Οσο προχωρουσαμε και ημουν μεσα στην αγκαλια του απολαμβανα το μεθυστικο αρρωμα της κολωνιας του, τα καταγαλανα ματια του, το γυμνασμένο στηθος και τα μπρατσα του....
Αχ γιατι να μη ειναι ο Τιμ που ηξερα ....?Γιατι να εχει αλλαξει τοσο εξωτερικά αλλα και εσωτερικα!!!
Περίμενε μια απάντηση και εγώ έπρεπε να του απαντήσω, εξάλλου του είπα πως τολμάω .......
Αλλά μετα απο ολο αυτο θα έπρεπε να είχε θυμηθεί εστω και κάτι μέχρι και σε δέντρο σκαρφάλωσα όπως όταν ήμασταν μικροί, έπεσα κι ολας απο αυτο!!!Και ακομα αυτός δε θυμήθηκε τιποτα!!Οπότε ουσιαστικα δε υπηρχε λογος να του πω την αληθεια ....ενιωθα οτι δε θα ειχε κανενα νοημα!!!
Α-Εμμ ηθελα να σε προκαλεσω για να δω αν μπορεις να σκαρφαλωσεις στο δεντρο οπως και εγω!!! δηλωσα χωρις να το πολυσκεφτω καθως μου φανηκε μια καλη δικαιολογια
Τ-Χαχαχ μωρε τι μας λες!!!Κοριτσακι ξεκολλα η μανα μου μου ειπε για τοτε που ήμασταν παιδια ...Φανταζομαι οτι θα καναμε πολλες βλακειες οπως το να σκαρφαλωνουμε σε δεντρα ....χαχαχ δε το πιστευω οτι το εκανες ολο αυτο για να μου πεις οτι με ξερεις απο παιδι!!!
Το ηξερε?Ωστε η κυρία Αννα του μιλησε και παρολα αυτα εκανε τον ανηξερω και τωρα με κορόιδευε μεσα στα μουτρα μου, ενω με κρατουσε αγκαλια πηγαινοντας με σπιτι??Δε αντεχω αλλο την συμπεριφορα του..... υπομονη!
Α-Μαλιστα ειπα και προσπαθησα να κατέβω απο τα χερια του και στο τελος τα κατάφερα
Τ-Που πας τωρα? Αφου δε μπορεις να περπατησεις ελα να σε παω!!!
Α-Οχι να μου λείπει !!!
Τ-Μα ελα τωρα μη κανεις σα μωρο...
Α-Αρκετα εγώ γκρεμο τσακιστικα για να σου πω ότι ήσουν ο πολυαγαπημένος μου παιδικός φιλος με τον οποίο περάσαμε τόσες όμορφες στιγμές μαζί και εσυ ενώ τα ήξερες όλα με κοροϊδεύες απο την αρχη και .....
Τ-Φτανει ....δε θυμάμαι τίποτα απο το τοτε...Αλλά και να θυμόμουν τι φαντάζεσαι οτι θα γινοταν ? Νομίζεις οτι θα επεφτα στην αγκαλια σου ?
Α-Να μου λειπει!!!τονισα
Τ-Μα γιατι παραδεξου το με γουσταρεις!!
Α-Εισαι....ήσουν ο καλύτερος μου φιλος σε αγαπούσα πολυ οταν ημασταν παιδια ,αλλά τώρα πια βλέπω ότι δε έχει απομείνει τίποτα απο αυτον!!
Τ-Προβλημα μου...δηλαδή καλυτερα!!
Α-Λυπαμαι ειλικρινά!!! Τουειπα με οικτο και άρχισα να προχωράω όσο πιο γρήγορα μπορουσα!!!
Δε άντεχα πια την συμπεριφορα του.Τουλαχιστον προς καλή μου έκπληξη ήταν ο Ιαν στο σπίτι και με περίμενε.
Μετα απο εκείνο το βράδυ στο εστιατόριο μιλήσαμε τηλεφωνικός γιατί την επόμενη μέρα ταξιδεύε στο Μεξικό για κάτι επείγουσες δουλειές...
Δυστυχώς δε κατάφερε να είναι ούτε στη κηδεία της μητέρας μου ...Παρόλα αυτα μου τηλεφωνούσε συχνά για να μαθαίνει νέα μου!!Γενικα πιστεύω ότι είχαμε αρχίσει να γινόμαστε φιλοι!!!Α-Ιαν Ιαν φώναξα με χαρά
Ι-Χει αμαζωνα μου τι κανεις?είπε και με αγκάλιασε τρυφερά...εκείνη την ώρα εφτασε και ο Τιμ και παρατήρησα να σφίγγει τα χέρια του σε μπουνιές αλλά γιατι?
Α-Καλα Ιαν μου εσυ?Χαίρομαι πολυ που σε βλέπω απο κοντά....επιτελους!!!
Τ-Τι κάνεις εδω?δε θυμάμαι να σε καλεσα!!!
Ι-Γεια Τιμ ....Σήμερα δε ήρθα εδώ για σένα αλλά για την Αρια!!
Τ-Η Αρια δε μπορεί να σε δει σήμερα είναι απασχολημενη!!
Μα τι λέει αυτος απο που κι ως που? Μπορούσα να κάνω ότι θελω κι όποτε το θελω!!ειπα απο μεσα μου
Α-Κυριε Τιμ λυπάμαι αλλά ακομα δε εχω αρχισει τη δουλεια στο γραφειο οπότε δε εχω υποχρεώσεις προς σε εσάς αρα μπορώ να παω και να κάνω ότι θέλω.!!
Τ-ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ φώναξε δυνατά και τρόμαξα....
σα πολυ άγριος δε νομίζει οτι ειναι!!Α-Για δειτε του.... είπα περιπαικτικά ενω έπιασα αγκαζέ τον αγκώνα του Ιαν και αρχισαμε να περπαταμε και οι δυο προς την είσοδο του σπιτιου
YOU ARE READING
Η αληθεια ποναει....
RandomΗ Αρια ειναι μια τελειόφοιτη φοιτήτρια διατροφολόγος που η μοίρα θα της παίξει ενα περιπλοκο παιχνιδι ... Τι θα γινει οταν θα ερθει αντιμετωπη με το πασιγνωστο μοντελο Τιμ Τζον ο οποιος ειναι player και εγωιστής ? Θα αντέξει το κουβάρι της αλήθεια...