12✨

34 3 0
                                    

●●●◯◯◯●●●


Jam 7 pagi.Rumah sunyi sepi.Aku dan Chanyeol macam biasa,masih tidak bertegur.Sejak kejadian hari itu,dia dah mulai giveup dengan aku.Bantal dan selimut dia semua dah selamat dipindahkan ke bilik tetamu kat tingkat bawah.Aku?Setiap malam aku tunggu dia datang dan tidur sebelah aku lagi.Namun hampa,dia balik terus masuk bilik.Makanan yang aku masak, sedikit pun dia tak jamah.

Aku nekad.Hari ini last day aku tinggal sini.Tepat jam 9 pagi,aku akan bertolak ke Busan dan esok merupakan hari pertama aku menghadiri khursus kedoktoran di Hospital Busan.Dengan cara ni je aku dapat tenangkan fikiran.Tak lama kemudian aku menelefon seseorang.

"Hai hyung"

"Adik nak apa? Hyung sibuk sikit"

"Adik otw pergi Busan.Ada khursus kat sana seminggu.Adik tumpang rumah boleh?"

"Okay datang je,tapi Chanyeol tahu ke?"

"Nanti adik sampai adik story dengan hyung arra?Bye love youuu!!"

Talian dimatikan.Beg pakaian sudah tersedia,aku mencapai tuala dan terus mandi.Tidak sabar pula ingin meninggalkan masalah aku kat sini.Perut aku semakin hari semakin nampak.Well,tak lama lagi nak masuk dua bulan ewahh.

●●●◯◯◯●●●

Tok!!Tok!!

'Hai hyung!!!' aku terus memeluk hyung sebaik saja pintu rumahnya terbuka.Tanpa dijemput aku masuk terus duduk di atas sofa yang lembut.Rumah hyung aku cantik tapi sayang belum ada calon bini.Kesian.

'Adik cakap nak story dekat hyung.Apa benda?' dia melabuhkan punggungnya untuk duduk disebelah aku.Dia ni macam tak shabar shabar je.

'Adik nak cakap IMISSYOU HYUNGG!!!' terus tangan aku melingkari pinggangnya.Dia dengan 'gediknya' membalas pelukan aku.Tiba tiba perut aku sakit sangat.Rasa menekan.

'Hyung, perut adik sakit' aku meleraikan pelukan dan terus mengusap perutku.Hyung aku hairan lalu mengangkat aku gaya bridal style dan terus membawa ke hospital.

(✅)SUAMI PALING SWEETWhere stories live. Discover now