Когато звъннах на Нано той тъкмо бе на тренировки. Казах му, че имам нужда да си поговоря с него и когато чу, че му говоря през сълзи, се оправи по най-бързия начин и ме покани в тях, тъй като майка му беше на работа. Отидох и още с влизането се наложи да видя онази типична за Нано физиономия ,,казах ти, нали?", която най-много мразех да виждам. Прегърнах го силно и отново започнах да плача, а той погали косата ми и ме остави да поплача.
След като се успокоих, двамата седнахме на дивана и аз му разказах всичко. За снимката в телефона на Уестън, за думите му и за това, което видях в стаята на Ашър. Нано бе потресен, очаквал е всичко, но не и това.
-Този идиот.-той стисна юмрук.
-Не е той виновния, Нано, а аз. Ако му бях дала всичко, от което има нужда, нямаше да го търси при други.-отвърнах през сълзи.
-Ти луда ли си?-извика той.-Никога, ама никога не смей да казваш нещо подобно, чу ли ме? Ти си прекрасна, Лиа, толкова мила и нежна. Заслужаваш да бъдеш обичана, защото ти си невинна като цвете и...
Прекраснах го като сложих ръката си на устата му. Не исках да слушам колко добра и чудесна съм, ако беше вярно нямаше да водим този разговор сега. Нано се ядоса и хвана ръката ми за китката, отмести я от устата си и продължи да говори:
-Ашър е идиот и не е трябвало да постъпва така с теб, не и с теб.-той наведе глава.
-Но го направи.-добавих.
Нано винаги си е падал нервак, но този път сякаш душата му гореше в Ада. Не трябваше да му казвам, защо ли послушах Уестън?
Нано хвана челюстта ми с огромната си, груба ръка и ме накара да го погледна право в очите. След това се наведе и ме целуна. Бях доста изненадана, но ми хареса няма да ви лъжа. Спрях го, не исках да му дам някакви измислени надежди точно сега.
-Нано, не съм готова за нова връзка.
-Разбирам.-той наведе глава.
Значи ето защо Уестън ме прати точно тук и ето за кого е говорел. Никога не съм си и представяла, че точно Нано ще има нещо към мен. Винаги съм мислела, че ме вижда като просто приятелка. Когато бях на около 14 години и с Нано все още бяхме супер близки, малко си падах по него. Представях си сватбата ми, децата ни и се смеех. Сега ми звучи глуповато, но тогава....
-Позволи ми поне да залича спомена за него от главата ти.-той ме погледна.
-Как ще направиш това?-попитах.
Нано ме целуна отново. Както бяхме на дивана и изведнъж той се оказа над мен и целуваше врата ми. Стана ли толкова хубаво и приятно, че не го спрях, а може би трябваше, ако погледна назад. Нано бавно разкопча ризата ми, докато не остави само сутиена върху мен. След това слезе надолу и повдигна полата ми. Обърна ме по корем и ме удари силно по едната буза, след това по другата буза на задника ми. Неговият удар е далеч по-силен от този на Ашър, но ми хареса. Той свали бельото ми и го захвърли на пода, след това легна между краката ми и прокара език по слабините ми. Движенията му бяха бързи, а пиърсинга на езика му си играеше със слабата ми точка. Стисках очи и се опитвах да не извикам толкова силно, че и съседите му да ни чуят. Нано вкара един пръст като за начало, но тези дълги пръсти те задоволяваха предостатъчно, и го задвижи бързо. Хапех устната си и стисках зъби, а вътрешно крещях. Никога не съм и предполагала, че Нано може е толкова добър в секса, много по-добър.
-Искам да се отпуснеш.-прошепна той.
-Д-Да.-отвърнах.
Той се надвеси над мен, обърна ме с лице към него, за да ме гледа право в очите и влезе в мен до половината. Вкарваше и го изкарваше, докато накрая не влезе рязко целия. Това бе моментът, в който тотално изгубих сдържаността си и започнах да стена, да викам името му и да охкам. Просто не можеш да се сдържиш, когато човек го бива в това. Нано се усмихваше през цялото време и ме докосваше навсякъде така, все едно наистина се любува на тялото ми.
-Б-Близо съм.-простенах.
-Аз също.-отвърна той през напън.
И двамата изпитахме облекчението по едно и също време, след това той легна до мен и ме притисна силно към себе си. Прегърна ме и ме зави с одеалото на дивана. Ето така двамата с Нано започнахме нашия си тип връзка, в която аз съм желана.