פרק 12: קצת היסטוריה. והולי.

303 32 8
                                    

נסיכה. הוא חטף נסיכה.

הוא השיג נסיכה. ולא סתם נסיכה.

נסיכה ממהמלכה הצפונית, אחת הגדולות ביותר.

מהעוצמיות ביותר.

מזכיר 314 החניק את הפניקה. פניקה מעולם לא הועילה לאף אחד. הוא היה חייב לאסוף את עצמו, הרי הייתה לו תוכנית - כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי התוכנית, ואף אחד לא יפגע. טוב… אף אחד חשוב לא יפגע.

הוא הזכיר לעצמו שוב שהוא עושה את זה בשביל אישתו, בשביל הילדה הקטנה שלו. אם - כשהתוכנית תצליח, החיים של שלושתם יהיו הרבה יותר טובים. הם יקבלו תא פחות אפל, מושב במועצה ואפילו… לא, לא היה טעם לחשוב מחשבות בגידה שכאלה. המנהיג הוא היחיד שמוסמך להנהיג. הוא הקים את הכל. מזכיר 314 יסתפק במושב במועצה הפנימית, שני רק למנהיג עצמו.

***

קליאו חזרה מהשיעור מזיעה כהוגן. למרות שהודות ללבוש המאוד לא מתאים שלה לא היה עליה להשתתף, הטמפרטורה רק עלתה. גם כשישבה בצד, מסתכלת על האחרים מתעמלים וסובלים, היא הזיעה.

קליאו התקלחה - שוב - והחליפה בגדים. מגפיים שחורים צבאיים ביחד עם טרנינג חאקי וגופייה אדומה. היא קרסה על המיטה שלה, עם ספר ביד. את הציור המבהיל, שציירה בעקבות הסוג של חיזיון, היא דחפה לפינת החדר יחד עם כל העטים, עפרונות, ומחברות שיכלה למצוא. היא בהחלט לא רצתה עוד חיזיון שכזה.

היא קראה על ההיסטוריה של הממלכות, ועל איך האקדמיה הוקמה.

לפני כ4000 שנה, לפני כמעט כל המלאכים שחיים כיום, הייתה המלחמה הגדולה. אופל וטוהר, טוב ורע, נפגשו לקרב אדיר. המלחמה הייתה עקובה מדם, וחלקים גדולים של כל אחת מהממלכות הקדומות הפך בלתי אפשרי למגורים.

האקדמיה לא הוקמה עד כ200 שנים לאחר כך. במשך 200 שנים התנהלה המלחמה, וכל אחד מהצדדים סבלו אבדות כבדות וגדולות. בשיחות הפסקת האש, הועלה הרעיון לבית ספר משותף, לעירבוב הרוע והטוב, האופל וטוהר בידי לא אחר מאשר זה שנרשם בספרי ההיסטוריה כהמנהיג.

ההצעה התקבלה אחרי 7 שנות דיונים, והוחלט להקים אותה בנקודת המפגש של ארבע מהממלכות הגדולות של אותה תקופה. הממלכה הצפונית - אז נקראה ממלכת החושך - הייתה התומכת הבולטת של ההצעה, אף על פי שהמנהיג היה מהממלכה המזרחית - אז ממלכת העננים - אחד מאוייביה המרים.

המלכה של ממלכת העננים, המלכה ליסנדרה, תמכה גם היא בהצעה. המתנגדים העיקריים היו הארקמנים, הלוציאיינים, ואפילו כמה מהקלרובים. שלושת השבטים האלה היו השליטים של כמה ממהמלכות הקטנות יותר, ולכן התנגדותם נרשמה אך לא השפיעה על הקמת האקדמיה.

המלכה ליסנדרה, נזכרה קליאו, הייתה גם המלכה הנרצחת. כמאה שנים לפני שהיא עצמה נולדה, המלכה נרצחה, והילדה שלה נחטפה. את הגופה הקטנה מצאו חודש אחר כך, מצולקת ומכוסה כוויות כמעט מעבר לזיהוי.  רק לפי החותם הקטן של הכתר על כף הרגל שלה, שהיה ידוע עליו רק למעט מאוד אנשים, מספרם נמנה על יד אחת, אפשר את הזיהוי שלה.

בהתחשב בכך שלא נשארו יורשים לענף הזה של בית המלוכה, ענף אחר עלה לשלטון. אותו ענף של המשפחה של דניאל.

***

דניאל איחר לשיעור. הוא לא ידע לאיזה שיעור, או לאן הוא אמור להגיע, אבל הוא איחר. הוא יבריז. אין לו למה ללכת לשיעור הזה, הרי במילא הוא רק יעוף משם בעוד שבוע או משהו, כמו שעף מכל אחת ואחת מהפנימיות.

אמא שלו תתחיל להתקשות למצוא בית ספר לזרוק אותו בו בקרוב. אולי זה אמר שהוא יכל לחזור לארמון, אל הולי. הוא הוצף געגועים אל הולי כשהתיישב בבריכה. היא כנראה הייתה נהנת להיות פה, במקומו. אבל לא, אמא היקרה המלכה איתלאה, כלאה את הולי בבית, לא מאפשרת לה לצאת מעבר לפעמיים בשנה, וגם אז עם משמר כבד ללוות אותה בכל צעד  וצעד שלה.

הולי. הולי הקטנה, לא גדולה בהרבה מ13 כוכבים. הולי, תמיד כל כך סקרנית, תמיד רוצה לדעת. הוא החמיץ את יום ההולדת האחרון שלה, לא יכל להגיע לחגיגה. הוא שלח כרטיס, אבל הוא ידע שהולי קיוותה שיגיע. היא תמיד קיוותה, והוא תמיד איכזב אותה.

לפעמים דניאל רצה פשוט לנטוש הכל, לפרוש מהתואר והתפקיד כיורש עצר, אבל הידיעה שאם הוא לא ימלא את התפקיד הולי תאלץ לשאת בנטל עצרה אותו. הולי לא תשרוד את זה. היא מצליחה להחזיק את הראש מעל המים רק בקושי בתפקיד הנוכחי שלה. היא לא תשרוד כיורשת העצר. אמא נוקשה אליה  מספיק כבר ככה. הולי. הוא התגעגע להולי.

_______

כן, אז דרשתם עוד פרק, אז הנה עוד פרק. ואני ממש מחבבת את הולי. זה בערך 640 מילים, משהו כזה.

אה, כן. אם אתם רוצים אתם יכולים להגיב  דמויות או רעיונות לדמויות ואני אבחר כמה ואכניס אותם לעלילה.

האקדמיהWhere stories live. Discover now