33. מתנות

516 12 0
                                    


הם העבירו את כל אחר הצהריים בפתיחה של המתנות ורישום של מי הביא מה, וכמה הביאו. היא מצאה את כל העניין מרגש בהתחלה, אבל אחרי פתיחת עשרים מתנות היא איבדה את ההתלהבות שלה והעניין הפך להיות כמו מטלה כדי לסיים. היא התעייפה וכל מה שרצתה היה לסיים, את כל הקופסאות הריקות ואת עטיפות המתנות הצבעוניות, המגושמות, שהצטברו אט אט ליד הדלת הקדמית - היא ידעה שלהוריד אותן לחדר האשפה  ייקח להם לפחות חמש פעמים לרדת למעלה ולמטה.

כעבור שעתיים סיימו, היא לא האמינה שזה הסוף, לרגע חשבה שזה יימשך לנצח. מיד אחר כך היא התחילה לאסוף את כל האשפה והם התחילו להוריד אותה לחדר האשפה המשותף לכל השכנים. בפעם האחרונה כאשר הם לוקחים את כל הקופסאות למטה ועלו לדירה שלהם במעלית אמה חיבקה סטיב ונשקה לו על הצוואר ברכות ושאלה בקול רך מאוד וסקסי אם הוא רוצה להצטרף אליה למקלחת כי היא מרגישה מלוכלכת בכל המשתמע, הוא התחיל לצחוק ואמר לה שזה דגדג אותו בזמן שהוא מרחיק אותה ממנו הוא אמר שהוא יוותר הפעם, והוא רצה לסיים עם הרשימות שהכל יהיה מוכן . היא אמרה לו שהוא יכול לחכות וזה לא יילך לשום מקום, אבל הוא התעקש.

היא נכנסה למקלחת ולקחה את זמנה עם המים החמים, קרצפה את כל חלקי גופה היא הריחה את ריח הסבון שמילא כעת את חדר האמבטיה וראתה איך הבועות נשטפות ממנה מזרם המים, זה ביאה לה הרגשת רגיעה שהיום הארוך נשטף ... ממש לפני היא התכוונה לצאת ולסגור את ברז המים סטיב נכנס למקלחת. היא פנתה אליו בהפתעה נעימה, ורק לרגע התבוננה כשהמים צונחים על חזהו, סטיב לא היה גבר שרירי במיוחד, אבל הוא דאג לעצמו , אבל הוא ניסה לשמור על אורח חיים בריא והתאמן בכל פעם שהוא יכל.

עורו היה חלק באזור החזה ללא שערות בדיוק כפי שאהבה, לא היה אכפת לה שגבר יהיה בעל רגליים וידיים שעירות, אבל אהבה חזה חלק יחסית. התחושה של חזה מלא שיער לא גרם לה להרגיש נעימה שהיא שוכבת בחיבוק או במהלך יחסי מין שהטרידו אותה מאוד ולא ניתן ליישם משחקים כמו דבש או שוקולד או קצפת ... היא אהבה מאוד קו עדין של שיער מהטבור ועד אזור החלציים. היא הביטה בו כמין נתיב המוביל אל ארץ הנאה המובטחת.

סטיב לא היה בחור מאוד שעיר וזה היה משהו שהיא באמת אהבה, הוא היה בחור אסתטי מאוד שטיפל בעצמו תמיד תמיד הריח טוב תמיד מגולח לבוש היטב והיא העריצה את התכונות האלה בו כי הוא דואג לעצמו.

בזמן שהיא מתבוננת איך טיפות המים זולגות על גופו הוא התקרב אליה ונתן לה נשיקה רטובה בעוד המים החמים עדיין פתוחים.

"התגעגעתי אליך" הוא אמר לה והיא ענתה "טוב אמרתי לך איפה ומה אני הולכת לעשות, אני שמחה שמצאת זמן להצטרף אלי" הוא מחזיק את שדייה בידו ונצמד אליה היא לא היתה להשפיל מבט מטה   כדי לראות כמה נוקשה הוא נעשה ההרגשה הייתה יותר מברורה לה.

"אני צריך אותך עכשיו" הוא אמר בקול חייתי ורעב והוא סובב אותה בזמן שהוא מכופף אותה לכיוון הקיר ולפני שהיא אפילו אמרה משהו היא הרגישה אותו חודר אליה ודוחף אותה אל הקיר יותר ויותר מהר כמה כעבור דקות הוא מצא את שלוותו והוא נשען עליה בעודו נושם ומתנשף בכבדות. הוא חיבק אותה מאחור ואמר:

"לא יכולתי לעצור את עצמי הרגשתי טוב כל כך מבפנים אבל אל תדאג אהובתי, זו רק ההתחלה, התור שלך יבוא בקרוב", והוא מפנה אותה אל פניו ומנשק אותה , בעוד המים החמים נשפכים על שניהם.

השמלה האדומה הזאתOù les histoires vivent. Découvrez maintenant