Capitolul 45: Trecutul cu ochi negrii și cercel în ureche

105 26 31
                                    

  "I need to learn how to cope without you

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

  
"I need to learn how to cope without you. I'm tryna protect myself but only you know how to, yeah! Oh, I know what we're supposed to do. Oh, but I hate the thought of losing you. So, I'm just tryna hold on."


Shawn Mendes - When you're gone

     

       Anya îi închise telefonul Mirelei, apoi coborî la parter, spre bucătărie. Aceasta o sunase pe iubita vărului său pentru că i se făcuse dor de ea. Vorbiseră ceva timp, dar niciuna nu deschisese subiectul legat de testul ADN.

      Mirela găsise foile care confirmau faptul că Andrei avea o fiică, dar nu voia să discute acel lucru cu Anya. Creola era strictă cu premisa conform căreia rufele nu ar fi trebuit spălate în public.  Discutase cu al său iubit și Andrei îi spusese totul. Mirela știa că Anya știa și ea despre fiica lui și că încercase să-l ajute pe al său văr, dar nu vrusese să discute cu aceasta despre asemenea subiect.

      Fata cu ochi negrii și păr negru, creț nu și-ar fi dorit niciodată să se certe cu Andrei sau să discute despre problemele care pe ea nu o priveau. Mirela, de fel nu era nici invazivă și nici băgăcioasă, iar Anya avea deplină încredere în acea fată cu păr că de abanos. 

      Anya își scutură puțin colanții negrii și apoi se îndreptă spre mobila din bucătărie. Ura faptul că pe non-culoarea neagră se agățau instant scame și ațișoare. De altfel era o non-culoare cu un rafinament aparte, dar nu putea nega faptul că era și enervant să pigule de pe haine tot felul de minorități. Fata oftase greoi, apoi se îndreptă spre masă.

     Ochii îi văzuseră un bilet pe aceasta, lângă o cană de cappuccino și-l citi, zâmbind. Alexander o anunțase prin acel bilet că el plecase spre Ricardo, iar lângă îi scrisese că o iubește și că abia aștepta să o revadă.

       Când fata citise acele rânduri inima începu să-i bată în piept cu putere. Gândul la seara precedentă îi perforase corpul cu mii de fiori, iar ultimele rânduri de pe bilet, o îngână și mai tare.

   — Revino-ți, ce naiba?! își spuse cu voce tare, apoi luă loc pe un scaun

       Anya prinse cana cu cappuccino între palme și o bău instant, apoi sunase un taxi și plecă în descoperirea mai multor lucruri pe care le putea vizita. Încă nu merse la Luvru și aproape că nu văzuse mare lucru din încântătorul oraș al dragostei. Voia ca acea zi să-i dezmorțească simțurile și să o încânte cu ale sale minunății.

       Fata îi spuse taximetristului să o lase în fața muzeului, dar când ajunse acolo se răzgândi și o coti spre dreapta, unde văzuse o cafenea Starbucks. Încă simțea nevoia să bea ceva care să-i dea energie. Chiar dacă dormise relativ destul de mult – în acea dimineața – încă  simțea cum oboseala o macina îngrozitor de tare pe dinăuntru.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum