Chapter 4

11.4K 173 7
                                    

Hujung minggu datang lagi. Minggu ini pelajar hanya tinggal di asrama memandangkan minggu lepas mereka semua sudah dibenarkan pulang. Malam itu Daniel hanya menonton televisyen untuk menghilangkan kebosanan. Khairul tiada di asrama selama tiga hari kerana dia mewakili sekolah untuk pertandingan badminton.

"Daniel, Cikgu Hafiz panggil kau kat bilik warden"

seorang senior tingkatan 4 memaklumkan kepada Daniel.

"Uihh, serious lah? sebab apa cikgu panggil aku?"

"Entah... aku pun tak tahu. kau pergi je lah"

Cikgu hafiz merupakan seorang warden asrama yang berumur lingkungan awal 30-an dan malam ini merupakan gilirannya bertugas. kebiasaannya warden warden yang bertugas hanya akan datang ke asrama memastikan semuanya okey dan terus pulang kerumah mereka.

"knock knock...Assalamualaikum cikgu"

Daniel mengetuk pintu dan memberikan salam. beberapa minit kemudian, cikgu hafiz membuka pintu dan ketika itu Cikgu Hafiz hanya berkain pelikat dan berbaju t-shirt.

"Kamu Daniel budak baru tu kan? masuk masuk. jemput duduk"

"Terima kasih cikgu. kenapa cikgu panggil saya datang ke sini?"

"Ohh, tak ada apa-apa pun. Cikgu nampak kamu sedang menonton TV tadi. so cikgu sengaja panggil ke sini untuk tanya beberapa soalan. sudah berapa bulan kamu di sini ye Daniel? ada apa-apa masalah sepanjang tinggal di asrama"

"Sudah hampir sebulan cikgu. Alhamdulillah semua okey je. lagipun saya ni jenis yang mudah sesuai dengan tempat baru"

"Saya selalu nampak awak sentiasa berdua dengan pemain badminton sekolah tu. apa nama dia? saya lupa."

"Khairul Asyraf nama dia. dia kawan baik saya cikgu,sebab tu kami berdua sentiasa bersama"

"Kawan baik kee.. atay lebih dari itu?"

"Haa? apa maksud cikgu? saya tak faham.!"

Daniel mula tidak senang dengan soalan yang ditanya oleh cikgu yang berada di depannya. Cikgu Hafiz berubah tempat dari berada di hadapannya kepada duduk di sebelahnya.

"Maksud saya, ini...". Cikgu hafiz memegang paha Daniel.

"Ehh apa ni cikgu.!! Saya balik bilik dulu.!". Bentak Daniel sambil mengambil langkah untuk keluar dari bilik warden tersebut.

Cikgu Hafiz merentap tangan Daniel sehingga dia kembali terduduk.

"Cikgu.. jangan cikgu..! Apa semua ni cikgu.!!"

Ketika itu kedua tangan Daniel sudah digengam kemas. Cikgu Hafiz juga mengambil kesempatan untuk meraba kemaluan Daniel. Daniel menjerit kuat..

"Dushh".tumbukan padu dilepaskan oleh Cikgu hafiz keperut Daniel. Daniel mengerang kesakitan dan kesempatan itu digunakan oleh Cikgu hafiz untuk mengikat tangan Daniel menggunakan salotape (aku tak tahu ejaan yang betul. Hahaha)

"Cikgu kenapa cikgu sanggup buat saya macam ni cikgu?"

"Sebab kau comel sangat. Dah lama aku tak jumpa orang yang kulit putih macam kau ni"

Air mata Daniel laju meluncur keluar dari matanya. Seluruh tubuhnya kini sudah terdedah dan begitu juga cikgu hafiz. Dia merasa seakan ada sesuatu yang cuba menembusi duburnya.

"Sakit cikguu sakittt. Jangannn.. saya bukan gay cikgu.. lepaskan saya cikgu"

Daniel menjerit dan merayu dan bimbang jeritan itu didengari, cikgu hafiz menggunakan bajunya untuk disumbat ke mulut daniel.

"Sikit je ni. Sabar ye sayang. Nanti rasa sedap".

Bilik ber air-cond yang pada asalnya sejuk itu terasa panas bagi Daniel. Dan apa yang di mampu lakukan ialah menangis dan menangis sehinggalah semuanya selesai.. Hatinya menyumpah nyumpah perlakuan cikgu nya sendiri.

**************
"Budak kecik, kau okey tak ni?"

"Aku okey... jangan bimbang khai"

"Okey.. aku tidur dulu. Letih lah tournament ni. good night.."

Hanya itu perbualan diantara Daniel dan khairul setelah dua hari tidak bersembang. Khairul perasan akan perubahan Daniel tetapi dia terlampau letih kerana baru pulang ke asrama dek tournament badminton yang disertainya.

(Bersambung...)

Daniel IskandarWhere stories live. Discover now