37. האם זה באמת יכול להיות?

508 12 0
                                    

חודש אחרי החתונה אמה וסטיב יצאו לירח הדבש שלהם בקאריביים היא מאוד אהבה את האזור ונהנתה מהחופים הלבנים והמים הצלולים וכעבור שבועיים של הנאה, סקס, מסעדות והליכות לאור ירח המציאות קראה להם לשוב לעבודה שלהם ולחיי השגרה היומיים.

חמישה חודשים מאז החתונה....

אמה החלה להרגיש בחילות היא ניסתה להבין מה קורה היא חשבה שזה וירוס בבטן מהסושי שהם אכלו אתמול במסעדה אבל אז נפל לה האסימון והיא הבינה שמאחר לה המחזור היא תפסה את התיק שלה וירדה למכולת השכונתית וקנתה 3 ערכות הריון...

היא נזכרה שהיא שכחה לקחת את הגלולות שלה פעמיים באותו חודש והמחזור שלה איחר בארבעה ימים.

היא עלתה חזרה לדירה שלה ושל סטיב והלכה מייד לחדר השירותים, היא פתחה את כל חבילות המקלונים והשתינה על כולם.

אלה היו 3 הדקות הארוכות ביותר בחייה. גל של חום וסומק עלה מהר לאורך גופה ולבה הלם.

"סטיב" היא צרחה מהשירותים, "מה קרה?" הוא הגיע אל צרחותיה.

היא באה משירותים עם המקל בידה "אתה יודע מה זה אומר?!"

הוא מביט בה כאילו הוא לא מבין "על מה את מדברת  אמה?"

"אני בהריון !!!!"

היא אוחזת במקל ומביטה בו בעיניה החומות הגדולות ובחיוך זוהר על פניה. הוא הביט בהפתעה בחיוך גדול על פניו, חיבק אותה וביקש לראות את המקל. הוא החזיק אותו בידו והסתכל על שני הקווים  הכחולים ... "אתה בטוחה יקירתי?" הוא מביט בה קצת מהסס.

"כן, אני בטוחה, זאת הבדיקה השלישית! אתה יכול לראות את השאר על המדף בשירותים".

הוא העיף מבט אחד במקלות על מדף השירותים והוא הביט בה בעיניים דומעות:

"אני הולך להיות אבא, אני לא מאמין! "הוא החזיק אותה קרוב והרים אותה באוויר. ואז הוא הניח אותה שהיא עומדת והחל מנשק את בטנה הוא הניח את ידו על בטנה ולחש "היי, אני אבא שלך ואני הולך לטפל אמא שלך כל כך טוב! אני לא יכול לחכות לך שתגיע . אני אוהב אותך".

אמה התחילה לצחוק "אתה יודע שאתה מדבר עם גודל של בוטן ...

באותו לילה סטיבן לא רצה לקיים יחסי מין עם אמה, הוא פחד לפגוע בתינוק, היא הסבירה לו שאין שום דרך שהוא יכול לעשות את זה.

והיא צוחקת כל כך כשאמרה את זה, הוא עדיין פחד ולא הסכים.

למחרת בבוקר אמה התקשרה למשרד של רופא הנשים וביקשה פגישה.

האחות אמרה לה שהם מלאים ושהתור הפנוי הבא הוא רק שבוע הבא באותו היום בשעה אחת בצהריים, אמה ענתה ללא היסוס "כן אני אקח את התור הזה" והניחה את השפופרת.

היא נשמה נשימה עמוקה ונכנסה לפגישה במשרדה בחיוך.

בזמן שהיא הייתה בפגישה היא רצתה לטעום קצת מן הסופגניות שוקולד האהובות  עליה שהיו מונחות בשולחן הישיבה ליד שאר מאפים קפה וה חם, אבל פתאום נדהמה לגלות כי הסופגניות לא טעימות כל כך לה, היא קיבלה בחילה אבל היא לא רצתה שאף אחד יחשוד שמשהו לא בסדר אז היא הסתובבה מהר לקחה נשימה גדולה הסתובבה חזרה לשולחן והרחיקה את צלחת הסופגניות מלידה. היא סיימה את הפגישה והלכה למשרדה, סגרה את הדלת וניגשה לשולחנה היא התיישבה ונשענה עם ראשה אחורנית לפני שהבינה מה קורה היא נרדמה ממש עמוק.

שעה לאחר מכן צלצול טלפון העיר אותה היא התעוררה בבהלה ולרגע לא הבינה מה קרה ואיפה היא.

היא הביטה סביבה והבינה שהיא עדיין במשרדה, היא איבדה את הזמן, אז היא הביטה בטלפון שלה כדי לראות את הזמן, היא הייתה כל כך מבולבלת מאותו יום.

היא יצאה מהמשרד שלה וביקשה ממזכירתה לבטל לה את כל כל הפגישות שלה  לאותו היום היא שבה על עקבותיה חזרה למשרד אספה את חפציה כיבתה את האור ופנתה לעבר המעלית. 

היא שמחה כל כך להיות מוקדם בבית היא החליטה להתקלח זריז וללבוש את הפיג'מה שלה ולהתפנק באחר צהריים של סרטים.

אחרי המקלחת היא הכינה לעצמה תה והתיישבה בספה היא זיפזפה בין הערוצים וחיפשה תוכנית או סרט טוב לראות אבל שוב לפני שהבינה מה קורה היא שקעה בשינה על הספה עוד לפני שהספיקה ללגום מהתה הרותח שלה.

השמלה האדומה הזאתTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon