"אתה לא לבד. מעולם לא היית ולעולם לא תהיה"

1.4K 74 82
                                    

נ.מ. אנבת'

אחרי שפרסי עלה למעלה לישון קראתי לכולם (החצויים) לבוא מהר. 

ברגע שהם הגיעו יכולתי לראות שהם בכו, הם ישבו בזוגות שלהם אם מבטים עצובים, יכולתי לראות שהם מאשימים את עצמם כמו שפרסי אמר.  

כן, הרגשתי נורא שאני לא נותנת להם את הזמן שהם צריכים כדי לעקל הכל אבל זה היה הפחד של פרסי, אני לא יכולה להשאיר אותו לבד איתו.

"אתם בטח שואלים את עצמכם למה קראתי לכם לכאן" פתחתי, "טוב זה בגלל פרסי."

"למה את מתכוונת ב'זה בגלל פרסי'?" אמרה פייפר,

"נכון יש את הבוגארט של פרסי, אז כולנו שוקעים כל אחד בעצב שלו על מה שקרה, נכון מותר לכם אני לא מתכוונת לעצור אתכם. אבל אתם יודעים מה פרסי עושה?" אמרתי מנסה להסביר להם אפילו שלא הייתי בטוחה איך.

"בוכה? מרגיש נוראי? מאשים אותנו?" אמר ליאו וזכה למבט מקליפסו,

"לא, פרסי לא עושה אף אחד מהם, כן הוא מרגיש נוראי, אבל הוא לא מוכן לתת לעצמו להישבר ולהוציא את הרגשות שלו" אמרתי,

"למה לא?" שאלה הייזל כל  כך בשקט שכמעט ופספסתי אותה,

"זה מה שאני שאלתי אותו ואתם יודעים מה הוא ענה?" אמרתי 

"בסדר, אני מרגיש נורא, כולם ראו את הפחדים הכי גדולים שלי, את, ג'ייסון, פייפר, הייזל, פרנק, קליפסו, ליאו, וויל ואפילו ניקו בכיתם, הכל בגללי, בגללי אתם בבית ספר הזה, בגללי כולכם עצובים, את חושבת שאני לא רואה את כולם מדברים על זה ברגע זה, שאני לא מרגיש מספיק נורא על מה שראיתי ועל מה שאני גורם לכם להרגיש, אני יודע שכולם מרגישים נורא בגללי, אני... אני לא יכול לתת לכם להרגיש ככה." 

"זה מה שהוא אמר לי, ותשמעו את השיחה שלו עם הארי:

"פרסי, אתה הרגע ראית את הפחד הגדול ביותר שלך יחד עם כל שאר הכיתה, אתה אמור להישבר, לבכות, להוציא את הכל אבל אתה מתנהג כאילו לא קרה כלום, אני לא מבין, אם אתה צריך מישהו לדבר איתו אז אני אשמח, אבל באמת אתה בן אדם לא... לא... אל או משהו... מותר לך להתפרק מידי פעם." אמר הארי

פרסי בהה בהארי ואמר "אני יודע שראיתי את זה, אלה דברים שעדיף היה לא לראות אבל... אם אני... אם אני יאבד שליטה, אשבר, האחרים גם ישברו, אתה ראית שהם בכו בשקט אבל אם הם יראו איך זה משפיע עליי הם... ישברו עוד יותר, הם יאשמו את עצמם."

"פרסי, אתה לא אחראי עליהם, הם נערים גדולים, הם יוכלו להתמודד, גם לך מגיע לקחת הפסקה" הארי הביט בו, הוא החזיר לו מבט עצוב ואמר "אני אולי לא אחראי עליהם אבל אני דואג להם, אכפת לי מהם, הם כל מה שיש לי, אני לא מוכן לתת להם להישבר, איזה מין בן אדם נוראי ואנוכי אני יהיה אם אני אתן לאחרים להישבר בגללי"

(ננטש)קוסמים וחצויים- עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now