
-Aztaa. De ez tök szuper!-mondta Niall.
-Nem nem az! Mármint az, de...egész nyáron ott lennék.
-Te jó ég! Hát Louis, irigyellek. Nekem sosem volt még olyan nyaralásban részem ami egész nyárra szólt. Biztos nagyon jó lesz.-szólt Liam.
Louis sóhajtott.
-De fiúk, nem értitek. Nagyon szeretnék menni, meg tök baró lesz megnèzni Sydney-t, de mi lesz veletek? Hiányozni fogtok.
-Majd meglàtogatunk! És ott lesz minden nap a Skype, amin tudunk beszélni. Ne szarj már be, Louis vagy elmegyek helyetted!-szólt Zayn, aki idő közben megjött és csak csendben hallgatta Louis kifakadását.-Ne aggódj azon hogy egész nyárra kimégy, biztos lesz olyan alkalom amikor fel tudsz majd hívni bennünket, és azt is hidd el, hogy nagyon gyorsan el fog telni ez a három hónap kint.
Louis már szólalt volna meg, de becsengettek, a tanár pedig egy perccel később lépett be a terembe, elkezdődött a biológia óra.

Talán a második óra utáni szünetben Taylor jött át a másik osztályból, és egyenesen a mi padunknál állt meg.
-Sziasztok...-köszönt félénken.-Csak azt szerettem volna mondani, hogy elnézést szeretnék kérni mégegyszer az elmúlt hónapokban és a táborban mutatott viselkedésemért, és szeretnélek titeket meghívni a pénteken tartott születésnapi bulimra. Lenne kedvetek eljönni?
Louis kivételével mindannyian rám néztek, Taylor exére, mivel nem tudták hogy Én mit szólok ehhez a felajánláshoz. És hogy mit szóltam hozzá?
-Persze, miért is ne? Én szivesen mennék.-mondta Louis azelött, hogy bármit szólhattam volna.
-Én is szivesen mennék, tudjátok hogy imádok bulizni.-mondtam, és elmosolyodtam. Ezután a fiúk is szívesen beleegyeztek a bulizásba, majd invitálták Taylort, hogy legyen velünk ebédnél. A lány boldogan beleegyezett.
Így hát ebédszünetben, immár Taylor és Hailey is velünk ebédelt, plusz csatlakozott hozzánk Eleanor. Nem kérdezte hogy miért van velünk az exem és annak legjobb barátnője, csak leült hozzánk és néha bele-belefolyt a beszélgetésbe.
-És Eleanor neked van kedved eljönni a születésnapi bulimra? Most pénteken tartom.-szólt hirtelen Taylor Eleanorhoz.
El elgondolkozott hírtelen, majd így szólt.
-Az igazság az, hogy nem vagyok egy nagy bulizós.
-Óó, dehogynem El. És úgy is terveztük hogy egyszer elmegyünk együtt, most itt a remek alkalom.-mondta Louis. A lány egy ideig nem szólt, majd végül megvonta a vállát.
-Igazából miért is ne? Úgy sem tervezek semmit a hétvégére.
-Szuper.-mondta Tay, miközben elindultunk vissza a termeinkhez.-Akkor fél tízre gyertek majd, mindenkit addigra invitáltam.
-Oksi, ott leszünk. És Taylor?-szóltam a lányhoz, miközben a többiek bementek a terembe, így csak ketten maradtunk.
-Igen?
-Ne légy szomorú Nick miatt. Nem éri meg vele foglalkozni.
-Köszi, Hazz.
-Nincs mit.-mosolyodtam el.-Ha pedig beszól, csak szólj, rendben? Lerendezem.
-Tudod Harry, hogy nem kell...Azok után amit...-kezdte volna, de félbeszakítottam.
-Hé. Azt már elfelejtettük, jó? Nincsen semmi gond, már túl vagyok rajta. Nick-en pedig te is túl leszel.-paskoltam meg a vállát, majd beléptem a terembe, egyedül hagyva őt.



Sziasztok☺️
Meg is hoztam a következő részt, ami nem lett olyan hosszú, mégis remélem hogy tetszeni fog.
Mint már a Conversation-ökhöz kitettem, sikerült jegyet vennem Harry Budapesten tartandó koncertjére, így immár másodjára láthatom ezt a csodát. Kinek sikerült rajtam kívül? Ha elég sokan összegyűlünk, tarthatnánk egy random találkozót, mit szóltok?
Akinek viszont nem sikerült, az se csüggedjen, hiszen ma kerül véglegesen ki az összes jegy, szóval esélyetek még van.
Remélem hogy tetszett a rész, a kövivel hamarosan jelentkezem❤️
Lots of Love
XxBogixX

Make A Wish L.SWhere stories live. Discover now