ברוכה הבאה אחות

1.7K 77 83
                                    

נ.מ. ג'יני

אני לקחתי את הקוסמים האמריקאים לקנות גלימות ובדרך התחלנו לדבר, בשלב מסוים עברנו לדבר על בית ספר והם שאלו אם יש קסם שיכול לעזור להם ללמוד כי הם דיסלקטים אז אמרתי להם שלי יש דיסלקציה ואני קניתי עט שמעתיק לי את כל מה שאני צריכה או לכתוב את הכל בשפה אחרת כדי להקל עליך. 

ברגע שאמרתי שיש לי דיסלקציה פרסי ואנבת' התלחשו לרגע ואז הפסיקו כאילו לא קרה כלום ואנבת' התחילה לשאול אותי שאלות מוזרות כמו אם שני ההורים הביולוגים שלי חיים? או אם יש לי כישרונות מיוחדים? אז ניסיתי לענות לה ואמרתי ששני ההורים שלי חיים ושאני טובה בלעוף על מטאטא ואז תוך כדי שעניתי הם השתתקו ופשוט בהו בי אבל זה היה מוזר כי הם בהו מעלי והספקתי להרים את הראש ולראות הולוגרמה של ברק.

ואז התעלפתי...

קמתי וראיתי את אנבת' מאכילה אותי באיזה משהו שלא הספקתי לראות מזה אבל היה לזה טעם כמו של העוגה האהובה עלי שאבא תמיד הכין לי בימי ההולדת שלי, ראיתי את כולם בוהים בי ואנבת' עזרה לי לקום ואמרה לי בעדינות "היי ג'יני, אנחנו צריכים לומר לך משהו",

 היא התחילה להסביר לי שאני חצויה ושאבא שלי זה זאוס וניסיתי להכחיש אפילו שזה נשמע אמיתי ואנבת' התעקשה ובשלב מסוים עברנו לדבר ביוונית ואני הבנתי כל מילה ואפילו עניתי אפילו שמעולם לא למדתי יוונית ותוך כדי שדיברנו התחלתי לבכות וכן אני יודעת שזה היה קצת תינוקי מצידי אבל לא יכולתי לחשוב על זה שאבא שלי שיקר כל החיים שלי וגם אימא ושהם לא ההורים שלי בכלל ושאני הבת של זאוס? למה הוא אפילו לא סיפר לי? נפגש איתי? עשה משהו?

 כולם היו נורא מבינים ועזרו לי ואחרי כמה דקות באמת התחלתי להרגיש יותר טוב וג'ייסון אמר לי "ברוכה הבאה אחות" ועברנו לצחוקים ובדיחות והם גם סיפרו לי על הדברים שעברו עליהם והיה ממש כיף.

הגענו לחנות של מדאם מלקין וכולם התחילו להימדד והיה קורע, אף אחד מהם לא סבל את הבגדים שלו, פרסי התלונן ואמר שהוא מעדיף ללבוש את הסדין שלו מאשר זה (הערת הכותבת- בספר של בן נפטון פרסי צוחק על זה שדקוטה לובש טוגה ועכשיו פרסי כבר מעדיף ללבוש אחת בעצמו רק לא את הגלימה) וצחקנו, ליאו היה עסוק בלנסות להבעיר את הגלימה בזמן שקליפסו מעירה לו, אנבת' לא הפסיקה לנסות להבין איך נלחמים בזה ולהתלונן שהיא לובשת חצאית וניקו יחד עם וויל לא הפסיקו להעיר אחד לשני.

הקוסמים [הכוונה להארי, רון והרמיוני (פשוט החלטתי לקרוא להם ככה)] כבר הגיעו והלכנו לקנות שרביטים, נכנסנו לחנות, אחרי משהו כמו חצי שעה ויותר מחצי חנות הרוסה מצאנו לכולם שרביטים:

פרסי קיבל 23 סנטימטרים, גמיש, ליבת האופיאוטאורוס וכמובן שהוא ישר שמח וחייך ואמר "בסי",

אנבת' קיבלה 24 סנטימטרים, קשה, ליבה של נוצת ינשוף וגם היא שמחה ואמרה "אימא"

ג'ייסון קיבל 26 סנטימטרים, רך, ליבה של חזיז ברק ומיד אמר "אבא",

ליאו קיבל 20 סנטימטרים, עמיד לאש, ליבה של אש יוונית והוא ישר רצה לבחון את ה"עמיד לאש" אבל קליפסו עצרה אותו,

קליפסו קיבלה 30 סנטימטרים, נוקשה, ליבה של תחרת אור ירח (כמו שהיא נתנה לפרסי),

פייפר קיבלה 18 סנטימטרים, גמיש מאוד, ליבה של שיקוי אהבה,

ניקו קיבל 22 סנטימטרים, קשה, ליבה של ברזל סטיגאי (כמו בחרב שלו), 

הייזל קיבלה, 21 סנטימטרים קשיח, ליבת זהב מקולל והיא ישר אמרה שהיא מצאה את הנפש התאומה שלה,

 פרנק קיבל 29 סנטימטרים, קשה, ליבה של קסם לשינוי צורה,

וויל קיבל 18 סנטימטרים, רך, ליבה של שיר של אל (נחשו איזה אל?).

בדיוק כשבאנו ללכת לפגוש את פרד וג'ורג' ראיתי בחנות החיות ינשוף שנראה מושלם עבור אנבת', אחרי  הרבה ויכוחים, כמה איומים ביוונית, כמה בלטינית ושלוש נשיקות (אני אתן לכן לנחש מי נתן נשיקות ויצא אם רגל צולעת וגב כואב, אחמ אחמ פרסי), יצאנו מהחנות כשלאנבת' יש ינשוף כמו של אימא שלה (מה שלא שימח את פרסי), פייפר אם ינשוף ורוד, ניקו אם כלב שאול קטן וחברותי (שהוא גם גור) ופרסי אם צלופח חשמלי בשם הנרי.

הגענו לחנות של פרד וג'ורג' והדבר הראשון שראיתי היה את פרסי וליאו רצים אל פרד וג'ורג' ומבקשים מהם דברים למתיחות ואז אנבת' וקליפסו נאנחו והתחילו לרוץ אחריהם.

בסוף יצאנו אם כל מיני שטויות והבנים (פרסי וליאו) הראו לי שהם הצליחו להסתיר מאנבת' וקליפסו כל מיני מתחיות ודברים כאלה והתאומים ממש התלהבו משניהם.

...

לכבוד כל הקוראים,

הפרק הבא יצא בקרוב, אני ממש שמחה לקרוא תגובות או לראות כוכבים אז תודה לכם,

שוב אם יש לכם רעיונות תגידו לי ואני אשתדל להוסיף.

עוד דבר אחד הקטע שהיה בפרק הקודם על ה"ברכה" שפוסידון ואתנה נותנים לילדים שלהם זה לא משהו לעכשיו, כן זה קטע חשוב אבל הוא רק לעוד הרבהההה זמן, ממש ממש בסוף.

מימני 😋

(ננטש)קוסמים וחצויים- עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now