אני יכולה להגן על עצמי

1.6K 69 23
                                    

כעבור חודש וחצי- יומיים לפני הוגוורטס

(הערת הכותבת- בזמן הזה אנבת' לימדה את ג'יני יוונית ולטינית)

נ.מ. ג'יני

היה לי סיוטים על מפלצות אם שיניים חדות שמנסות להרוג אותי והתעוררתי, ראיתי שגם שאר הבנות (החצויות) כבר קמו אז ירדתי איתן למטה ובדרך פגשנו את הבנים (החצויים) וישבנו בסלון ודיברנו ביוונית (רק ליתר ביטחון) הם סיפרו לי על ההרפתקאות שלהם והם עזרו לי להתגבר על הקטע שההורים שלי הם לא ההורים שלי, אני מודה שהייתי טיפה קרה אליהם זאת אומרת אפילו לא דיברתי איתם על זה אבל גם יכולתי להגיד להם אני לא חושבת שהייתי מסוגלת, זה קשה לי מידי, אבל בכל מקרה כולם היו כל כך תומכים במיוחד ג'ייסון שהו אח שלי מתברר, הוא סיפר לי עליו והזמין אותי להכיר את אחותו תאליה שהיא גם אחותי.

היה לי ממש כיף לדבר איתו, מבין כל האחים שאי פעם היו לי עד עכשיו הוא היה הכי מבין, תומך, עוזר, הכי אח גדול מהחלומות, אחד כזה שלא מציק אלה להפך, עוזר.

לפני ששמתי לב רון, הרמיוני והארי ירדו במדרגות בעייפות ובהו בנו, אנבת' שאלה אותם אם הערנו אותם וניסתה להתנצל אבל הרמיוני קטעה אותה ואמרה שהם כבר היו ערים בכל מקרה שאנבת' לא צריכה להתנצל, אז חזרתי לשיחה עם ג'ייסון על מחנה יופיטר (דיברנו יוונית) והוא הזמין אותי לבוא לבקר ושהוא יכיר לי את כולם,

 ואז רון פשוט התפרץ עלי ואמר "למה את ככה? מה הם עשו לך?" התעצבנתי קצת ואמרתי "סליחה? מה זאת אומרת מה הם עשו לי?",  "את מתנהגת מוזר כמוהם, את מדברת שפה אחרת ואת מתייחסת אל אימא ואבא לא יפה" הוא כמעט צעק עלי, לפתע הרגשתי דמעה , באתי לענות לו ואז ראיתי את פרסי קם ואנבת' לצידו ושניהם באו ועמדו מאחורי והבנתי שהם תומכים בי ואז רון שגם ככה היה עצבני אמר וראה אותי מסתכלת אליהם בהכרת תודה והבין שהם תומכים בי אמר בכעס "אהה יופי עכשיו פרסי והחברה המוזרה שלו הולכים להגן עליך, מה קרה לך? את נהיית כמוהם, שכחת שהם רעים ושפרסי הוא הנכד של את יודעת מי?" ראיתי בצד את פרסי מתעצבן ואנבת' ניסתה להרגיע אותו, היא אמרה לו ביוונית "פרסי לא! אתה יודע שהוא לא מודע" "אנבת' הוא העליב אותך, אותי ואת ג'יני ואת פשוט תומכת בו?"פרסי עדיין היה כועס אבל יכולתי לשמוע שהוא גם קצת פגוע "מוח אצה אתה יודע שאני לא תומכת בו, אני איתך בכל אבל אחר כך אתה תצטער, אתה תצא הרע, אל תיתן לו להפוך אותך למשהו שאתה לא ואל תיתן לו סיבה להכעיס אותך וחוץ מזה ג'יני חזקה והיא יכולה להגן על עצמה" היא אמרה וקרצה לי, חייכתי ופרסי הסתכל עלי ואני הבטתי בו ואמרתי ביוונית "פרסי תודה, אבל אני יכולה לדאוג לעצמי, אני לא צריכה שתגן עלי" ראיתי שהוא עדיין כועס אז עברתי לאנגלית "זה בסדר פרסי, אתה לא צריך להגן עלי אני יכולה להגן על עצמי  ואני יכולה להתמודד איתם לבד" ניגשתי אליו וחיבקתי אותו ואמרתי לו באנגלית "תודה", היא ואנבת' חזרו לשבת וג'ייסון אמר לי בלטינית "כל הכבוד אחות קטנה" חייכתי אליו ופניתי אל רון ואמרתי "אתה לא אחריי עלי רון, אני יכולה לעשות מה שאני רוצה בסדר? רק לידיעתך אני חברה שלהם והם חברים שלי, כי אני נהנית איתם והם תומכים בי ועוזרים לי ואתה רק מציק לי, פוקד עלי ואתה בכלל לא מתנהג כמו אח גדול ג'ייסון הוא אח הרבה יותר טוב מימך" כבר הייתי עצבנית ולא חשבתי ופשוט הוצאתי הכל החוצה, ראיתי שרון נעלב אבל באותו הרגע פשוט נמאס לי מההתנהגות שלו, והלכתי לדבר עם ג'ייסון.

