I N T R O 18!?#/8$2;89710

164 14 1
                                    

Ruby Kingdom :

Di bahagian selatan, terdapat Satu alpha,iaitu Kerajaan Ruby. Ruby Kingdom ialah sebuah kerajaan yang mempunyai banyak tentera , orang orang yang menjadi tentera di sana di ajar / dilatih untuk menjadi seorang tentera yang kuat sejak umur tiba ke 19 tahun . Mereka menjadi sebuah Kerajaan yang melindungi penduduk daripada magik hitam . Apa apa saja kes seperti merompak , perompak itu akan dihukum oleh orang orang Kerajaan Ruby . Dengan penuh seksa- .

Amber Kingdom dan Flora Kingdom :

Bahagian barat berada di Kerajaan Amber. Kerajaan Amber ialah kerajaan yang membuat senjata yang bagus dan tajam . Senjata senjata itu selalunya dihantar untuk kerajaan Ruby supaya tentera tentera mereka dapat senjata selepas habis dilatih dan menjadi official tentera untuk peperangan . Mereka juga mempunyai senjata yang bagus untuk peperangan .

Manakala Sempadan timur menjadi rumah Kerajaan Flora . Kerajaan Flora ialah kerajaan yang paling cantik diantara kelima-lima kerajaan dengan pokok pokok bunga mereka. Kerajaan mereka selalunya menjadi tempat perdagangan yang bagus . Mereka juga boleh bercakap bersama haiwan haiwan dan tumbuhan . Namun permaisuri kerajaan Flora telah meninggal akibat seekor naga . Naga tersebut telah dikurung dan telah disembunyikan di tempat yang di mana semua penduduk tidak tahu .

Eve Kingdom :

Kerajaan Eve telah diletakkan di tengah-tengah pusat dan dikelilingi oleh keempat-empat  kerajaan tersebut . Kerajaan Eve dipilih menjadi ketua dan dianggap Kerajaan yang paling kuat . Ada yang kata taman kerajaan tersebut telah dilarang dimasuki oleh siapa siapa kerana , suatu dulu permaisuri Kerajaan Ruby telah masuk ke dalam taman tersebut untuk tengok Wishing Pool dan menghilangkan kan diri begitu saja . Ada yang kata Wishing Pool itu mempunyai dimensi yang lain tetapi banyak yang anggap itu khabar angin yang palsu. Tiada bukti yang dapat di cari , mereka pun menganggap Permaisuri Kerajaan Ruby telah meninggal .

Kristal Kingdom :

Kerajaan Kristal telah tinggal di bahagian utara. Mereka mempunyai tentera Golam Kristal yang besar , Golam Kristal itu selalunya akan mendengar arahan Permaisuri Kerajaan Kristal . Kerajaan itu pun digelar tentera Kerajaan Kristal yang sama Kuat dengan Kerajaan Ruby . Kerajaan Kristal dan Kerajaan Ruby selalunya akan berkerjasama untuk melindungi kelima-lima kerajaan . Kerajaan Kristal mempunyai perlindungan yang kuat antara semua dan susah untuk musuh untuk serang.






































































































































































































































































































" Tunggu..suatu hari saya akan balas dendam.. " - n

𝐊 𝐈 𝐍 𝐆 𝐃 𝐎 𝐌 [Discontinued]Where stories live. Discover now