Σκεψεις Α: Οι μέρες περνούσαν ευχάριστα....
Τελικά μετακομίσαμε στην έπαυλη της κυρίας Άννας μαζί με τη μητέρα μου.Στη δουλειά αφού έκανα ενα πολυ οργανωμένο πρόγραμμα άρχισαν να ειναι τα πράγματα να μπαίνουν σε μια σειρά και δε χρειαζόταν πλεον να καθομαι απο το πρωι μεχρι το βράδυ.
Ετσι είχα και περιασοτερο χρονο για να περνάω με τη μητέρα μου κάνοντας πολλά πράγματα μαζί!!!
Ήθελα να με έχει ως στήριγμα ειδικά απο την στιγμή που εξαιτίας της θεραπείας της είχαν πέσει σχεδον ολα τα μαλλιά της ...Όσο για τον κύριο Τιμ ειχε μια απολύτως τυπική συμπεριφορά προς εμενα, υπήρχαν βέβαια άπλετες φορές που έφερνε κοπέλες στο δωματιάκι του γραφείου του, αλλα αυτο εμένα δε έπρεπε να με νοιαζει!!!
Ομως γιατί στη πραγματικοτητα με επηρεαζει τόσο πολυ και το σκέφτομαι συνεχως?Σκεψεις Τ: Οι μέρες περνούσαν δε την εχω προσβάλλει ούτε μια φορά αν και ήθελα πολυ να την πειράξω έστω και για πλακα για τα ρούχα που φοραει, ωστοσο δε εχω της εχω κάνει τίποτα ....Πρέπει να κρατήσω μια απόσταση απο την κοπέλα αυτη!!!Νομίζω ότι νιωθ....μα τι λέω δε νιώθω τίποτα απολύτως για αυτη!!!
Απο ότι ξέρω έχει μετακομίσει σπίτι μου με τη μαμα της, απο τότε που το εμαθα δε εχω πατήσει το πόδι μου εκει....Όσο πιο μακρυά της τόσο το καλυτερο!!
Δεν τη χωνεύω καθολου,αλλά όταν με κοιτά με τα γλυκά ματάκια της και μου λέει συγγνώμη και ευχαριστώ κάτι παθαινω!!!
......................................................................
Α-Ναι Καθριν μου σε κλείνω τώρα φιλάκια πολλά να μου προσεχεις!!το έκλεισα στη καλή μου φιλη αν και είχαμε πολυ καιρό να μιλήσουμε....-Αυτα ειναι για εσας ειπε ενας νεαρος και μου εφερε μια πανεμορφη ανθοδεσμη με κοκκινα και ασπρα τριανταφυλλα
Α-Σιγουρα ποιος μπορει να εστειλε σε εμενα λουλουδια αναρωτηθηκα φωναχτα και εψαξα αμεσως να δω αν υπηρχε κάπου καποια καρτα....
ΣΥΓΝΩΜΗ!!
Εγρεφε μια μικρη κίτρινη καρτουλα!!!Μετα απο τοσο καιρο ο κυριος Τιμ αποφασισε να μου ζητησει συγνωμη και μαλιστα κανοντας μου δωρο λουλουδια??Ηταν πολυ γλυκια χειρονομια.....τοτε εμφανιστηκε μεσα στο γραφειο μου και δε μπορεσα να κρατηθω ετρεξα και τον αγκαλιασα!!
Α-Σας ευχαριστω πολυ!!!του ειπα και ενα μικρο γελακι εμφανιστηκε στα χειλη του....αχ ελπιζω να μη παρεξηγησε!!!
Τ-Για ποιο πράγμα?
Α-Για τη συγγνώμη και για τα λουλούδια σας ευχαριστώ πολυ!!!
Τ-Εγω δε....τον ειδα να σκεφτεται... εε σιγά δε είναι και τίποτα!!!Μη με ευχαριστείς!!Τελικά απαντησε
Α-Θα ηθελα να ξέρετε οτι σας εχω συγχωρέσει του είπα και του έσκασα το πιο γλυκό χαμόγελο μου
Τ-Τι θα έλεγες να πηγαιναμε για φαγητο το βραδυ?
Ο Τιμ ,ο γυναικοκατακτητης που μου εκανε τη ζωη τοσο καιρο δυσκολη μου ζηταει να βγουμε για δειπνο?
Α-Εμμ ...είπα γεμάτη αποροια
Τ-Θα ειναι επαγγελματικο δειπνο!!Δηλαδη με μια αντιπροσωπεια....και σε χρειαζομαι!!!Αν θες φερε και συνοδο της το ειπα γιατί ημουν πολυ απλα σιγουρος οτι δε θα υπήρχε κάποιος για να τη συνοδεψει...ετσι αποφασισα να το παιξω άνετος!!!
Α-Ενταξει .....
......................................................................
Και ενω σκεφτομουν τα λογια του κ Τιμ ενιωθα οτι δε μπορούσα να βγάλω κανενα απολυτως νοημα!!!Με μπερδευε τοσο πολυ αυτος ο ανθρωπος!!!
Ι-Χει Αμαζονα μου τι κανεις?
Α-Ιαν εσυ ?
Ι-Βλεπω πηρες τα λουλουδια μου ειλικρινα συγνωμη που δε σε υπερασπιστηκα και σε αφησα μονη σου εκεινο το βραδυ!!!
Ωστε αυτος μου εστειλε τα λουλουδια!!!Αυτος μου ζητουσε συγνωμη τοτε γιατι ο κ Τιμ....
Αχ εγώ φταίω που έτρεξα και τον αγκάλιασα μάλλον δε θα ήθελε να με φέρει σε δύσκολη θέση!!
Η μηπως ξεκινησε καποιο καινουργιο παιχνιδι μαζί μου?
Δε πρόκειται να παω σε αυτο το δείπνο μόνη μου μετα απο αυτήν τη αποκάλυψη που εκανα αλλά τι καλα!!! μόλις απέκτησα συνοδό, τον Ιαν!!!Α-Σε ευχαριστώ πολύ για τα λουλούδια ήταν πολύ γλυκια χειρονομία ...μπορώ να σου ζητήσω μια χάρη?
Ι-Εννοείτε ....
Α-Μπορείς να με συνοδέψεις απόψε σε ένα επαγγελματικό δείπνο?
Ι-Εννοείτε!!!Οτι θέλει η Αμαζονα μου...
Α-Ωραια κατα τις 8 και 30 θα σε περιμένω στην έπαυλη!!
YOU ARE READING
Η αληθεια ποναει....
RandomΗ Αρια ειναι μια τελειόφοιτη φοιτήτρια διατροφολόγος που η μοίρα θα της παίξει ενα περιπλοκο παιχνιδι ... Τι θα γινει οταν θα ερθει αντιμετωπη με το πασιγνωστο μοντελο Τιμ Τζον ο οποιος ειναι player και εγωιστής ? Θα αντέξει το κουβάρι της αλήθεια...