"את יודעת מה? אני לא בטוח שאני רוצה שמישהו כל-כך מטומטם ילמד אותי,"

1K 55 51
                                    

תשובה לחידה:

"יש לפגיון הזה היסטוריה ארוכה. רוב האנשים היו מפחדים להשתמש בו. האישה הראשונה שהחזיקה בו... בואי נגיד שהסיפור שלה לא נגמר משהו. קראו לה הלנה."

"רגע, את מתכוונת להלנה המפורסמת? הלנה מטרויה?"

 וגם

"מה זה אומר?"

"מראה," אמרה אנבת'. "ראי. כי לא השתמשה בו לשום מטרה אחרת. אני לא חושבת שנעשה בו אי פעם שימוש בקרב."

(עמוד 58+57 הגיבור האבוד)

כל הכבוד ל noameir222

-

נ.מ. הארי

הזמן עבר מהר וכל שיעור של התגוננות מפני כוחות האופל היה יותר מאכזב מהקודם, היה נראה שאמברידג' מחפשת דרכים לענות אותם על ידי הריסת השיעור האהוב עליהם והפיכתו לכל כך נוראי.

השעה הייתה קרובה לחצות כשהארי יצא באותו הערב ממשרדה של אמברידג'. ידו דיממה כל כך עד שהכתימה את הצעיף שכרך סביבה. הוא ציפה שחדר המועדון יהיה ריק כשיחזור ולכן לא ציפה לראות את רון, הרמיוני, פרסי, אנבת', הייזל, פרנק, ג'ייסון, פייפר, ליאו וקליפסו יושבים שם ומחכים לו.

הוא שמח לראות אותם, במיוחד כי היה נראה שהוא מתחיל להבין את פרסאוס ג'קסון והחברים שלו, הם אומנם לא היו חברים הכי טובים והארי ורון והרמיוני כן קצת חשדו בהם אבל הם נהנו להיות לידם ולא חששו לדבר על דברים מסוימים לידם - לא הכל, אבל בהחלט היה התקדמות - וגם בגלל שהם היו חברים במסדר - איך הם כן והארי, רון והרמיוני לא התקבלו קצת הפתיעה את הארי אבל הוא התגבר על זה... בערך - אז הם יכול לדבר על עוד דברים ולספר להם מה קורה בחלק מהישיבות.

"הנה," אמרה אנבת' וקרבה אליו קערה קטנה מלאה בנוזל צהוב.

 "טבול כאן את היד שלך, זאת תמיסה של מחושי מרטלפ כבושים ומסוננים, זה אמור לעזור." אמר לו פרסי.

הארי הכניס את ידו המדממת והכואבת לתוך הקערה וחווה תחושה נפלאה. קרוקשנקס נכרך סביב קרסוליו, מגרגר בקול, ואז קפץ אל ברכיו והתיישב שם.

"תודה," אמר הארי, ובידו השמאלית גירד מאחורי אוזניו של קרוקשנקס.

"מה אתם עושים פה?" הוא שאל, עדיין מלטף את החתול המגרגר.

"אנחנו רצינו לחכות לך כאן," אמרה הרמיוני והחוותה בידה אל חדר המועדון. "ואז הם נכנסו ושאלו איפה אתה ואמרנו שאנחנו מחכים שתחזור מהעונש אצל אמברידג' והם אמרו שהם הביאו לך משהו והתעקשו להישאר ולחכות לך עד שתגיע."

"אבל, אבל איך ידעתם מה להביא? אני לא ספרתי לכם על זה כלום" הארי שאל, מעט מבולבל.

"אתה שוכח שגם לי היה ריתוק," אמר פרסי בצחוק אבל הארי ראה שביב של כעס בעיניו. "בכל מקרה, שלי היה מוקדם יותר וכששמעתי שגם לך אז הלכתי להכין לך את התמיסה המיוחדת שתעזור לך. אבל רק בינינו אני חושב שאמברידג' לא תהנה לגלות מה כתוב על היד שלי," הוא אמר והראה להם שעל היד שלו כתוב "אוכל כחול הכי טעים!" וכולם צחקו.

(ננטש)קוסמים וחצויים- עולמות נפגשיםWhere stories live. Discover now