113. Kinder tojás

2.5K 188 25
                                    

Június 14. (szerda)
- Ideadod légyszi azt a virágfüzért? - szóltam Sacinak, miközben egy sámlin állva díszítettem az ajtónk tetejét, ugyanis ma délelőtt díszítés van, mert délután "ballagnak" a végzősök.
Ezért minket, a szegény, ártatlan diákokat kell becsicskítani. Hát, köszi szépen.
- Persze. Tessék - nyújtotta fel Saci - Celluxot adjak?
- Légyszi - kértem.
Amikor kész lett az ajtó, kicsit leültem szusszani egyet az egyik padra.
- Édes szívem, csinálj már valamit, hogy az Isten áldjon meg! Mit gondolsz, szórakozásból van itt mindenki? Nemsokára kész kell lennünk, te meg itt lazsálsz! Azonnal állj fel és segíts a díszítésben! - szólt rám Lau, mire kelletlenül feltápászkodtam (összesen harminckét másodpercet tudtam csak pihenni, számoltam) és segítettem a többieknek a lépcsőkorlát feldíszítésében.
Nagyjából másfél-két óra alatt lett kidíszítve az iskola, utána pedig végre mehettünk haza.
- Valaki jön délután? - kérdezte Laci a ballagásra utalva.
- Dehogy. Isten ments - ráztam a fejem ösztönösen, majd a többiek is hasonlóképpen reagáltak.
- Ne már! Csak én leszek? - nézett körbe Laci.
- Úgy néz ki - bólintott Enikő - De nem kötelező jönni.
- Ha a nővérem nem most lenne végzős, én se jönnék, hidd el - vágta rá.
Szegény Laci. :)
De aztán megjött Casso és Ricsi is, akiknek a nővére (Heni) szintén végzős, úgyhogy Laci egy kicsit megnyugodott. :)
Délután elmentem Anyával vásárolni.
- Veszünk Kinder tojást? - csillant fel a szemem.
- Vehetünk, de csak szólok, hogy tizenhét éves leszel - jegyezte meg Anyu.
- Tizenhat vagyok - javítottam ki.
- De tizenhét leszel - mondta Anyu egyszerűen.
Fura, hogy amikor arról van szó, hogy nem nézhetek meg még egy részt a kedvenc sorozatomból, mert le kell feküdnöm aludni, akkor tizenhat éves vagyok, amikor meg valami házimunkát kell megcsinálni, vagy közlöm, hogy utálok gyufát gyújtani, akkor hirtelen tizenhét évesre vagyok kerekítve. Na, mindegy, ilyenek ezek a szülők. :)

Mai nap - 5/4: végül kaptam Kinder tojást. Mondanám, hogy apró örömök, de mostanában semmilyen örömöm nincsen, szóval ehhez képest nem is olyan apró.

Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évadWhere stories live. Discover now