פרק 1: נסיך באקדמיה?

800 44 1
                                    

הי!
החלק הזה קצר (500 מילים) אז אל תשפטו לגביו אורך של פרקים.

ועכשיו לפרק:
קליאו סגרה את המזוודה הכחולה אחרי בדקה שיש הכל בשביל שנת לימודים באקדמיה. קלואי חיכתה ליום הזה כל חייה - ליום הכניסה לאקדמיה.

אמילי, החברה הכי טובה שלה, התעופפה בתנועות מלאות חן דרך הגג, סוחבת איתה את המזוודה, או ליתר דיוק, המזוודות שלה. אמילי הצליבה ידיים בברכת השלום הטיפוסית למלאכים ונחתה לצד קליאו, מתיישבת ברכות על המיטה. "הי," אמרה והיטתה את ראשה בחן אינסופי.

"הי," חייכה קליאו, "מתי ההסעה יוצאת?"

"בעוד 3 דקות," משכה אמילי בכתפיה. עבורה הזמן היה חסר משמעות. היכולת של אמילי היתה להקפיא ולעצור את הזמן מה שאמר שלעולם לא איחרה לשום מקום.

קליאו לא ידעה מה היכולת שלה. היא הניחה שזה משהו חסר חשיבות מכיוון שמעולם לא נתקלה במקרה בו השתמשה ביכולת שלה.

"מה?!" קראה קליאו בהפתעה. היא היתה משוכנעת שיש לה עוד חצי שעה עד שתאלץ להיפרד מהורייה. במקום להיפרד פנים אל פנים, קלואי שרבטה מכתב ובו נפרדה מהם.

אמה וג'ון לא היו ההורים הביולוגים שלה, כמובן. כל המלאכים הנולדים נמסרו למתאמי המשפחות שכמו שאמר שמם, התאימו בין התינוקות למשפחות.

כל זוג מלאכים, ללא אפליית מין וגזע, יכל לגדל בין 1 ל3 מלאכים. רוב המלאכים בחרו ב2 אבל קליאו היתה בת יחידה. אמה וג'ון רצו לטפל בה ולא לחלק את עצמם בין שני ילדים.

אמילי וקליאו הרימו את המזוודות ויצאו החוצה לחקות להסעה. המכונית היתה מפורסמת מאוד. היא היתה היחידה מסוגה - מסוגלת להשתנות בלחיצת כפתור לכל כלי הרכב. 

בתוך העיר המכונית היתה בדמות אוטובוס או מיניבוס ומחוץ לעיר בדמות מטוס גדול ומרווח.

קליאו ואמילי הכניסו את המזוודות למקומות המתאימים והתיישבו בזוג מושבים צמודים. שתיהן פיטפטו בנחת במשך הנסיעה, מרגשות
ומתעלמות מיושבי הצד השני של המכונית - המלאכים האפלים.

כל התלמידים לעתיד דיברו וצעקו עד שהדלתות נפתחו. למכונית נכנס המלאך היחיד שכולם הכירו, זה שהופיע על כל שלט ועל כל מוצר יקר. גם קליאו הסתכלה עליו.

הכנפיים שלו לא היו בלבן או בשחור, הצבעים ששייכו את המלאך לאחד מצדדי המתרס. הכנפיים שלו היו מוזהבות.

כולם הכירו את המשמעות. רק לאדם אחד היו כנפיים מוזהבות. רק ליורש העצר והבן של המלכה הטהורה והענוגה איתלאה והמלך האפל המנוח לורדוס, דניאל, היו כנפיים כאלה.

כולם הכירו את הפרשה: דניאל סולק מבית הספר לבני מלוכה בשל קטטה אלימה,  שבסופה תלמיד כמעט מת, 3 היו פצועים בצורה בינונית ועוד רבים בצורה קלה. השנה הוא נאלץ לחזור מחדש על שנות האקדמייה, רק שהפעם זה ביחד עם פשוטי העם.

לא היתה מלאכית אחת מלבד קליאו שלא היתה מאוהבת בו נואשות. התדמית של הילד הרע השפיעה על רוב בנות גילה אבל לקלואי לא היה ספק: יורש העצר אנוכי ולא אכפת לו מכלום מלבד טובתו.

***

דניאל תזמן את העלייה שלו להסעה בדיוק מושלם. כל הראשים היו על יורש העצר עם הכנפיים הזהובות המרשימות.

דניאל חייך במיסתוריות ונופף בכנפיו המרהיבות כאילו בשביל למתוח את השרירים. כולם הביטו בו בהערצה, כרגיל.  הסילוק שלו, או העובדה שהתחיל קטטה אלימה לא שינה דבר - כולם נותרו בהערצתם העיוורת כלפיו.

את עינייו האפורות כהות צדו זוג עיניים ירוקות שהסתכלו בו באופן שונה משאר העיניים במכונית. המלאכית הסתכלה בו כאילו יכלה לראות מבעד לגופו, כאילו יכלה לסקור את נשמתו ואת מעשיו. דניאל הטה את ראשו וגיחח.

היא לא יודעת מה מצפה לה.

האקדמיהWhere stories live. Discover now