VII

37 5 2
                                    

Happy New Years Y'all !!
____________________________________

" Gwenchanha ? " Tanya jejaka itu lalu menanggalkan topeng nya.

Ehwah tergugat iman- oke tibe skksks

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Ehwah tergugat iman- oke tibe skksks

BACK TO STORY-

" Siapa yang di antara kamu semua tercedera atau apa ? " Tanya lelaki bertopeng itu dengan wajah yang risau "Dia buta ke apa huh ? " Bisik Chaeyoung lalu dapat pukulan dari JinMi dan Miyoung " aku gurau je oke ! " Bisik Chaeyoung more like tengah menjerit tapi tak terlalu kuat

Jejaka bertopeng itu pun mengecek lengan Jenny yang terluka itu dan ada sedikit terkena dengan duri . Miyoung pula menggoyakkan sedikit gaun nya dan membalut tangan Chaeyoung yang menitis darah dari tadi tak berhenti henti .

Lalu jejaka bertopeng itu terasa panik sebab tetiba sahaja ada kerangka gergasi masuk ke kawan mereka dan membuat kan semua penduduk di sana panik dan beberapa orang daripada mereka tercedera . Jalan menuju ke bandar ni boleh explain kenapa dorang tercedera lepas tu ada banyak duri di lengan atau kaki mereka .

" Woi Kwon Teresa- adeh maaf maaf !! " Seorang lagi jejaka yang tak bertopeng tapi pipi dia tembam dan nampak sangat sassy dan diva " AkU bukan Kwon Teresa lah bodo ! " Marah jejaka bertopeng itu

" Habis tu ape lah makcik Teresa ha- " jejaka bertopeng itu hampir mencekik lelaki yang ber pipi tembam itu sehinggalah suara yang dinggin menyapa mereka berdua " ehem.. " seorang lagi jejaka muncul tapi kali ni dia memakai suit yang berwarna putih hitam dan wajah Jejaka itu dingin dan boleh membuat orang disekeliling nya berasa takut tapi sem- .

" Apa yang terjadi ? " Tanya Jejaka itu tanpa sebarang emosi . " Emo ke dia... " Bisik Chaeyoung . Jejaka dingin namatey macam ais batu itu pun memandang Chaeyoung . " Saya bukan emo cik cuma tak ada mood untuk bercakap " kata jejaka itu dingin

" Wtf , telinga gajah ke dia ni " kata Chaeyoung tak percaya . " Kau ni cedera pun banyak cakap eh ??? " Tanya Miyoung sambil pandang Chaeyoung dengan muka judge dia .

Lelaki bertopeng itu pun bersuara dan memasang muka serious nya " kerangka gergasi hampir masuk kawasan n- " ayat jejaka bertopeng itu dicelah dengan suara nyaring milik jejaka berpipi tembam itu " KerANGKA GERGASIIII !?? " lalu dua jejaka di depan dia pun menarik nafas panjang panjang " rilek Kwan rilek..! " kata jejaka bertopeng itu dan dapat sengihan daripada jejaka di hadapan nya. " Hehehe sambung sambung..? "

"Kerangka gergasi hampir masuk ke kawasan kita dan terdapat tujuh yang tercucuk duri pada kaki dan lengan mereka . Dua lagi tercedera di bahagian pinggang dan bahu . Satu lagi pengsan tak sedarkan diri 2 minit yang lalu " terang jejaka bertopeng itu lebar berserta contoh dan huraian. Dan memandang semula ke jejaka dingin itu apabila habis menolong membalut luka Siyoon

" Mereka tak nampak macam orang sini je " kata jejaka tembam itu . " Ya.. jadi kita bawa mereka balik dan rawat mereka.. lepas tu baru tanya hyung.. " kata jejaka dingin itu lalu memetik jari nya . Tetiba sahaja kereta kuda yang berwarna putih bersama beberapa Kelopak bunga rose muncul dihadapan mereka . " Dahek !? Dari mana benda tu muncul " Siyoon tercarut dihadapan Jieun dan menyesal seumur hidup nya apabila Jieun memandang nya dengan pandangan maut .

𝐊 𝐈 𝐍 𝐆 𝐃 𝐎 𝐌 [Discontinued]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن