9

194 0 0
                                    

Прибрах се директно вкъщи след училище и влязох в банята. Исках да измия срама от допира на Ашър. Пуснах горещата вода и започнах да търкам агресивно тялото си с гъбата, няколко минути по-късно вече се отказах и просто седнах във ваната, тихо си поплаках. Почувствах се толкова омърсена и невинността ми сякаш бе изчезнала.
След душа директно си легнах в леглото и се завих през глава. Майка ми трябваше да се върне от работа всеки момент, за това бях пуснала весела музика да си мисли, че всичко е наред. Но не беше. Плаках цяла нощ без да мигна, това ли е чувството да те виждат като просто сексуален предмет.
Защо го правиш, Ашър? Наистина бях започнала да те виждам по различен начин, да мисля, че си добър.
Бианка ми звъня няколко пъти. Може би се е притеснила, защото не ме видя днес в обедната почивка. Няколко пъти доста настоятелно, след това през час. Най-накрая се предадох и вдигнах.
-Лиа, какво става?-попита тя притеснено.
-Нищо, Би, всичко е наред.
-Не звучиш добре. Идвам към вас.
-Бианка, не...
-Идвам към вас!
Бианка затвори телефона. Погледнах часа и видях,че е близо един през нощта. Майка ми сигурно отдавна се е върнала. Слязох долу да хапна нещо, защото не съм яла цял ден. Направих си топло мляко.
След няколко минути Бианка дойде сама, сигурно Елинор спи по това време. Пуснах я да влезе, а тя ме прегърна силно. Толкова силно никога не ме е прегръщала. Седнахме на дивана и тя започна да ме разпитва защо се държа така напоследък. Не мога да ѝ кажа, че Ашър се опитва да прави лоши неща с мен. Тогава ще му навлека проблеми и кой знае още какво. Не искам това.
-Харесвам някого.-споменах.
-Кого?-попита тя.
-Няма значение, той не ми отвръща. Иска само тялото ми, нищо повече.
-Кажи ми кой е той, Лиа.
Замълчах си и отново почнах да плача като малко бебе. Прекарахме цяла вечер така-аз плача, Бианка ме успокоява. По едно време ми стана неудобно, защото мислех, че съм ѝ надула главата напълно.

ВраговеWhere stories live. Discover now