Да мисля като Ашър Дийн. Какво ли би си позволил да направи Ашър, ако беше в моята ситуация? Пф, няма как да попадне в моята ситуация, него всички го обичат. Не познавам човек, освен себе си, който да е казал, че Ашър Дийн не е идеалното дете и спортист, и ученик, и любовник, и...
-Госпожице Паркър!-гласът на учителката по музика ме избави от транса.-в час ли сте или главата ви се мотае в Невърлент?
-Тук съм, мис.-отвърнах.
Учителката се обърна към дъската, хвана маркера и продължи да разказва поредния скучен урок. Погледнах към ръцете си и осъзнах, че съм смачкала листта пред себе си, докато мисля какво би направил Ашър на мое място. Подпрях глава на дланта си и погледнах към часовника. Мога да се закълна, че с тази учителка часовете ми минават още по-бавно. Огледах се наоколо да видя какво правят приятелите ми-Уес и Мартин спят, както винаги, Елинор и Тони си говореха, Бианка отново отсъстваше, а аз се чудех какво да правя след училище. Писах на Нано да го видя, но той каза, че ще бъде зает, трябвало да ходи на родителска среща в училището на Анджело след тренировки. Умирах от скука и вече исках да изляза, да си тръгна просто.
Звънецът най-накрая удари след 45 дълги и мъчителни минути. Събрах си нещата и излязох по най-бързия начин от кабинета, за да сляза долу до кафетерията за едно дълго, черно кафе без захар. Притичвах си през коридора, когато станах невинен свидетел на тежкия спор между Ашър и Катерина пред кабинета по френски. Скрих се, за да не ме видят и се заслушах.
-Казах ти, че ако я прецакаш по някакъв начин ще има последствия.-извика той.
-Защо ти пука?-попита тя.-Нали вече нямаш нищо къ нея, какво ти пука за нея?
-Май нищо не схващаш, а, Катерина? Ти си заместничката на Лиа, ти си тази, за която не трябва да ми пука и се заклевам, че ако не поправиш оценката на Лиа Паркър, аз лично ще те съсипя. Ясно ли ти е?
Правилно ли чуват ушите ми? Ашър току-що се застъпи за мен пред бруталното си, ново гадже. Освен това я заплаши, крещя ѝ дори...заради мен. Чух стъпки, така че бързо се изнизах към кабинета си по история и се направих, че съм била до тоалтената и за това съм се забавила.
Не можех да спра да мисля за това. Щом е приключил с мен, тогава защо защитава моите интереси? Освен това, онова, което каза на Катерина...дали е вярно?
-Лиа, днес да учим в нас?-попита Елинор.
-Да, може.-усмихнах се.
Ще разнищя тази история съвсем скоро.Бележка от автора:
Какво мислите, че ще стане с Ашър и Катерина по-нататък?🤭🤔