51 אני עצמי ואנוכי

258 14 1
                                    

ציוץ ציפורים העיר את אמה בבהלה ,לקח לה שניה להבין איפה היא. היא הייתה כל כך רגילה לרעש של העיר שהיא שכחה כבר איזה כיף זה להתעורר עם קולות של הטבע.

סטיב לא היה לידה והיא תהתה איפה הוא "סטיב?!" היא קראה בקול  אבל לא הייתה תגובה.

היא עטפה את עצמה בשמיכה וקמה מהמיטה היא הלכה במסדרון הצר לחדר הסלון אבל הוא לא היה שם היא פסעה 14 צעדים לכיוון המטבח אבל הוא לא היה שם היא תהתה היכן הוא.. 

היא ניגשה לחלון בסלון והסיטה את הוילון הנוף העוצר נשימה נגלה לפניה כעת שהשמש זורחת בין השלג היא הבינה שהיא נמצאת ביער עצים גבוהים כגורדי שחקים היו לפניה והבתים מסביבה היו מהממים הבניה הדוגמא של האבן הצבעים היה הייתה המומה מהיופי. היא העיזה לפתוח את קצה החלון ומשב קור חדר לחדר היא מיד סגרה אך לו לפני שנשמה עמוק את הרוח הקרה האוויר היה כל כך נקי.

לפתע ראתה סנאי קופץ לתוך המרפסת ומחוצה לה היא הרגישה לשניה כמו נסיכה באגדה "היא חייכה לעצמה ופלטה אנחת רווחה ," אחחח, איזה מקום מהמם אני שמחה שבאתי לפה, אבל איפה סטיב לכל הרוחות?!"

לפתע דלת הדירה נפתחה "סטיב?" אמה צעקה מהסלון תוך כדי שהיא מתקדמת עטופה בשמיכה לעבר הדלת 

"אהה יופי התעורררת" אמר לה סטיב "מצאתי פה סופר קרוב קניתי לחם גבינה קפה ותה" אחרי העבודה נלך לסופר ונקנה מוצרי מזון בסיסים לבית לבינתיים תסתדרי עם זה.

"אתה הולך?" שאלה אמה

"כן אמה הנהג יבוא לאסוף אותי בעוד חצי שעה אני מזכיר לך שאני באתי לעבוד לא לנפוש פה"

אמה ניגשה לנייד שלה אבל לא היה אינטרנט זמין  היא זרקה אותו על הספה הפרחונית ושאלה את סטיב "איך נתקשר?!" 

"אני עובד על זה אל תדאגי אני אתקשר לחברה המקומית שיחברו אותנו לאינטרנט שנוכל לבינתיים לתקשר באפליקציה בהמשך כבר נבין מה ומי..."

"מה אני אומרה לעשות היום?"

"כלום! אל תצאי לבחוץ לבד! את לא מכירה פה את האזור ואת לבד בלי נייד אני לא רוצה צרות על הראש. תישארי בבית ותנוחי"

"מתי תחזור?"

אני מניח שבחמש ואז נצא לקניות אולי נאכל בחוץ נראה....

"אמה פנתה לקומקום במטבח ופתחה את הברז המים היו קרים מאוד ומילאו את הברז עצמו באדים קרים "וואוו סטיב תראה את זה בחיים לא נתקלתי בזה"

סטיב ענה לה בקול קצת מתנשא "אנחנו גרים ביער אמה מה חשבת שיצא לך משם קוקה קולה?!?! ברור שיצאו מים נקיים זה מהנביעה שנמצאת פה בהר למעלה.... רק 3 רחובות מחוברים לזה כל שרק העיר מחוברת למקורות מים אחרים. 

אמה הסתכלה עליו כלא מאמינה "וואו זה מדהים!" אם היה לי אינטרנט הייתי שמחה לקרוא קצת על איפה שאנחנו נמצאים בארץ לא היה לי זמן שניה להבין לאן מועדות פנינו היות והכל היה כל כך מהיר סטיב."

סטיב לקח את המעיל צמר הדחור שלו שם את כובע הקסקט השחור ועטף את הצוואר שלו בצעיף השחור בזמן שפסע לדלת הכניסה הוא הסתובב שניה לפני שיצא ואמר לה "תנוחי היום ואל תצאי לשום מקום, גם אל תפתחי לאף אחד את הדלת ! אני אוהב אותך יום טוב."

שניה אחרי שהדלת נסגרה אמה מצאה את עצמה בדממה של הבית.

היא לקחה את הקפה הכינה לעצמה ופסעה לעבר הסלון פתחה את הטלוויזיה הקטנה שהייתה מונחת שם היה נדמה שהטלוויזיה תהייה בשחור לבן , כבר לא היה זכור לה מתי היא ראתה טלוויזיות עם בטן מאחורה היא כל כך התרגלה למסכי טלוויזיה שטוחים.

היא התיישבה בספה הפרחונית ושקעה בתוכה "וואו זה ממש רך" אמרה לעצמה תוך כדי שהיא מנסה לסדר תנוחה נוחה לעצמה ולקחה את שלט הטלוויזיה בידה.

היא הדליקה את הטלוויזיה ודקה אחרי שסרקה את כל מקשי השלט וניסתה להבין איפה נמצא כל דבר החילה לזפזף בכדי למצוא ערוץ אפילו באנגלית... אחרי חמש דקות התייאשה כל ערוצי הטלוויזיה היו בגרמנית רהוטה היא לא הבינה מילה ממה שאמרו והמבטא הכבד של השפה עם האות ח פשוט צרם לה באוזן היא כיבתה את הטלוויזיה.

השמלה האדומה הזאתWhere stories live. Discover now