08. Don't want you back

1.6K 301 478
                                    

{Song: Shouldn't come back By Demi Lovato}

چه توان سوز و غمگین است

وقتی انسان نسبت به آن کسی که دوست دارد

کینه پیدا میکند

-سیمون دوبووار

با باز شدن در اتاق تو خودش جمع شد و سرش رو پایین انداخت. از حالتی که داشت متنفر بود اما اون مشتری لعنتی پولشو پرداخت کرده بود و قرار بود همونطور که سونگهیون گفت هرکاری که میخوای بکنه. قدم های مرد جلو اومد و جیمین ناخودآگاه هق هق کرد.

تخت پایین رفت و جیمین حس کرد مرد کنارش نشسته. انتظار هر چیزی رو داشت به جز آغوشی که به آرومی بدنش رو احاطه کرد و بوسه ای که روی سرش قرار گرفت.

"متاسفم"

وقتی صدای یونگی رو که به ملایمت گفت و دستش رو روی موهای نرمش کشید شنید ناخودآگاه ضربان قلبش ترتیب گرفت و آروم شد. جیمین دوست داشت انکار کنه اما نمیتونست. آغوش گرم یونگی الان تنها چیزی بود که نیاز داشت. بغضش رو رها کرد و با درد شروع به گریه کرد.

"هیش...اشکالی نداره عزیزم. اشکالی نداره.."

یونگی کمکش کرد که دراز بکشه و سرش رو روی سینش گذاشت.

"تـ..تو اینجا چیکار میکنی؟"

جیمین با صدای گرفته و بغض دار پرسید و یونگی ناخودآگاه بدن ضعیف و لرزون پسر رو به خودش نزدیک تر کرد.

"من هر شب میام"

"ازت متنفرم"

پسرک مشت بی جونی به قفسه ی سینش کوبید اما خودش رو بیشتر توی بغلش فرو برد. تناقضی که بین آرامش آغوش اون مرد و خاطرات آزار دهندش بود دیوانش میکرد.

"اشکالی نداره"

"از خودمم متنفرم"

یونگی اشک های روی گونه ی جیمین رو پاک کرد و پشیونیش رو بوسید.

"من جای خودتم دوستت دارم"

جیمین چند ثانیه سکوت کرد و سعی کرد خودش رو آروم کنه اما نمیتونست. اینکه یونگی میومد و سعی میکرد با زدن این حرف ها گولش بزنه کفریش میکرد.

"صبر کردی که من بی دفاع و خسته بشم. دور وایسادی و تماشا کردی که من تبدیل به یه هرزه شدم. دو سال نبودی و من دو سال هر شب از درد جون دادم. اونوقت یهو میای و میگی دوستم داری فکر میکنی من احمقم؟"

توانش رو ازت دست داد، با گریه گفت و این بار مشت محکم تری به سینه یونگی کوبید.

"من پیدات نمیکردم. قسم میخورم حتی نمیدونم برای چی یهو رفتی. عمارت دریا نابود شد و ما همه ی کسایی که طرفمون بودن رو از دست دادیم پس من چیزی نداشتم که بهش چنگ بزنم و کسیو نداشتم که ازش خواهش کنم کمکم کنه پیدات کنم. میدونم زجر زیادی کشیدی ولی ما هم همه درد داشتیم. من تو و هوسوک و سویون رو با هم از دست دادم... باور کن که همه جا رو زیر و رو کردم تا پیدات کنم. اصلا فکرشم نمیکردم که همچین جایی ببینمت"

Bruised sky [Yoonmin, Vkook, Namjin Au]~Completed~Where stories live. Discover now