II

86 9 1
                                    

Kelahiran puteri itu memberikan semua penduduk Eve berasa gembira .

Mereka pun mengadakan majlis dan menjemput pelbagai kerajaan .

Istana dihiasi dengan warna warna yang terang / pastle . Ia membuatkan istana Eve lebih cantik dari sebelum nya .

Semua penduduk di luar bermain dan menikmati malam ni ada yang tengah menari ada yang tengah menyanyi ada yang tengah makan minum . Anak anak semua bermain dengan gembira .

Permaisuri dan Raja Eve Kingdom sedang duduk di takhta mereka , manakala puteri eve yang berbaring di tempat tido bayi . Yang di sebelah Permaisuri Eve .

Mengalu-alukan kedatangan putera putera dan puteri puteri atau raja permaisuri yang datang dari negara lain .

" Malam yang sungguh indah kan hari ini " Raja Eve pun memandang ke sebelah kanan di bawah takhta nya . Dia pun turun dan pergi untuk menyapa mereka dengan senyuman gembira .

" Ah Amber King , lama tak jumpa , i'm glad that you here" . Amber King ialah paling tia antara mereka dan telah memerintah yang paling lama . Raja Amber selalu nya akan chill dan tidak pernah marah marah orang orang yang mengikuti nya . Dia hanya berharap semua orang nya sentiasa gembira dan bersama untuk melalui perkara yang susah .

Mempunyai pipi lesung yang membuat kan banyak omega Terfall in love dengan senyuman nya . Sampaikan Permaisuri Amber pun macam tu . Dia masih kekal kacak dan mempunyai muka yang chill dari masa dulu . Seorang alpha yang amat lah gentle kepada semua .

" Tak perlu lah terlalu formal dengan saya , my friend " kata Raja Amber dan mereka berdua pun tertawa kecil .

" Ni hadiah dari pada kami your highness " kata Raja Flora . Yang memberikan beberapa hadiah gelang tangan yang dibuat dengan bunga bunga cheri blossom . Flora King ialah Raja yang ke tiga muda . warna kulitnya yang cantik dan pandangan yang kuat telah mengagumkan semua penduduk penduduk . Banyak omegas yang selalu gossip pasal nya kerana kekacakannya .

" Yang ni kami punya , my king " kata Raja Kristal yang memberi sebuah kotak yang berwarna biru segi empat . " Hm ? Apa dalam ni ? " Tanya Raja Eve . " Ada lah " Kristal King Always ada playful smile banyak omega yang suka kat dia kerana visual nya yang teramat lah kacak gitu- ketinggian nya , Second youngest . Tapi kuat merungut kerana dia ni jenis yang tak nak mengalah .

Raja Eve hanya tersenyum dengan perangai hyung dia ni . Yup Eve king ialah raja yang paling muda di antar mereka . " Apa yang korang borak ni " Ruby King pun muncul dengan sebuah guitar yang berwarna putih bersama corak rose yang diukir di guitar itu .

" Oh hello Ruby King " sapa mereka . Mereka senyum kepada orang yang selalu membawa mereka , menjaga mereka dengan baik . Second Oldest . Ruby King selalu nya akan keluar dari Kerajaan Ruby beberapa bulan untuk membuat tugas nya yet dia nampak menakutkan tapi seorang yang pemurah . Ruby King ialah General Warworld pada usia yang masih muda .Dia dibesarkan di medan perang, tidak seperti Raja yang lain . Mata nya yang miring memberi tahu bahawa telah banyaj pengalaman nya dilalui di medan perang , rambutnya berambut perang dan agak tinggi.

" Terima lah hadiah saya , kawan ku " kata Raja Ruby dan memberi guitar di tangan nya itu. " Terima kasih dengan hadiah anda , Ruby King " ucap Raja Eve dan menyuruh maid untuk meletakkan nya di sebelah hadiah hadiah yang lain .

" Em should we ? " Tanya Eve King speaking , mereka pun menangguk dan pergi ke crib yang di mana ada anak Raja Eve .

Bila mereka sampai , mereka ternampak dua gadis adik beradik dihadapan tempat tidur bayi itu yang tengah memandang Puteri Eve .

Amber king pun berjalan ke hadapan dan menarik tangan dua anak perempuannya dengan lembut " Girls , appa dah bagitau duduk dengan omma kenapa lari ke sini ? " Tanya Amber King dengan lembut .

" Omma tengah bercakap dengan Ruby Queen . " Kata seorang daripada anak nya yang tinggi , dia anak yang tertua di Amber Kingdom .

" Hm Hm " angguk adiknya mereka pun kembali ke crib itu dan lihat Puteri Eve sambil ketawa kecil dengan kecomelan nya . Puteri Eve pun ketawa kecil .

" Woah Amber King , dua anak perempuan kamu mesti ikut perangai degil kamu tu " kata Kristal King yang sedang ejek hyung nya yang tertua di kalangan dorang . " Heh " Amber king pun melutut di sebelah dua anak perempuan nya .

Dua puteri Amber pun bermain bersama puteri Eve yang tengah berbaring itu . Amber king pun tengok mereka bermain bersama dengan senyuman manisnya .

Eve King pun mengangkat anak perempuannya keluar dari crib itu dan meletakkan nya di hadapan dua Puteri Amber . Sekarang mereka pun membuat eyes contact bersama

" Princess YoonJung , selamat bertemu dengan Princess Jieun and Princess Siyoon "









" Jieun and siyoon huh ? " - v

𝐊 𝐈 𝐍 𝐆 𝐃 𝐎 𝐌 [Discontinued]Where stories live. Discover now