רון התקרב אלינו ואמר " כן בטח כאילו שהוא יותר טוב מימני, אני מזמין אותך לקרב קוסמים עכשיו ואז נראה  מי באמת יותר טוב" ג'ייסון נאנח, הוא היה רגוע ואמר "תקשיב אחי, אני מסרב, שלא תבין אותי לא נכון, אני לא מפחד מימך אני פשוט לא רוצה שיצרו עוד בעיות אבל אני מציעה לך להקשיב לג'יני, היא מאוד חכמה וממה שהיא סיפרה לי אתה אף פעם לא מקשיב לה אז העצה שלי היא שתנסה להקשיב לה קצת" שמחתי כל כך על מה שג'ייסון אמר שלא שמתי לב כמה רון עצבני ושלפני שהספקנו אפילו לזוז הוא הרים את השרביט וירה אל ג'ייסון קללה שגרמה לו ליפול על הרצפה ופתאום הופיעו לו שריטות וחתכים על הרגליים והידיים שהגיעו לו עד המרפק ועד הירך ואז רון הבין מהו עשה וניסה להתנצל, אבל זה לא יעזור לג'ייסון אז רק צרחתי עליו שיעוף לי מהעיניים ושהשאר יקראו לווי שיצא לטיול רומנטי עם ניקו ועד כמה שלא רציתי להפריע להם ג'ייסון יותר חשוב, פייפר רצה החוצה וקראה לו ותוך שתי שניות הם נכנסו בריצה, וויל צעק עליהם שיביאו נקטר ואמברוסיה.

אחרי כמה דקות ג'ייסון התעורר והתישב על הספה ונראה הרבה יותר טוב והתיישבתי לידו, אחרי עוד כמה דקות רון בא להתנצל בפעם העשירית בעשר דקות והייזל, פייפר ואנבת' היו צריכות להחזיק אותי לפני שאני יבעט לו במקום מיוחד מאוד על מה שעשה, ג'ייסון ואני התחלנו לדבר בלטינית והוא סיפר לי הפעם שתקעו לו חרב בגב ושאם זה החלים אז גם כמה שריטות קטנות יעברו, ישבנו שעות ודיברנו, היה כל כך כיף שבפעם הראשונה יש לי אח שאכפת לו מימני ומהדעות שלי ושהוא מראה את זה.

שמתי לב שבצד רון ישב וצפה בי ובג'ייסון, התחלתי להתעצבן אבל לפני שעשיתי כל דבר שהוא ג'ייסון הניח את ידו על כתפי ואמר ביוונית " את יודעת שהוא מצטער וגם אם הוא עצבן אותך הוא אחיך, אולי לא כמוני אבל הוא היה אחיך במשך שנים, אני לא ידעתי על תאליה ואני עדיין מצטער על הפערים שצריך להשלים, תשלימי איתו את יודעת שזה הדבר הנכון" ואז לפני שהספקתי להוסיף מילה הוא עבר לאנגלית ואמר "בו לכאן אחי, אני יודע שלא התכוונת ואני מקבל את ההתנצלות שלך וחוץ מזה לשניכם יש הרבה על מה לדבר" ואז הוא הלך בעזרת פרסי וליאו לחדר של הבנים ורון ההמום התקרב והתיישב לצידי.

רון התחיל לדבר "אני צריך להתנצל גם בפניך ג'יני, לא הייתי צריך לדבר ככה זכותך להיות חברה של מי שאת רוצה" "נכון מאוד!" קטעתי אותו "אני מצטער על ההתנהגות שלי" הוא אמר ואני המשכתי "כדי שתהיה" "אני מצטער שהייתי אח רע" הוא חייך אלי חיוך טיפה עצוב וחייכתי אליו חזרה "למה... למה אמרת שג'ייסון הוא אח יותר טוב מימני?" הוא אמר בעצב, למה אמרתי את זה? אני לא יכולה לספר לו שהוא לא אח שלי חשבתי, "התכוונתי שבמעט זמן שהוא חבר שלי הוא היה יותר מכבד, תומך, עוזר וסומך עלי מאשר מה שאתה היית אלי בכל חיי" אמרתי קצת בעצב, הוא הוריד טיפה את הראש והמשכתי "אתה לא אח רע פשוט הרבה פעמים זה מרגיש כאילו או שלא אכפת לך או שאתה לא סומך עלי וזה קצת... קשה" הוא חשב רגע ואמר "את יודעת מה ג'יני, אני אגרום להתגאות בי בתור אח ולהבין שאני טוב בלהיות אח שלך כמוהו ואפילו יותר טוב".

ישבנו ככה הרבה זמן ובסופו של דבר נרדמתי, רון לא העיר אותי, לא צעק עלי רק הניח את הראש שלי עליו בעדינות ונשאר לצידי, חייכתי ונרדמתי.

...

סליחה שרון היה קצת מגעיל בתחילת הפרק אבל הוא היה חייב להיות ככה בשביל הסיום, אגב מה דעתכם על הסיום? יותר מידי מתוק? פחות מידי? או שיצא טוב? 

תכתבו לי בתגובות כדי שאני יוכל לשפר להבא😋.

תכתבו לי מה אתם מעדיפים פרק אחד ארוך או שניים רגילים

(ננטש)קוסמים וחצויים- עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now